Grzegorz Niemczyk

Manager, Trener Wewnętrzny
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

B2B B2C Call Center Contact Center Optimization LibreOffice Microsoft Office OpenOffice zarządzanie zmianą rekrutacja Szkolenie Zarządzanie zespołem Szkolenia pracowników Sprzedaż Obsługa klienta Szkolenia produktowe Finanse Zarządzanie czasem Pożyczki gotówkowe Contact Center rekrutowanie procowników Analizy potrzeb szkoleniowych

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Trener Wewnętrzny
Takto Finanse sp. z o. o.
Zakres Obowiązków:
• przygotowanie, prowadzenie szkoleń typu „ on board” dla pracowników każdego szczebla
• prowadzenie warsztatów i spotkań motywacyjnych dla Contact Center
• weryfikacja jakościowa prowadzonych działań z klientem
• realizacja projektów wewnętrznych firmy
• tworzenie procesów sprzedaży
• tworzenie regulaminów wewnętrznych benefitów
• realizacja szkoleń dla pośredników finansowych na „Letniej Akademii FINES” w całej Polsce
• bezpośrednia współpraca ze wszystkimi działami firmy
Logo
General Manager/ Specjalista ds. Szkoleń
KK Affiliate Group sp. z o. o. (PBR MEDIA)
General Manager Polska – Zarządzanie oddziałami 02/2016 – 11/2016

Zarządzanie podległymi oddziałami w 7 miastach Polski (Wrocław; Katowice; Kraków; Rzeszów; Łódź; Białystok i Lublin) Przygotowywanie oraz wypełnianie zestawień/raportów dziennych oraz miesięcznych. Dbanie o realizację celów miesięcznych – kwartalnych; szkolenie nowych pracowników na stanowiska trenerów/ kierowników oddziałów. Wsparcie merytoryczne podległych zespołów.

Specjalista ds. Szkoleń oddział Wrocław i Rzeszów 02/2015 – 01/2016

Restrukturyzacja działu szkoleń w firmie, usystematyzowanie oraz stworzenie jednolitych materiałów szkoleniowych dla wszystkich oddziałów firmy (Wrocław; Katowice), Szkolenie Trenerów z prowadzenia prezentacji szkoleniowych oraz pracy z ankieterami. Prowadzenie oraz przygotowanie szkoleń wstępnych dla ankieterów. Zarządzanie podległym zespołem pracowników (dział HR; Sekretariat w oddziałach Wrocław i Rzeszów). Przygotowanie zespołu i otwarcie oddziału w Rzeszowie. Raportowanie pracy oddziałów.
Logo
Project Manager - Zarządzanie Wiedzą i Szkoleniami
KK Affiliate Group sp. z o. o. (PBR MEDIA)
Project Manager – Zarządzanie Wiedzą i Szkoleniami
Zakres Obowiązków:
• zarządzanie oddziałami w 5 miastach Polski
• weryfikacja prowadzonych szkoleń i procesów rekrutacyjnych
• szkolenie podległych zespołów na stanowiska trenerskie
• tworzenie materiałów szkoleniowych
• weryfikacja wiedzy podległych pracowników
• raportowanie pracy podległych miast

General Manager Polska – Zarządzanie oddziałami
Zakres Obowiązków:
• zarządzanie oddziałami w 7 miastach Polski
• szkolenie nowych pracowników na stanowiska trenerskie oraz kierownicze
• wsparcie merytoryczne podległych zespołów
• raportowanie wyników podległych miast

Kierownik; Specjalista ds. Szkoleń odział Wrocław/Rzeszów
Zakres Obowiązków:
• restrukturyzacja działu szkoleń w firmie
• usystematyzowanie oraz stworzenie jednolitych materiałów szkoleniowych dla oddziałów firmy
• szkolenie Trenerów z prowadzenia prezentacji szkoleniowych oraz pracy z Ankieterami
• stworzeni
Baltimpex Telecom Group S.A.
Kierownik Salonu Sprzedaży T-Mobile
Aktywna sprzedaż produktów i usług T-MOBILE POLSKA. Przygotowywanie najlepszych rozwiązań dla klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami w kanale B2B oraz B2C. Stworzenie i zarządzanie zespołem doradców; szkolenie oraz wsparcie w osiąganiu celów. Dzienne oraz miesięczne raportowanie wyników salonu.
Baltimpex Telecom Group S.A.
Kierownik Sklepu T-mobile oraz Specjalista ds. Sprzedaży
Kierownik Sklepu T–Mobile
Zakres obowiązków:
• zarządzanie zespołem doradców
• szkolenie oraz wsparcie merytoryczne w osiąganiu celów
• raportowanie pracy salonu

