Grzegorz Mlynarczyk

:)
Grójec, mazowieckie

Umiejętności

Alcatel Apache Sieci ATM Call Center Cisco Networking CRM Debian DNS Server Ethernet IP FreeBSD FTP Gentoo Linux GNS3 IP Iperf Iptables LAN-WAN Linux Metro Ethernet Microsoft Excel PF Python SDH Unix WDM Juniper Networks prawo jazdy kat. A i B Juniper Junos Prawo jazdy kat B Linux Ubuntu Telekomunikacja BRAP mtb Elektronika MathLab Simulink Technologia p0f Dane TCP / IP

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Citibank International plc
Menedzer Infrastruktury Teleinformatycznej
Citibank International plc
Starszy Analityk Infrastruktury Sieciowej L1 Network
TELSAR Sp. z o.o.
Konsultant ds. sieci
Udział w projektach w obszarze sieci LAN/WAN/Internet,
Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci teleinformatycznej.
III linia wsparcia technicznego w zakresie usług L3 dla kluczowego klienta
T-Mobile Polska S.A.
Inżynier ds. Nadzoru Sieci
Odpowiedzialność za procesy zapewnienia ciągłości funkcjonowania sieci, wsparcie techniczne 24/7/365
Wsparcie techniczne dla Klientów na drugim poziomie suportu technicznego (DWDM / SDH / IP / ETH/VOICE)
Proaktywny monitoring sieciowy oraz monitoring serwisów Klienckich – warstwy fizyczne i logiczne
IP – Sieć core (Cisco, Juniper), urządzenia Klienckie zarządzane przez GTS
SDH/DWDM Tellabs, Marconi, Sagem, Ciena, Erion, Nortel, Adva, Sycamore
Wymiana ruchu głosowego, problem/zdarzenia na centralach - 5ESS, AXE, EWSD, P1
Alarmy środowiskowe – CSM, Erion, Netcool, Basen, SAM, Systemy radiowe
Odpowiedzialność za sieć Core IP GTSCE, peering i upstreem
Monitoring oraz weryfikacja przebiegu prac planowych realizowanych w sieci GTS
Ścisła współpraca z :
Operatorzy [off-net]
Działami - SDH, Radio, FERA, Switching, Provissioning, Sales, BOK, Planned Works, Inventory
Raportowanie
Zdarzenia w sieci
Zdarzenia w usługach Klienckich
T-Mobile Polska S.A.
Specjalista ds. nadzoru sieci
Telefoniczna obsługa Klientów GTS w zakresie technicznym
Pierwsze wsparcie techniczne dla Klientów zarówno telefoniczne jak i mailowo
Weryfikacja podstawowy troubleshooting problemów raportowanych przez Klientów
Otwarcie i koordynacja zgłoszeń technicznych Klientów w systemie CRM
Bieżący kontakt z Klientem dotyczący statusy zaraportowanego problemu
Wsparcie dla innych działów technicznych GTS w kontaktach z Klientami
T-Mobile Polska S.A.
Młodszy Inżynier ds. Nadzoru Sieci
Orange Polska S.A.
Błękitna linia TP
Telefoniczna Obsługa Klienta.

Edukacja

Logo
Elektrotechnika, magisterskie
Politechnika Radomska im. Kazimierza Pułaskiego

Specjalizacje

Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
administrator
administrator
grupa dla administratorów sieci komputerowych, linux, unix, BSD, windows
Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix
Motocykle
Motocykle
Grupa dla osób posiadających motocykl oraz planujących zakup jednoślada.
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
Rodzina systemów BSD
Rodzina systemów BSD
Entuzjaści BSD :) Wyzwania związane z obsługą i konfiguracją.
supermoto
supermoto
Grupa fanów Supermoto. Najbardziej efektownego sportu motocyklowego.