Umiejętności
B2B
B2C
Call Center
Contact Center Optimization
LibreOffice
Microsoft Office
OpenOffice
zarządzanie zmianą
rekrutacja
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Sprzedaż
Obsługa klienta
Szkolenia produktowe
Finanse
Zarządzanie czasem
Pożyczki gotówkowe
Contact Center
rekrutowanie procowników
Analizy potrzeb szkoleniowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Trener Wewnętrzny
Takto Finanse sp. z o. o.
Zakres Obowiązków:
• przygotowanie, prowadzenie szkoleń typu „ on board” dla pracowników każdego szczebla
• prowadzenie warsztatów i spotkań motywacyjnych dla Contact Center
• weryfikacja jakościowa prowadzonych działań z klientem
• realizacja projektów wewnętrznych firmy
• tworzenie procesów sprzedaży
• tworzenie regulaminów wewnętrznych benefitów
• realizacja szkoleń dla pośredników finansowych na „Letniej Akademii FINES” w całej Polsce
• bezpośrednia współpraca ze wszystkimi działami firmy
• przygotowanie, prowadzenie szkoleń typu „ on board” dla pracowników każdego szczebla
• prowadzenie warsztatów i spotkań motywacyjnych dla Contact Center
• weryfikacja jakościowa prowadzonych działań z klientem
• realizacja projektów wewnętrznych firmy
• tworzenie procesów sprzedaży
• tworzenie regulaminów wewnętrznych benefitów
• realizacja szkoleń dla pośredników finansowych na „Letniej Akademii FINES” w całej Polsce
• bezpośrednia współpraca ze wszystkimi działami firmy
General Manager/ Specjalista ds. Szkoleń
KK Affiliate Group sp. z o. o. (PBR MEDIA)
General Manager Polska – Zarządzanie oddziałami 02/2016 – 11/2016
Zarządzanie podległymi oddziałami w 7 miastach Polski (Wrocław; Katowice; Kraków; Rzeszów; Łódź; Białystok i Lublin) Przygotowywanie oraz wypełnianie zestawień/raportów dziennych oraz miesięcznych. Dbanie o realizację celów miesięcznych – kwartalnych; szkolenie nowych pracowników na stanowiska trenerów/ kierowników oddziałów. Wsparcie merytoryczne podległych zespołów.
Specjalista ds. Szkoleń oddział Wrocław i Rzeszów 02/2015 – 01/2016
Restrukturyzacja działu szkoleń w firmie, usystematyzowanie oraz stworzenie jednolitych materiałów szkoleniowych dla wszystkich oddziałów firmy (Wrocław; Katowice), Szkolenie Trenerów z prowadzenia prezentacji szkoleniowych oraz pracy z ankieterami. Prowadzenie oraz przygotowanie szkoleń wstępnych dla ankieterów. Zarządzanie podległym zespołem pracowników (dział HR; Sekretariat w oddziałach Wrocław i Rzeszów). Przygotowanie zespołu i otwarcie oddziału w Rzeszowie. Raportowanie pracy oddziałów.
Zarządzanie podległymi oddziałami w 7 miastach Polski (Wrocław; Katowice; Kraków; Rzeszów; Łódź; Białystok i Lublin) Przygotowywanie oraz wypełnianie zestawień/raportów dziennych oraz miesięcznych. Dbanie o realizację celów miesięcznych – kwartalnych; szkolenie nowych pracowników na stanowiska trenerów/ kierowników oddziałów. Wsparcie merytoryczne podległych zespołów.
