Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Normstahl Polska Sp. z o.o.
• Realizacja założeń sprzedażowych
• Pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym regionie sprzedaży, budowanie długofalowych pozytywnych relacji z klientami
• Wprowadzenie nowych produktów do oferty, dbałość o należytą wiedzę klientów na temat oferty produktowej firmy, sposobu wyliczania cen, pomoc w przygotowywaniu ofert
• Organizacja szkoleń montażowych i produktowych
• Aktywne wdrażanie akcji promocyjnych
• Realizacja założeń marketingowych
• Raportowanie do bezpośredniego przełożonego i potwierdzanie ustaleń handlowych wykraczających poza standardowe warunki
• Pozyskiwanie nowych klientów na wyznaczonym regionie sprzedaży, budowanie długofalowych pozytywnych relacji z klientami
• Wprowadzenie nowych produktów do oferty, dbałość o należytą wiedzę klientów na temat oferty produktowej firmy, sposobu wyliczania cen, pomoc w przygotowywaniu ofert
• Organizacja szkoleń montażowych i produktowych
• Aktywne wdrażanie akcji promocyjnych
• Realizacja założeń marketingowych
• Raportowanie do bezpośredniego przełożonego i potwierdzanie ustaleń handlowych wykraczających poza standardowe warunki
Regionalny Koordynator Marki Sikkens
• Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie dystrybucji marki Sikkens w regionie, (Sikkens - nowa marka na rynku polskim – produkty dekoracyjne tj. farby wewnętrzne, zewnętrzne, produkty do drewna, ochrona metalu, emalie, produkty na beton)
• Podpisanie umów handlowych (dystrybucja selektywna)
• Rozwój sprzedaży wśród architektów, projektantów, dekoratorów wnętrz, firm wykonawczych, inwestorów
• Realizacja planów sprzedaży zgodnie z polityką firmy
• Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych
• Współzarządzanie zespołem Doradców Technicznych dystrybutora
• Odpowiedzialność za realizację ilościowych i jakościowych celów i zadań
• Bieżąca obsługa inwestycji
• Nadzorowanie i rozliczanie działań sprzedażowych na podległym terenie
• Zarządzanie budżetem rozwoju sprzedaży
• Profesjonalne doradztwo techniczne i produktowe
• Opieka i budowanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientem
• Organizacja i osobiste przeprowadzanie szkoleń z zakresu produktów i ich aplikacji
• Udział w targach budowlanych, w konferencjach i seminariach
• Tworzenie, kontrola i rozliczanie programów lojalnościowych i motywacyjnych
• Raportowanie wyników pracy, odsprzedaży, monitorowanie rynku inwestycyjnego i działań konkurencji
• Podpisanie umów handlowych (dystrybucja selektywna)
• Rozwój sprzedaży wśród architektów, projektantów, dekoratorów wnętrz, firm wykonawczych, inwestorów
• Realizacja planów sprzedaży zgodnie z polityką firmy
• Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych
• Współzarządzanie zespołem Doradców Technicznych dystrybutora
• Odpowiedzialność za realizację ilościowych i jakościowych celów i zadań
• Bieżąca obsługa inwestycji
• Nadzorowanie i rozliczanie działań sprzedażowych na podległym terenie
• Zarządzanie budżetem rozwoju sprzedaży
• Profesjonalne doradztwo techniczne i produktowe
• Opieka i budowanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientem
• Organizacja i osobiste przeprowadzanie szkoleń z zakresu produktów i ich aplikacji
• Udział w targach budowlanych, w konferencjach i seminariach
• Tworzenie, kontrola i rozliczanie programów lojalnościowych i motywacyjnych
• Raportowanie wyników pracy, odsprzedaży, monitorowanie rynku inwestycyjnego i działań konkurencji
Menedżer Dystrybucji Regionalnej
• Współpraca z dystrybutorami w regionie (hurtownie)
• Ustalanie planów sprzedażowych w kanale tradycyjnym (marki: Dulux, Nobiles, Sadolin, Hammerite)
• Negocjowanie i podpisywanie planów sprzedażowych z dystrybutorami
• Zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży
• Współpraca z zespołem Przedstawicieli Handlowych (PH firmy i PH dystrybutora)
• Tworzenie i uzgadnianie akcji odsprzedażowych z dystrybutorami oraz bieżące ich rozliczanie
• Udział w projektach: Merchandising, Standardy pracy PH, Dystrybucja Ecod.
