Umiejętności
Zarządzanie zmianą
Channel Sales Development
Negocjacje
Zarządzanie kategoriami produktów
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Tworzenie strategii
Relacje z klientami i dostawcami
restrukturyzacja i optymalizacja kosztów
doradztwo biznesowe
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Konsultant - działalność doradcza
Action Management
• Planowanie strategiczne, strategia sprzedaży i polityka handlowa, channel mix
• Zarządzanie zmianą, przebudowa procesów, optymalizacja procesów sprzedaży
• Zarządzanie doświadczeniem klientów w procesach sprzedaży
• Operacyjne zarzadzanie siecią sprzedaży
• Budowa portfolio produktów
• Zarządzanie zmianą, przebudowa procesów, optymalizacja procesów sprzedaży
• Zarządzanie doświadczeniem klientów w procesach sprzedaży
• Operacyjne zarzadzanie siecią sprzedaży
• Budowa portfolio produktów
Dyrektor Departamentu Handlu
• Tworzenie i realizację polityki handlowej dla organizacji sprzedaży i obsługi klientów do klientów biznesowych i indywidualnych
• Realizacja celów sprzedaży w zakresie : produktów gazu, energii elektrycznej , ropy naftowej, innych produktów ze złóż oraz usług
• Opracowanie i rozwój oferty produktowej oraz polityki cenowej dla produktów pozaregulacyjnych
• Prowadzenie badań rynku i analiz marketingowych w zakresie rynku energetycznego, w tym segmentacji wraz z selekcją rynków docelowych
• Zarządzanie zespołem Sprzedaży Departamentu Handlu oraz Regionalnych Oddziałów Handlowych
• Optymalizacja struktur i rozwój nowych kanałów sprzedaży
• Realizacja celów sprzedaży w zakresie : produktów gazu, energii elektrycznej , ropy naftowej, innych produktów ze złóż oraz usług
• Opracowanie i rozwój oferty produktowej oraz polityki cenowej dla produktów pozaregulacyjnych
• Prowadzenie badań rynku i analiz marketingowych w zakresie rynku energetycznego, w tym segmentacji wraz z selekcją rynków docelowych
• Zarządzanie zespołem Sprzedaży Departamentu Handlu oraz Regionalnych Oddziałów Handlowych
• Optymalizacja struktur i rozwój nowych kanałów sprzedaży
Dyrektor Departamentu Sprzedaży – Rynek Biznesowy
• Opracowanie i wdrożenie strategii sprzedaży dla rynku B2B
• Realizacja planów sprzedaży i KPI oraz budowa udziałów rynkowych
• Optymalizacja efektywności agencyjnej sieci sprzedaży
• Tworzenie programów motywacyjnych dla sił sprzedaży w kanałach własnym i agencyjnym
• Udział w opracowaniu i wprowadzeniu na rynek nowych produktów i usług dla rynku B2B
• Realizacja planów sprzedaży i KPI oraz budowa udziałów rynkowych
• Optymalizacja efektywności agencyjnej sieci sprzedaży
• Tworzenie programów motywacyjnych dla sił sprzedaży w kanałach własnym i agencyjnym
• Udział w opracowaniu i wprowadzeniu na rynek nowych produktów i usług dla rynku B2B
Prezes Zarządu
PayTel S.A. - Grupa Orange
• Realizację celów finansowych
• Opracowanie założeń strategicznych dla Spółki i przygotowanie biznes planu
• Opracowanie i wdrożenie portfolio nowych usług
• Przekształcenie modelu operacyjnego do założeń Dyrektyw EU w sektorze płatności elektronicznych
• Reprezentowanie Spółki w negocjacjach z kluczowymi dostawcami
• Opracowanie założeń strategicznych dla Spółki i przygotowanie biznes planu
• Opracowanie i wdrożenie portfolio nowych usług
• Przekształcenie modelu operacyjnego do założeń Dyrektyw EU w sektorze płatności elektronicznych
• Reprezentowanie Spółki w negocjacjach z kluczowymi dostawcami
Dyrektor Operacyjny ds. Sprzedaży
PTK CENTERTEL Sp. z o.o. - marka Orange
• Zarządzanie kanałami sprzedaży do rynku indywidualnego i SOHO
• Współtworzenie strategii sprzedaży i koncepcji dystrybucji w kanałach sprzedaży
• Kierowanie zespołem sprzedaży Grupy TP
• Poprawa efektywności operacyjnej zarządzanych kanałów sprzedaży
• Otymalizacja procesów sprzedażowych i koncepcji obsługi klientów
• Redystrybucję zasobów między kanałami sprzedaży
• Współtworzenie strategii sprzedaży i koncepcji dystrybucji w kanałach sprzedaży
• Kierowanie zespołem sprzedaży Grupy TP
• Poprawa efektywności operacyjnej zarządzanych kanałów sprzedaży
• Otymalizacja procesów sprzedażowych i koncepcji obsługi klientów
• Redystrybucję zasobów między kanałami sprzedaży
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.