Specjalista ds. sprzedaży
Zakres obowiązków:
• aktywna sprzedaż produktów marki T-Mobile
CCIG Group
Trener Sprzedaży oraz Trener Wdrażający Nowe Produkty i Kampanie
Zakres obowiązków:
• realizacja szkoleń typu „on board” w Call Center
• zarządzanie zespołem trenerów
• wdrażanie nowych produktów i projektów sprzedażowych od strony formalnej i od strony merytorycznej w bezpośredniej współpracy z kontrahentam
• prowadzenie warsztatów i spotkań motywacyjnych
• weryfikacja wiedzy pracowników
• raportowanie osiąganych wyników
• bezpośrednia współpraca z firmami:
ORANGE POLSKA; KRAJOWY REJESTR DŁUGÓW; NESTLE WATERS POLSKA; AVIVA DIRECT w kanałach sprzedaży B2B oraz B2C.
Dariusz Głaz
Dariusz Głaz · współpracownik
wystawiono
Podczas wspólnie prowadzonych szkoleń pan Grzegorz wykazywał się profesjonalizmem, kreatywnością i pełnym zaangażowaniem. Polecam Grzegorza jako potencjalnego współpracownika.
Agnieszka Wojtowicz-Chałupa
Agnieszka Wojtowicz-Chałupa · współpracownik
wystawiono
Ogromnym plusem Grzegorza była kreatywność oraz umiejętność spoglądania na sprawy oczywiste w zupełnie inny sposób niż reszta współpracowników. Dzięki temu był w stanie podejść do zagadnienia w niestandardowy sposób i osiągnąć sukces.
Elżbieta Malik
Elżbieta Malik · współpracownik
wystawiono
W swojej karierze pracowałam z wieloma trenerami, ale tylko z garstką współpraca była przyjemnością. W tym wąskim gronie zdecydowanie mogę umieścić Grzegorza. Otwarty na nowe metody szkoleniowe, zaangażowany, z dystansem do siebie i poczuciem humoru. W mojej opinii świetnie sprawdzi się jako trener lub lider zespołu, gdyż swoją charyzmą jest w stanie zapalić w ludziach ogień.
Patrycja S.
Patrycja S. · współpracownik
wystawiono
Grzegorz świetnie radzi sobie z praca pod presja czasu, majac na uwadze oczywiscie pozostale czynniki ( koszty i jakość ) .
Przy tym jest wspaniałym kompanem, chętnym do pomocy każdemu i robi to z szerokim uśmiechem na twarzy.
Przyszłemu pracodawcy można jedynie zazdrościć takiej "perełki";)
Adrian K.
Adrian K. · współpracownik
wystawiono
Grzegorz jest osobą rzetelną, kompetentną, współpraca miedzy nami zawsze układała się bardzo dobrze. Wiedza i doświadczenie jakie posiada pozwalają mu być skutecznym i wszechstronnym trenerem.
Krzysztof Kujawiński
Krzysztof Kujawiński · współpracownik
wystawiono
Super coach i kolega. Zawsze pomocny i posiadający ogromną wiedzę.
Jacek D.
Jacek D. · współpracownik
wystawiono
Profesjonalna koncepcja opracowywania i prowadzenia szkoleń z akcentem na osiągnięcie założonych celów szkoleniowych z uwzględnieniem predyspozycji uczestników szkoleń.
Przemysław Gołdyn
Przemysław Gołdyn · usługodawca
wystawiono
Pan Grzegorz to osoba, która od podstaw zna specyfikę pracy w call center, co pozwala Panu Grzegorzowi na skutecznym realizowaniu zadań i przekazywaniu wiedzy współpracownikom.
Logo
Redaktor
Portal Internetowy krosnocity.pl
- dział kultura oraz aktualności
Logo
Redaktor
Portal Internetowy wszechnicagalicyjska.pl
- dział kultura oraz aktualności
Logo
Prezenter/Speaker
Telewizja oraz Radio Internetowe TELERES w Rzeszowie
- dział kultura, aktualności, plotki
Logo
Praktykant Działu Kultura
Centrum Promocji Biznesu w Rzeszowie
Logo
Stażysta w Dziale Nagrań i Archiwizacji
Agencja Produkcji Radiowej, Telewizyjnej i Wydawniczej OBIEKTYW w Krośnie

Szkolenia i kursy

2019 – BEZPIECZEŃSTWO INFORMATYCZNE; PHISHING (ULTIMO S.A.; TAKTO FINANSE sp. z o.o.)
2018 – BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI; HASŁA DOSTĘPOWE (ULTIMO S.A.; TAKTO FINANSE sp. z o.o.)
2017 – TECHNIKI NEGOCJACYJNE; OPTIPOS (ORANGE POLSKA)
2016 - SPRZEDAŻ W ORANGE (ORANGE POLSKA)
2014 - ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W SALONIE SPRZEDAŻY (T-MOBILE POLSKA S.A.)
2014 - SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA W SZKOLENIACH (ECO VITAL sp. z o.o.)
2013 - E= MC2 – SZKOLENIE DOSKONALĄCE UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE (T-MOBILE POLSKA S.A.)
2013 - OCHRONA DANYCH OSOBOWOWYCH, OBSŁUGA W SPRZEDAŻY (T-MOBILE POLSKA S.A.)
2012 - OBSŁUGA APLIKACJI GOOGLE APPS (CCIG sp. z o.o.)
2011 - KOMUNIKAT OTWARTY (K. Poddubik)
2011 - SIŁA PERSWAZJI oraz PODSTAWY NEUROLINGWISTYCZNEGO PROGRAMOWANIA (MENTAL WAY – M. Wawrzyniak)
2010 - PROWADZENIE SZKOLEŃ, WARSZTATÓW, MONITORINGÓW, COACHINGÓW (A. Wojciewska)
2009 - TECHNIKI WYSTĄPIEŃ MEDIALNYCH (PUBLICZNYCH); (M. Braun- Bereś)
2008 - PSYCHOLOGIA REKLAMY (A. Jankowska- Rachel)

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna spec. Dziennikarstwo Radiowe, Telewizyjne, Prasowe i Internetowe, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna spec. Psychologia i Socjologia Komunikowania, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania w Rzeszowie

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Organizacje

2013 - Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie - przeprowadzenie szkoleń o tematyce: "Negocjacje jako sztuka charakteru". (W ramach projektu Unii Europejskiej)

Inne

- Obsługa pakietów:
Microsoft Office, Open Office, Libre Office
- Znajomość branży:
Call Center; Contact Center; Pożyczek Pozabankowych; Finansowej
- Aktywne prawo jazdy kategorii B

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Młodzi Trenerzy
Młodzi Trenerzy
Grupa związana z grupą trenerów - powstała, aby ułatwić zorganizwoanie konferencji
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.