• Ustalanie planów sprzedażowych w kanale tradycyjnym (marki: Dulux, Nobiles, Sadolin, Hammerite)
• Negocjowanie i podpisywanie planów sprzedażowych z dystrybutorami
• Zarządzanie budżetem wsparcia sprzedaży
• Współpraca z zespołem Przedstawicieli Handlowych (PH firmy i PH dystrybutora)
• Tworzenie i uzgadnianie akcji odsprzedażowych z dystrybutorami oraz bieżące ich rozliczanie
• Udział w projektach: Merchandising, Standardy pracy PH, Dystrybucja Ecod.
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Sieciowych
Akzo Nobel Decorative Paints Sp. z o.o. (wcześniej KFFiL "Nobiles" Sp. z o.o.)
• Współpraca z klientami sieciowymi: Castorama, Leroy Merlin, OBI, Praktiker, Bricomarche
• Wykonywanie planów sprzedażowych,
• Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem Prezenterów / Merchandiserów
• Odpowiedzialność za merchandising i dodatkowe ekspozycje na halach
• Tworzenie i uzgadnianie akcji promocyjnych
• Przeprowadzanie szkoleń dla Sprzedawców oraz dla Prezenterów/Animatorów
• Monitorowanie działań konkurencji
• Wykonywanie planów sprzedażowych,
• Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem Prezenterów / Merchandiserów
• Odpowiedzialność za merchandising i dodatkowe ekspozycje na halach
• Tworzenie i uzgadnianie akcji promocyjnych
• Przeprowadzanie szkoleń dla Sprzedawców oraz dla Prezenterów/Animatorów
• Monitorowanie działań konkurencji
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
KFFiL "Nobiles" Sp. z o.o.
• Obsługa sklepów detalicznych i dystrybutorów na podległym terenie
• Realizacja zakładanych planów sprzedażowych
• Efektywna sprzedaż produktów i odpowiedzialność za dystrybucję i merchandising produktów marki Nobiles, Sadolin, Levis
• Efektywna sprzedaż pakietów promocyjnych
• Profesjonalne doradztwo techniczne z zakresu stosowania farb i lakierów
• Raportowanie tygodniowe wizyt, raporty sprzedaży, monitorowanie dzialań konkurencji
• Realizacja zakładanych planów sprzedażowych
• Efektywna sprzedaż produktów i odpowiedzialność za dystrybucję i merchandising produktów marki Nobiles, Sadolin, Levis
• Efektywna sprzedaż pakietów promocyjnych
• Profesjonalne doradztwo techniczne z zakresu stosowania farb i lakierów
• Raportowanie tygodniowe wizyt, raporty sprzedaży, monitorowanie dzialań konkurencji
Przedstawiciel Handlowy ds. Detalu
„Hajduki” S.A. Chorzów
• Pozyskiwanie nowych klientów oraz opieka nad dotychczasowymi klientami
• Realizacja zakładanych planów sprzedażowych w hurcie i detalu
• Efektywna sprzedaż produktów, wprowadzanie nowości produktowych
• Dbanie o ekspozycje produktów
• Wprowadzenie, montaż i szkolenia z zakresu komputerowych mieszalni farb
• Raportowanie sprzedaży i monitorowanie działań konkurencji
• Realizacja zakładanych planów sprzedażowych w hurcie i detalu
• Efektywna sprzedaż produktów, wprowadzanie nowości produktowych
• Dbanie o ekspozycje produktów
• Wprowadzenie, montaż i szkolenia z zakresu komputerowych mieszalni farb
• Raportowanie sprzedaży i monitorowanie działań konkurencji
Szkolenia i kursy
„Współpraca z klientem strategicznym” Krauthammer International
" Techniki negocjacji w rynku B2B" - Mercury International
„Ekonomia sprzedaży” – GB Resouces Poska
„Zaawansowane negocjacje” – GB Resources Polska
„Młode Talenty”, „Akademia Biznesu” - cykl szkoleń
„Standardy merchandisingowe i negocjacje merchandisingowe w etapach wizyty handlowej” ABC Trade Marketing
„Zarządzanie zmianą” House of Skills
„Komunikacja w organizacji i współpraca w zespole” House of Skills
" Techniki negocjacji w rynku B2B" - Mercury International
„Ekonomia sprzedaży” – GB Resouces Poska
„Zaawansowane negocjacje” – GB Resources Polska
„Młode Talenty”, „Akademia Biznesu” - cykl szkoleń
„Standardy merchandisingowe i negocjacje merchandisingowe w etapach wizyty handlowej” ABC Trade Marketing
„Zarządzanie zmianą” House of Skills
„Komunikacja w organizacji i współpraca w zespole” House of Skills