Umiejętności
Alcatel
Apache
Sieci ATM
Call Center
Cisco Networking
CRM
Debian
DNS Server
Ethernet IP
FreeBSD
FTP
Gentoo Linux
GNS3
IP
Iperf
Iptables
LAN-WAN
Linux
Metro Ethernet
Microsoft Excel
PF
Python
SDH
Unix
WDM
Juniper Networks
prawo jazdy kat. A i B
Juniper Junos
Prawo jazdy kat B
Linux Ubuntu
Telekomunikacja
BRAP
mtb
Elektronika
MathLab Simulink
Technologia
p0f
Dane
TCP / IP
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant ds. sieci
Udział w projektach w obszarze sieci LAN/WAN/Internet,
Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci teleinformatycznej.
III linia wsparcia technicznego w zakresie usług L3 dla kluczowego klienta
Utrzymanie i monitorowanie ciągłości pracy sieci teleinformatycznej.
III linia wsparcia technicznego w zakresie usług L3 dla kluczowego klienta
Inżynier ds. Nadzoru Sieci
Odpowiedzialność za procesy zapewnienia ciągłości funkcjonowania sieci, wsparcie techniczne 24/7/365
Wsparcie techniczne dla Klientów na drugim poziomie suportu technicznego (DWDM / SDH / IP / ETH/VOICE)
Proaktywny monitoring sieciowy oraz monitoring serwisów Klienckich – warstwy fizyczne i logiczne
IP – Sieć core (Cisco, Juniper), urządzenia Klienckie zarządzane przez GTS
SDH/DWDM Tellabs, Marconi, Sagem, Ciena, Erion, Nortel, Adva, Sycamore
Wymiana ruchu głosowego, problem/zdarzenia na centralach - 5ESS, AXE, EWSD, P1
Alarmy środowiskowe – CSM, Erion, Netcool, Basen, SAM, Systemy radiowe
Odpowiedzialność za sieć Core IP GTSCE, peering i upstreem
Monitoring oraz weryfikacja przebiegu prac planowych realizowanych w sieci GTS
Ścisła współpraca z :
Operatorzy [off-net]
Działami - SDH, Radio, FERA, Switching, Provissioning, Sales, BOK, Planned Works, Inventory
Raportowanie
Zdarzenia w sieci
Zdarzenia w usługach Klienckich
Wsparcie techniczne dla Klientów na drugim poziomie suportu technicznego (DWDM / SDH / IP / ETH/VOICE)
Proaktywny monitoring sieciowy oraz monitoring serwisów Klienckich – warstwy fizyczne i logiczne
IP – Sieć core (Cisco, Juniper), urządzenia Klienckie zarządzane przez GTS
SDH/DWDM Tellabs, Marconi, Sagem, Ciena, Erion, Nortel, Adva, Sycamore
Wymiana ruchu głosowego, problem/zdarzenia na centralach - 5ESS, AXE, EWSD, P1
Alarmy środowiskowe – CSM, Erion, Netcool, Basen, SAM, Systemy radiowe
Odpowiedzialność za sieć Core IP GTSCE, peering i upstreem
Monitoring oraz weryfikacja przebiegu prac planowych realizowanych w sieci GTS
Ścisła współpraca z :
Operatorzy [off-net]
Działami - SDH, Radio, FERA, Switching, Provissioning, Sales, BOK, Planned Works, Inventory
Raportowanie
Zdarzenia w sieci
Zdarzenia w usługach Klienckich
Specjalista ds. nadzoru sieci
Telefoniczna obsługa Klientów GTS w zakresie technicznym
Pierwsze wsparcie techniczne dla Klientów zarówno telefoniczne jak i mailowo
Weryfikacja podstawowy troubleshooting problemów raportowanych przez Klientów
Otwarcie i koordynacja zgłoszeń technicznych Klientów w systemie CRM
Bieżący kontakt z Klientem dotyczący statusy zaraportowanego problemu
Wsparcie dla innych działów technicznych GTS w kontaktach z Klientami
Pierwsze wsparcie techniczne dla Klientów zarówno telefoniczne jak i mailowo
Weryfikacja podstawowy troubleshooting problemów raportowanych przez Klientów
Otwarcie i koordynacja zgłoszeń technicznych Klientów w systemie CRM
Bieżący kontakt z Klientem dotyczący statusy zaraportowanego problemu
Wsparcie dla innych działów technicznych GTS w kontaktach z Klientami
Specjalizacje
Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja