Grzegorz Pętlak
Specjalista ds. Identity & Access Management, Accenture Sp. z o.o.
Sochaczew,
mazowieckie
Umiejętności
Hyper-V
Certyfikat ITIL v3
Linux
Serwery Microsoft
Networking
VMware
REQB Certified
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Identity & Access Management
Responsibilities:
• Basic CyberArk Privileged Account Security administration
• Managing vulnerability problem solving (generating reports, checking vulnerabilities and compliance issue, redirect it to teams responsible for servers)
• Maintaining and administering a huge Windows Server-based environment (over 200 Domain Controllers, on-premise/Azure/AWS hybrid environment),
• Maintaining Active Directory infrastructure (over 500k user objects, 1M computer objects, 225k groups and 2k applications) and Azure AD,
• Investigating and resolving Active Directory / Windows Server related problems (based on SCOM monitoring),
• Working in multicultural team in „follow the sun” model (AMR, EMEA, APA),
• Incident and Change Management 2nd Line Support (BMC Remedy ITSM, ServiceNow) for IAM related technologies (Active Directory, Office 365, Exchange, ADFS, FIM, Azure MFA, Azure AD, Symantec VIP, etc.),
• Resolving complex issues in direct contact with other application/support teams (eg. attending global bridge calls),
• Coordinating team work on tickets and SCOM server alerts,
• Creating and updating technical documentation
• Basic CyberArk Privileged Account Security administration
• Managing vulnerability problem solving (generating reports, checking vulnerabilities and compliance issue, redirect it to teams responsible for servers)
• Maintaining and administering a huge Windows Server-based environment (over 200 Domain Controllers, on-premise/Azure/AWS hybrid environment),
• Maintaining Active Directory infrastructure (over 500k user objects, 1M computer objects, 225k groups and 2k applications) and Azure AD,
• Investigating and resolving Active Directory / Windows Server related problems (based on SCOM monitoring),
• Working in multicultural team in „follow the sun” model (AMR, EMEA, APA),
• Incident and Change Management 2nd Line Support (BMC Remedy ITSM, ServiceNow) for IAM related technologies (Active Directory, Office 365, Exchange, ADFS, FIM, Azure MFA, Azure AD, Symantec VIP, etc.),
• Resolving complex issues in direct contact with other application/support teams (eg. attending global bridge calls),
• Coordinating team work on tickets and SCOM server alerts,
• Creating and updating technical documentation
Pracownik Help Desk
• Administracja wewnętrzną siecią komputerową (LAN).
• Administracja serwerami oraz systemami informatycznymi.
• Zdalne i lokalne wsparcie użytkowników w siedzibie i oddziałach spółki.
• Przyjmowanie zgłoszeń, dokumentowanie oraz nadzór nad terminową obsługą.
• Przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń użytkowników
• Administracja oprogramowaniem do deklaracji elektronicznych.
• Komunikacja z serwisami zewnętrznymi.
• Wewnętrzny serwis sprzętu komputerowego.
• Monitorowanie oraz pomoc przy oprogramowaniu bankowym.
• Archiwizacja danych i gwarantowanie ich poufności.
• Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania i urządzeń
• Sprawowanie pieczy nad materiałami eksploatacyjnymi urządzeń wielofunkcyjnych oraz urządzeń w siedzibie i oddziałach spółki
• Administracja serwerami oraz systemami informatycznymi.
• Zdalne i lokalne wsparcie użytkowników w siedzibie i oddziałach spółki.
• Przyjmowanie zgłoszeń, dokumentowanie oraz nadzór nad terminową obsługą.
• Przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń użytkowników
• Administracja oprogramowaniem do deklaracji elektronicznych.
• Komunikacja z serwisami zewnętrznymi.
• Wewnętrzny serwis sprzętu komputerowego.
• Monitorowanie oraz pomoc przy oprogramowaniu bankowym.
• Archiwizacja danych i gwarantowanie ich poufności.
• Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania i urządzeń
• Sprawowanie pieczy nad materiałami eksploatacyjnymi urządzeń wielofunkcyjnych oraz urządzeń w siedzibie i oddziałach spółki
Referent w sekcji informatyki i aparatury medycznej
Zespół Opieki Zdrowotnej „Szpitala Powiatowego” w Sochaczewie
• Administracja wewnętrzną siecią komputerową (LAN).
• Nadzór oraz monitorowanie dostępu do Internetu (WAN).
• Administracja serwerami oraz systemami informatycznymi.
• Wsparcie techniczne Help Desk.
• Monitorowanie oraz pomoc przy oprogramowaniu bankowym jak i zapewnienie stałej łączności z bankiem.
• Nadzór nad siecią telefoniczną szpitala i monitorowanie pracy centrali telefonicznej.
• Nadzór nad systemem radiografii cyfrowej w pracowniach RTG.
• Archiwizacja danych i gwarantowanie ich poufności.
• Nadzór oraz monitorowanie dostępu do Internetu (WAN).
• Administracja serwerami oraz systemami informatycznymi.
• Wsparcie techniczne Help Desk.
• Monitorowanie oraz pomoc przy oprogramowaniu bankowym jak i zapewnienie stałej łączności z bankiem.
• Nadzór nad siecią telefoniczną szpitala i monitorowanie pracy centrali telefonicznej.
• Nadzór nad systemem radiografii cyfrowej w pracowniach RTG.
• Archiwizacja danych i gwarantowanie ich poufności.
Informatyk/stażysta w sekcji informatyki i aparatury medycznej
Zespół Opieki Zdrowotnej „ Szpitala Powiatowego” w Sochaczewie
• Naprawa oraz modernizacja sprzętu komputerowego.
• Konserwacja systemów komputerowych.
• Modernizacja sieci tele-informatycznej.
• Zarządzanie serwerami.
• Naprawa oraz modernizacja aparatury medycznej.
• Konserwacja systemów komputerowych.
• Modernizacja sieci tele-informatycznej.
• Zarządzanie serwerami.
• Naprawa oraz modernizacja aparatury medycznej.
Szkolenia i kursy
• 2015-08-03 - szkolenie MS 20411 Administering Windows Server 2012 R2
• 2012-06-05 - szkolenie MS 6292: Installing and Configuring the Windows 7 Client
• 2012-04-05 - szkolenie Microsoft Windows Server 2008 – konfiguracja Active Directory
• 2011-11-05 - szkolenie “Auditor wewnętrzny system zarządzania bezpieczeństwem
informacji”
• 2012-06-05 - szkolenie MS 6292: Installing and Configuring the Windows 7 Client
• 2012-04-05 - szkolenie Microsoft Windows Server 2008 – konfiguracja Active Directory
• 2011-11-05 - szkolenie “Auditor wewnętrzny system zarządzania bezpieczeństwem
informacji”
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
• Informatyka: technologie Microsoft, sieci teleinformatyczne, Systemy Operacyjne, Bezpieczeństwo informacji
• Film: twórczość Hiromu Arakawy, Stevena Spielberga, Georgea Romero
• Literatura: tematyka fantasy, horror, dokumentalne
• Sport: Muay Thai, Kikck Boxing, K-1, pływanie, kalistenika
• Film: twórczość Hiromu Arakawy, Stevena Spielberga, Georgea Romero
• Literatura: tematyka fantasy, horror, dokumentalne
• Sport: Muay Thai, Kikck Boxing, K-1, pływanie, kalistenika
Inne
• Prawo jazdy kategorii B
• Minimum sanitarne
• Minimum sanitarne
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.