Grzegorz Piskorz
kierownik projektu, Robo Sp. z o.o.; kierownik restauracji oraz opening manager w AmRest Sp.z o.o.
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
kierownik projektu
Otwarcie 4 restauracji (Wrocław, Gliwice, Łódź, Sandomierz) oraz aktualnie praca przy budowie mieszkań według następującego schematu:
• czynności niezbędne do uzyskania wymaganych zezwoleń i koncesji
• przygotowanie kosztorysu budowy na podstawie analizy zebranych wcześniej ofert
• wyszukiwanie dostawców i podwykonawców, negocjacja cen oraz warunków umów i gwarancji
• nadzór nad budową lokali gastronomicznych i mieszkalnych
• zarządzanie zespołem pracowników
• przygotowanie harmonogramu prac, koordynacja dostaw materiałów i wyposażenia
• nadzór nad zewnętrznymi firmami podwykonawczymi oraz odbiory powykonawcze
• przygotowanie okresowych raportów dotyczących stopnia zaawansowania oraz kosztów projektu
• przygotowanie lokali do przeprowadzenia odbiorów wymaganych prawem budowlanym oraz przepisami sanitarnymi, organizacja wykonania tych odbiorów
• czynności niezbędne do uzyskania wymaganych zezwoleń i koncesji
• przygotowanie kosztorysu budowy na podstawie analizy zebranych wcześniej ofert
• wyszukiwanie dostawców i podwykonawców, negocjacja cen oraz warunków umów i gwarancji
• nadzór nad budową lokali gastronomicznych i mieszkalnych
• zarządzanie zespołem pracowników
• przygotowanie harmonogramu prac, koordynacja dostaw materiałów i wyposażenia
• nadzór nad zewnętrznymi firmami podwykonawczymi oraz odbiory powykonawcze
• przygotowanie okresowych raportów dotyczących stopnia zaawansowania oraz kosztów projektu
• przygotowanie lokali do przeprowadzenia odbiorów wymaganych prawem budowlanym oraz przepisami sanitarnymi, organizacja wykonania tych odbiorów
z-ca kierownika restauracji, kierownik restauracji, opening manager
Pepsico Poland Sp.zo.o.; Tricon Sp. z o.o.; American Restaurants Sp z o.o.
10.2007-01.2008 American Restaurants Sp z o.o. Opening Manager KFC Bulgaria
Zakres obowiązków :
• udział w rekrutacji i treningu pracowników dla pierwszej restauracji KFC w Sofii
• szkolenie kadry kierowniczej
• praca przy kreowaniu cen i kosztów sprzedaży
• stały nadzór nad firmą budowlaną i pomoc przy rozwiązywaniu problemów technicznych
• koordynacja pracy firm z Polski, Węgier i Bułgarii, które współuczestniczyły w projekcie Mall of Sofia
• wykonywanie wszelkich zadań operacyjnych związanych z terminowym otwarciem restauracji
• po otwarciu zapewnienie wsparcia operacyjnego dla kierownictwa i zespołu
10.2006-10.2007 American Restaurants Sp z o.o. Opening Manager KFC Hungary
Zakres obowiązków:
• analiza kosztów Semis i przygotowanie action plan
• wprowadzanie standardów operacyjnych AmRest w istniejących restauracjach
• analiza problemów operacyjnych w restauracjach i wsparcie dla kierownictwa w celu ich rozwiązania
• pomoc w przygotowywaniu kandydatów do zdania komisji na stanowiska kierownika restauracji, asystenta i kierownika zmiany
• weryfikacja wszystkich materiałów szkoleniowych przygotowanych przez polski dział treningu dla rynku węgierskiego
• praca przy otwarciu 6 nowych restauracji w Budapeszcie według następującego schematu:
- sprawdzenie i ewentualna korekta projektu technicznego pod kątem działalności
operacyjnej
- stały nadzór nad firmami wykonawczymi i pomoc przy rozwiązywaniu problemów technicznych pojawiających sie w trakcie wykonywania prac
- nadzór nad treningiem nowych pracowników oraz przeprowadzanie szkoleń z zakresu standardów produkcji
- przygotowanie sprzętu do produkcji oraz instruktaż z zakresu użytkowania i konserwacji dla kierowników i pracowników
- nadzór nad kompleksowym zaopatrzeniem restauracji przed jej otwarciem
- zgodna ze standardami KFC i zasadami ergonomii organizacja przestrzeni produkcyjnej i magazynowej
- wprowadzenie kultury i standardów pracy obowiązujących w AmRest