Specjalista ds. Szkoleń oddział Wrocław i Rzeszów 02/2015 – 01/2016
Restrukturyzacja działu szkoleń w firmie, usystematyzowanie oraz stworzenie jednolitych materiałów szkoleniowych dla wszystkich oddziałów firmy (Wrocław; Katowice), Szkolenie Trenerów z prowadzenia prezentacji szkoleniowych oraz pracy z ankieterami. Prowadzenie oraz przygotowanie szkoleń wstępnych dla ankieterów. Zarządzanie podległym zespołem pracowników (dział HR; Sekretariat w oddziałach Wrocław i Rzeszów). Przygotowanie zespołu i otwarcie oddziału w Rzeszowie. Raportowanie pracy oddziałów.
Project Manager - Zarządzanie Wiedzą i Szkoleniami
KK Affiliate Group sp. z o. o. (PBR MEDIA)
Project Manager – Zarządzanie Wiedzą i Szkoleniami
Zakres Obowiązków:
• zarządzanie oddziałami w 5 miastach Polski
• weryfikacja prowadzonych szkoleń i procesów rekrutacyjnych
• szkolenie podległych zespołów na stanowiska trenerskie
• tworzenie materiałów szkoleniowych
• weryfikacja wiedzy podległych pracowników
• raportowanie pracy podległych miast
General Manager Polska – Zarządzanie oddziałami
Zakres Obowiązków:
• zarządzanie oddziałami w 7 miastach Polski
• szkolenie nowych pracowników na stanowiska trenerskie oraz kierownicze
• wsparcie merytoryczne podległych zespołów
• raportowanie wyników podległych miast
Kierownik; Specjalista ds. Szkoleń odział Wrocław/Rzeszów
Zakres Obowiązków:
• restrukturyzacja działu szkoleń w firmie
• usystematyzowanie oraz stworzenie jednolitych materiałów szkoleniowych dla oddziałów firmy
• szkolenie Trenerów z prowadzenia prezentacji szkoleniowych oraz pracy z Ankieterami
• stworzeni
Zakres Obowiązków:
• zarządzanie oddziałami w 5 miastach Polski
• weryfikacja prowadzonych szkoleń i procesów rekrutacyjnych
• szkolenie podległych zespołów na stanowiska trenerskie
• tworzenie materiałów szkoleniowych
• weryfikacja wiedzy podległych pracowników
• raportowanie pracy podległych miast
General Manager Polska – Zarządzanie oddziałami
Zakres Obowiązków:
• zarządzanie oddziałami w 7 miastach Polski
• szkolenie nowych pracowników na stanowiska trenerskie oraz kierownicze
• wsparcie merytoryczne podległych zespołów
• raportowanie wyników podległych miast
Kierownik; Specjalista ds. Szkoleń odział Wrocław/Rzeszów
Zakres Obowiązków:
• restrukturyzacja działu szkoleń w firmie
• usystematyzowanie oraz stworzenie jednolitych materiałów szkoleniowych dla oddziałów firmy
• szkolenie Trenerów z prowadzenia prezentacji szkoleniowych oraz pracy z Ankieterami
• stworzeni
Kierownik Salonu Sprzedaży T-Mobile
Aktywna sprzedaż produktów i usług T-MOBILE POLSKA. Przygotowywanie najlepszych rozwiązań dla klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami w kanale B2B oraz B2C. Stworzenie i zarządzanie zespołem doradców; szkolenie oraz wsparcie w osiąganiu celów. Dzienne oraz miesięczne raportowanie wyników salonu.
