Grzegorz Ozimiński

Kierownik Działu Obsługi Klienta, Park Wodny w Krakowie
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem organizacja czasu pracy rekrutacja pracowników niższego szczebla dbanie o jakość obsługi klienta kreatywne działania marketingowe nawiązywanie współpracy z partnerami reprezentowanie i promocja firmy na targach i imprezach plenerowych formułowanie programów sprzedażowych/motywacyjnych

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Park Wodny w Krakowie
Kierownik Działu Obsługi Klienta
• Ustalanie miesięcznego cyklu pracy
• Dbanie o jakość obsługi klienta, prowadzenie szkoleń merytorycznych
• Tworzenie produktów promocyjnych i nadzorowanie ich sprzedaży
• Formułowanie programów motywacyjnych/sprzedażowych
• Kontrola uczciwości i rzetelności pracy
• Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych
• Kreatywne działania marketingowe
• Reprezentowanie i promocja firmy na targach i imprezach plenerowych
• Nawiązywanie współpracy z partnerami
• Pozyskiwanie klientów indywidualnych, firmowych i grupowych
• Sporządzanie umów o współpracy z partnerami
Park Wodny w Krakowie
Kasjer
• Kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży usług rekreacyjnych
• Realizowanie płatności gotówkowych i bezgotówkowych
• Informowanie klienta o ofercie kompleksu sportowo-rekreacyjnego
• Rozwiązywanie sytuacji spornych i konfliktowych z klientem

Szkolenia i kursy

Szkolenie z Pricingu, Sprzedaży, Wartości oraz Elementów Negocjacji organizowane
przez firmę Simon, Kucher & Partners

Szkolenie z rozpoznawania znaków pieniężnych

Prawo jazdy kategoria B

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
Logo
Historia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Obsługa klienta
Kasjerzy

Zainteresowania

turystyka górska, wspinaczka, historia, siatkówka, narciarstwo, film polski i zagraniczny

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Sponsoring dotacje wymiana kontaktów
Sponsoring dotacje wymiana kontaktów
Wszelkie formy sposnoringu dla różnych imprez, sponsoring wsparcie dla fundacjii. Możliwośc nawiązania kontaktów między firmami które chcą wspierać pomysły w zamian za wsparcie, reklamę