- nadzór nad restauracją w ciągu pierwszego miesiąca po otwarciu
- przeprowadzenie wewnętrznej kontroli przestrzegania standardów i procedur, w razie nieprawidłowości przygotowanie planu działania oraz egzekucja wykonania
- po pierwszym miesiącu działalności restauracji analiza SWOT oraz stworzenie action plan
1998-10.2006 American Restaurants Sp z o.o., Tricon Polska Sp z o.o. Kierownik Restauracji KFC , Kraków, Zakopane, Czechowice
Zakres obowiązków :
• zarządzanie zasobami ludzkimi (30-60 osób)
• dążenie do maksymalizacji sprzedaży i zyskowności
• rekrutacja i selekcja pracowników
• zarządzanie i dążenie do minimalizacji kosztów pracy, sprzedaży i kosztów półzmiennych
• tworzenie krótko- i długookresowych prognoz finansowych oraz działania zmierzające do ich realizacji
• szkolenie kadry kierowniczej restauracji w celu przygotowania jej do wyższych stanowisk
• szkolenie pracowników zgodnie z planem treningowym firmy
• dbanie o jakość produktów i obsługi
• realizowanie filozofii i kultury firmy w restauracji
• zapewnienie bezpieczeństwa klientów, pracowników, sprzętu, towarów i pieniędzy
• utrzymywanie kontaktów z klientami zewnętrznymi i wewnętrznym
• utrzymywanie najwyższej jakości doświadczeń klienta w restauracjach
• selekcja, rozwój i promocja osób z załogi na stanowiska kierownicze
• wytyczanie celów i kontrola action planów
• dbanie o zgodność procedur ze standardami firmy
• okresowe kontrole przestrzegania standardów i procedur
• analiza KPI i podejmowanie w razie potrzeby odpowiednich działań
• stworzenie atmosfery w grupie zgodnie z wartościami firmy
• analiza finansowa akcji promocyjnych i marketingowych
• kreowanie i przeprowadzanie akcji LSM w restauracjach
• przygotowanie i egzekwowanie planów operacyjnych
1994 -1998 Tricon Polska Sp z o.o., Pepsico Poland Sp z o.o. Zastępca kierownika restauracji KFC Kraków
Zakres obowiązków :
• sporządzanie i dostarczanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów wymaganych przez odpowiednie działy firmy
• przygotowanie miesięcznej listy płac i kontrola zgodności z nią wypłacanego wynagrodzenia
• opracowanie dziennych i tygodniowych planów pracy i sprzedaży
• zamawianie, odbiór, składowanie i używanie wszystkich produktów zgodnie z procedurami firmy
• prowadzenie dokumentacji szkoleniowej i personalnej zgodnie z przepisami Prawa Pracy i polityką firmy
Zakres obowiązków :
• udział w rekrutacji i treningu pracowników dla pierwszej restauracji KFC w Sofii
• szkolenie kadry kierowniczej
• praca przy kreowaniu cen i kosztów sprzedaży
• stały nadzór nad firmą budowlaną i pomoc przy rozwiązywaniu problemów technicznych
• koordynacja pracy firm z Polski, Węgier i Bułgarii, które współuczestniczyły w projekcie Mall of Sofia
• wykonywanie wszelkich zadań operacyjnych związanych z terminowym otwarciem restauracji
• po otwarciu zapewnienie wsparcia operacyjnego dla kierownictwa i zespołu
10.2006-10.2007 American Restaurants Sp z o.o. Opening Manager KFC Hungary
Zakres obowiązków:
• analiza kosztów Semis i przygotowanie action plan
• wprowadzanie standardów operacyjnych AmRest w istniejących restauracjach
• analiza problemów operacyjnych w restauracjach i wsparcie dla kierownictwa w celu ich rozwiązania
• pomoc w przygotowywaniu kandydatów do zdania komisji na stanowiska kierownika restauracji, asystenta i kierownika zmiany
• weryfikacja wszystkich materiałów szkoleniowych przygotowanych przez polski dział treningu dla rynku węgierskiego
• praca przy otwarciu 6 nowych restauracji w Budapeszcie według następującego schematu:
- sprawdzenie i ewentualna korekta projektu technicznego pod kątem działalności
operacyjnej
- stały nadzór nad firmami wykonawczymi i pomoc przy rozwiązywaniu problemów technicznych pojawiających sie w trakcie wykonywania prac
- nadzór nad treningiem nowych pracowników oraz przeprowadzanie szkoleń z zakresu standardów produkcji