Kierownik Sklepu T-mobile oraz Specjalista ds. Sprzedaży
Kierownik Sklepu T–Mobile
Zakres obowiązków:
• zarządzanie zespołem doradców
• szkolenie oraz wsparcie merytoryczne w osiąganiu celów
• raportowanie pracy salonu
Specjalista ds. sprzedaży
Zakres obowiązków:
• aktywna sprzedaż produktów marki T-Mobile
Zakres obowiązków:
• zarządzanie zespołem doradców
• szkolenie oraz wsparcie merytoryczne w osiąganiu celów
• raportowanie pracy salonu
Specjalista ds. sprzedaży
Zakres obowiązków:
• aktywna sprzedaż produktów marki T-Mobile
Trener Sprzedaży oraz Trener Wdrażający Nowe Produkty i Kampanie
Zakres obowiązków:
• realizacja szkoleń typu „on board” w Call Center
• zarządzanie zespołem trenerów
• wdrażanie nowych produktów i projektów sprzedażowych od strony formalnej i od strony merytorycznej w bezpośredniej współpracy z kontrahentam
• prowadzenie warsztatów i spotkań motywacyjnych
• weryfikacja wiedzy pracowników
• raportowanie osiąganych wyników
• bezpośrednia współpraca z firmami:
ORANGE POLSKA; KRAJOWY REJESTR DŁUGÓW; NESTLE WATERS POLSKA; AVIVA DIRECT w kanałach sprzedaży B2B oraz B2C.
• realizacja szkoleń typu „on board” w Call Center
• zarządzanie zespołem trenerów
• wdrażanie nowych produktów i projektów sprzedażowych od strony formalnej i od strony merytorycznej w bezpośredniej współpracy z kontrahentam
• prowadzenie warsztatów i spotkań motywacyjnych
• weryfikacja wiedzy pracowników
• raportowanie osiąganych wyników
• bezpośrednia współpraca z firmami:
ORANGE POLSKA; KRAJOWY REJESTR DŁUGÓW; NESTLE WATERS POLSKA; AVIVA DIRECT w kanałach sprzedaży B2B oraz B2C.
wystawiono
Podczas wspólnie prowadzonych szkoleń pan Grzegorz wykazywał się profesjonalizmem, kreatywnością i pełnym zaangażowaniem. Polecam Grzegorza jako potencjalnego współpracownika.
wystawiono
Ogromnym plusem Grzegorza była kreatywność oraz umiejętność spoglądania na sprawy oczywiste w zupełnie inny sposób niż reszta współpracowników. Dzięki temu był w stanie podejść do zagadnienia w niestandardowy sposób i osiągnąć sukces.
wystawiono
W swojej karierze pracowałam z wieloma trenerami, ale tylko z garstką współpraca była przyjemnością. W tym wąskim gronie zdecydowanie mogę umieścić Grzegorza. Otwarty na nowe metody szkoleniowe, zaangażowany, z dystansem do siebie i poczuciem humoru. W mojej opinii świetnie sprawdzi się jako trener lub lider zespołu, gdyż swoją charyzmą jest w stanie zapalić w ludziach ogień.
wystawiono
Grzegorz świetnie radzi sobie z praca pod presja czasu, majac na uwadze oczywiscie pozostale czynniki ( koszty i jakość ) .
Przy tym jest wspaniałym kompanem, chętnym do pomocy każdemu i robi to z szerokim uśmiechem na twarzy.
Przyszłemu pracodawcy można jedynie zazdrościć takiej "perełki";)
Przy tym jest wspaniałym kompanem, chętnym do pomocy każdemu i robi to z szerokim uśmiechem na twarzy.
Przyszłemu pracodawcy można jedynie zazdrościć takiej "perełki";)
wystawiono
Grzegorz jest osobą rzetelną, kompetentną, współpraca miedzy nami zawsze układała się bardzo dobrze. Wiedza i doświadczenie jakie posiada pozwalają mu być skutecznym i wszechstronnym trenerem.
wystawiono
Profesjonalna koncepcja opracowywania i prowadzenia szkoleń z akcentem na osiągnięcie założonych celów szkoleniowych z uwzględnieniem predyspozycji uczestników szkoleń.
Szkolenia i kursy
2019 – BEZPIECZEŃSTWO INFORMATYCZNE; PHISHING (ULTIMO S.A.; TAKTO FINANSE sp. z o.o.)
2018 – BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI; HASŁA DOSTĘPOWE (ULTIMO S.A.; TAKTO FINANSE sp. z o.o.)
