Grzegorz Piasecki

Wpis na grupie Korona Gór Polski w temacie Lackowa
    19.05.2009, 11:55

Witam wszystkich,

może mi ktoś opisać szlak na Lackową. Będę się tam wybierał autem więc potrzebuję informacji gdzie sensownie zostawić samochód tak żeby przetrwał, jak iść i czy są jakieś "zmyłki" po drodze. Nie używam GPSu a w mapę staram się zaglądać możliwie rzadko dlatego opis szlaku będzie mi bardzo pomocny. Wybieram się tam dopiero w lipcu więc jest dużo czasu.
    Z góry dziękuję za pomoc

• Grzegorz Piasecki
    Wpis na grupie Korona Gór Polski w temacie Cełmiec - Waligóra - Wielka Sowa w weekend
    6.04.2009, 10:22

Witam,

Plan się nie powiódł do końca bo miejscowa komunikacja odmówiła współpracy. W sobotę o 8:00 wylądowaliśmy w Wałbrzychu skąd o 8:30 ruszyliśmy czerwonym szlakiem na Borową. O 10:03 byliśmy na szczycie gubiąc po drodze szlak i tracąc około 15-20 minut. Sama Borowa nie jest zachwycająca ale po drodze sporo fajnych widoków. Właściwie cały szlak wiedzie przez las. Z Borowej ruszyliśmy o 10:50 po arcyzdrowym śniadanku w postaci gorących kubków i suchego chleba. Do schroniska Andrzejówka dotarliśmy przed 14:00. Szlak kiepski - w dużej części po asfalcie. Z Andrzejówki na Waligórę wiedzie żółty szlak, którym w lecie pewnie wchodzi się 15 minut ale w sobotę było tam sporo śniegu więc zajęło nam to około 25 minut. Sympatyczne i bardzo czujne podejście - nachylenie ściany pewnie z 60 stopni. W dół 15 minut. O 14:35 ruszyliśmy żółtym w stronę Głuszycy skąd chcieliśmy złapać połączenie pod Wielką Sowę. Cały szlak w lesie poza końcówką po asfalcie (minus). Po drodze leżała masa śniegu. Około 17:30 Byliśmy w głuszycy gdzie okazało się, że szanse na połączenie do Rzeczki są takie same jak trafienie 6 w totka. Zdecydowaliśmy się więc na powrót do domu. w niedziele o 6:00 rano byliśmy już w Warszawie.

Ogólnie 5+

1.04.2009, 11:26

Witam wszystkich. W najbliższy weekend, a właściwie w sobotę zamierzam wejść na Chełmiec (zastanawiam się nad wejściem na Borową bo z wszelkich wyliczeń wynika że jest wyższa od Chełmca), Waligórę i Wielką Sowę. Jeśli czas pozwoli to w niedzielę rano pójdę jeszcze na Ślężę. Jeśli macie jakieś doświadczenia z tych szczytów to piszcie. Myślę, że będzie tam jeszcze regularna zima i nie wiem jak po kilku miesiącach w domu zmobilizuję ciało do tej wycieczki. Jak wrócę to wrzucę jakieś fotki.

PozdrawiamGrzegorz Piasecki edytował(a) ten post dnia 02.04.09 o godzinie 12:06

• Grzegorz Piasecki
    Wpis na grupie obsluga firm i szkolenia bhp w temacie szkolenie bhp a VAT
    26.11.2008, 10:10

Witam wszystkich.
    Przeczytajcie sobie interpretację urzędu skarbowego Warsza - Mokotów