- przygotowanie sprzętu do produkcji oraz instruktaż z zakresu użytkowania i konserwacji dla kierowników i pracowników
- nadzór nad kompleksowym zaopatrzeniem restauracji przed jej otwarciem
- zgodna ze standardami KFC i zasadami ergonomii organizacja przestrzeni produkcyjnej i magazynowej
- wprowadzenie kultury i standardów pracy obowiązujących w AmRest
- nadzór nad restauracją w ciągu pierwszego miesiąca po otwarciu
- przeprowadzenie wewnętrznej kontroli przestrzegania standardów i procedur, w razie nieprawidłowości przygotowanie planu działania oraz egzekucja wykonania
- po pierwszym miesiącu działalności restauracji analiza SWOT oraz stworzenie action plan
1998-10.2006 American Restaurants Sp z o.o., Tricon Polska Sp z o.o. Kierownik Restauracji KFC , Kraków, Zakopane, Czechowice
Zakres obowiązków :
• zarządzanie zasobami ludzkimi (30-60 osób)
• dążenie do maksymalizacji sprzedaży i zyskowności
• rekrutacja i selekcja pracowników
• zarządzanie i dążenie do minimalizacji kosztów pracy, sprzedaży i kosztów półzmiennych
• tworzenie krótko- i długookresowych prognoz finansowych oraz działania zmierzające do ich realizacji
• szkolenie kadry kierowniczej restauracji w celu przygotowania jej do wyższych stanowisk
• szkolenie pracowników zgodnie z planem treningowym firmy
• dbanie o jakość produktów i obsługi
• realizowanie filozofii i kultury firmy w restauracji
• zapewnienie bezpieczeństwa klientów, pracowników, sprzętu, towarów i pieniędzy
• utrzymywanie kontaktów z klientami zewnętrznymi i wewnętrznym
• utrzymywanie najwyższej jakości doświadczeń klienta w restauracjach
• selekcja, rozwój i promocja osób z załogi na stanowiska kierownicze
• wytyczanie celów i kontrola action planów
• dbanie o zgodność procedur ze standardami firmy
• okresowe kontrole przestrzegania standardów i procedur
• analiza KPI i podejmowanie w razie potrzeby odpowiednich działań
• stworzenie atmosfery w grupie zgodnie z wartościami firmy
• analiza finansowa akcji promocyjnych i marketingowych
• kreowanie i przeprowadzanie akcji LSM w restauracjach
• przygotowanie i egzekwowanie planów operacyjnych
1994 -1998 Tricon Polska Sp z o.o., Pepsico Poland Sp z o.o. Zastępca kierownika restauracji KFC Kraków
Zakres obowiązków :
• sporządzanie i dostarczanie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów wymaganych przez odpowiednie działy firmy
• przygotowanie miesięcznej listy płac i kontrola zgodności z nią wypłacanego wynagrodzenia
• opracowanie dziennych i tygodniowych planów pracy i sprzedaży
• zamawianie, odbiór, składowanie i używanie wszystkich produktów zgodnie z procedurami firmy
• prowadzenie dokumentacji szkoleniowej i personalnej zgodnie z przepisami Prawa Pracy i polityką firmy
Szkolenia i kursy
1996 PDC Consensus
Komunikacja, nagradzanie i informacja zwrotna.
1997 PDC Consensus
Kierowanie i przywództwo.
Budowanie zespołu.
1998 PDC Consensus
Współpraca w zespole.
2004 Schenk Institute
Sprawne kierowanie restauracją
2005 Franklin Covey
Life & Work Ballance
SEKA SA
Szkolenie dla pracodawców i osób kierujących pracownikami – aktualizacja
i uzupełnienie wiedzy i umiejętności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
2000, 2006 Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej
Komunikacja, nagradzanie i informacja zwrotna.
1997 PDC Consensus
Kierowanie i przywództwo.
Budowanie zespołu.
1998 PDC Consensus
Współpraca w zespole.
2004 Schenk Institute
Sprawne kierowanie restauracją
2005 Franklin Covey
Life & Work Ballance
SEKA SA
Szkolenie dla pracodawców i osób kierujących pracownikami – aktualizacja
i uzupełnienie wiedzy i umiejętności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
2000, 2006 Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
Motoryzacja, sport i turystyka, historia, muzyka.
Inne
Komputer bardzo dobra znajomość PC, środowiska oraz programów Windows
Prawo jazdy kat. B od 1988
Prawo jazdy kat. B od 1988