2017 – TECHNIKI NEGOCJACYJNE; OPTIPOS (ORANGE POLSKA)
2016 - SPRZEDAŻ W ORANGE (ORANGE POLSKA)
2014 - ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W SALONIE SPRZEDAŻY (T-MOBILE POLSKA S.A.)
2014 - SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA W SZKOLENIACH (ECO VITAL sp. z o.o.)
2013 - E= MC2 – SZKOLENIE DOSKONALĄCE UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE (T-MOBILE POLSKA S.A.)
2013 - OCHRONA DANYCH OSOBOWOWYCH, OBSŁUGA W SPRZEDAŻY (T-MOBILE POLSKA S.A.)
2012 - OBSŁUGA APLIKACJI GOOGLE APPS (CCIG sp. z o.o.)
2011 - KOMUNIKAT OTWARTY (K. Poddubik)
2011 - SIŁA PERSWAZJI oraz PODSTAWY NEUROLINGWISTYCZNEGO PROGRAMOWANIA (MENTAL WAY – M. Wawrzyniak)
2010 - PROWADZENIE SZKOLEŃ, WARSZTATÓW, MONITORINGÓW, COACHINGÓW (A. Wojciewska)
2009 - TECHNIKI WYSTĄPIEŃ MEDIALNYCH (PUBLICZNYCH); (M. Braun- Bereś)
2008 - PSYCHOLOGIA REKLAMY (A. Jankowska- Rachel)
2018 – BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI; HASŁA DOSTĘPOWE (ULTIMO S.A.; TAKTO FINANSE sp. z o.o.)
2017 – TECHNIKI NEGOCJACYJNE; OPTIPOS (ORANGE POLSKA)
2016 - SPRZEDAŻ W ORANGE (ORANGE POLSKA)
2014 - ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W SALONIE SPRZEDAŻY (T-MOBILE POLSKA S.A.)
2014 - SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA W SZKOLENIACH (ECO VITAL sp. z o.o.)
2013 - E= MC2 – SZKOLENIE DOSKONALĄCE UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE (T-MOBILE POLSKA S.A.)
2013 - OCHRONA DANYCH OSOBOWOWYCH, OBSŁUGA W SPRZEDAŻY (T-MOBILE POLSKA S.A.)
2012 - OBSŁUGA APLIKACJI GOOGLE APPS (CCIG sp. z o.o.)
2011 - KOMUNIKAT OTWARTY (K. Poddubik)
2011 - SIŁA PERSWAZJI oraz PODSTAWY NEUROLINGWISTYCZNEGO PROGRAMOWANIA (MENTAL WAY – M. Wawrzyniak)
2010 - PROWADZENIE SZKOLEŃ, WARSZTATÓW, MONITORINGÓW, COACHINGÓW (A. Wojciewska)
2009 - TECHNIKI WYSTĄPIEŃ MEDIALNYCH (PUBLICZNYCH); (M. Braun- Bereś)
2008 - PSYCHOLOGIA REKLAMY (A. Jankowska- Rachel)
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Organizacje
2013 - Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Wołowie - przeprowadzenie szkoleń o tematyce: "Negocjacje jako sztuka charakteru". (W ramach projektu Unii Europejskiej)
Inne
- Obsługa pakietów:
Microsoft Office, Open Office, Libre Office
- Znajomość branży:
Call Center; Contact Center; Pożyczek Pozabankowych; Finansowej
- Aktywne prawo jazdy kategorii B
Microsoft Office, Open Office, Libre Office
- Znajomość branży:
Call Center; Contact Center; Pożyczek Pozabankowych; Finansowej
- Aktywne prawo jazdy kategorii B
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DobraLogistyka.pl
DobraLogistyka.pl jest polskim wortalem branży TSL, specjalizującym się dostarczaniu informacji wspomagających sektor Transportowo-Spedycyjno-Logistyczny w Polsce. Serwis jest źródłem informacji o wyd
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.