Grzegorz Michalak

Jestem skutecznym menadżerem z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i negocjacjach handlowych w branży FMCG na rynku krajowym i zagranicznym. Od kilkunastu lat buduję efektywne zespoły Przedstawicieli Handlowych. Wykazuję się wysokimi zdolnościami inter
Lublin, lubelskie

Umiejętności

Zaangażowanie Corel Draw Kreatywność Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Motywacja rekrutowanie procowników PowerPoint Rozwiązywanie problemów Prezentacja produktu Prezentacje handlowe Solidworks Praca w zespole Sprzedaż EBI MOBILE MAH(mobilna aplikacja handlowca MAH Windows - przejście na Adroid

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PPH Ewa-Bis Sp. z o.o.
Sales Development Manager
odpowiedzialność za rozwój oferty handlowej w kanale FMCG
rozwijanie dystrybucji w zakresie marek własnych
współpraca z kanałem nowoczesnym i tradycyjnym w zakresie oferty handlowej (kupno, sprzedaż)
udział w targach oraz konferencjach w celu pozyskiwania nowych klientów oraz rozwijania oferty handlowej na TOP produkty FMCG
Logo
Dyrektor ds. Rozwoju Rynku / Business Development Director
PGC - TRADE Sp. z o.o.
Rozwój dystrybucji na terenie kraju w zakresie sprzedaży piw czeskich (posiadanie w ofercie na wyłączność trzech marek piw) i innych na rynku nowoczesnym i tradycyjnym
Współpraca z sieciami nowoczesnymi oraz z grupami zakupowymi z rynku tradycyjnego
Pozyskiwanie nowych klientów (sieci lokalne, nowoczesne, ogólnopolskie)
Posiadanie w ofercie i pośrednictwo w sprzedaży TOP produktów z branży FMCG
Export – Import
Doradztwo sprzedażowe i pomoc dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie rozwoju sprzedaży i dystrybucji
Pomoc w odsprzedaży towarów z krótkim terminem ważności
Logo
Właściciel / Company Owner &CEO
UZE Export - Import Sp. z o.o.
Prowadzenie spółki zajmującej się działalnością budowlaną (elektroinstalacyjną):
Inwestycje i utrzymanie energetyczne:
- pomiary elektryczne
- stacje transformatorowe
- usługi instalacyjne i remontowe, dozór energetyczny
- sieci elektroenergetyczne Sn i nn
- sieci teleinformatyczne i szerokopasmowe
- kompleksowa obsługa inwestycji
Przygotowywanie wyceny i kosztorysów dla małych oraz dużych przedsiębiorstw (program RODOS)
Handel detaliczny oraz export i import (FMCG)
Pośrednictwo w sprzedaży
Doradztwo sprzedażowe dla małych i średnich przedsiębiorstw
Negocjowanie cen i warunków handlowych z hurtowniami elektrycznymi
Logo
Key Account Manager/Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Pryncy Teka Sp. z o.o.
Rozwój dystrybucji ma terenie kraju (grupy zakupowe – MPT, PSH UNIA, ALFA, SPECJAŁ, POH, Eurocash)
Pozyskiwanie klientów z rynku nowoczesnego (Modern Trade)
Negocjowanie warunków handlowych z klientami
Odpowiedzialność z ramienia centrali za współpracę z pozostałymi działami w firmie
Współpraca z ogólnopolskimi sieciami detalicznymi oraz lokalnymi sieciami detalicznymi
Planowanie i wdrażanie akcji marketingowych i sprzedażowych oraz ich rozliczanie i egzekwowanie
Logo
Manager ds.Wsparcia Sprzedaży/Sales Support manager
Mastermedia Cioczek i Wójciak Sp. j.
Wsparcie operacyjne i analityczne dla wszystkich kierunków sprzedaży w firmie (Wielka Brytania, Irlandia, Holandia, Belgia, Niemcy)
Działania operacyjne w terenie (wspólna praca z PH)
Ekspansja - pozyskiwanie nowych kierunków sprzedaży detalicznej
Przygotowywanie ofert i wycen dla dużych klientów zagranicznych (podhurt, zamówienia dealowe)
Współpraca z ASM w zakresie bieżących działań w rynku
Monitoring programów lojalnościowych
Przygotowywanie cen do gazetek hurtowych na terenie NL/BE/DE
Logo
Kierownik Sprzedaży/Sales Manager
Mastermedia Cioczek i Wójciak Sp. j.
Opieka i nadzór nad funkcjonowaniem rynku w Holandii, Belgi i Niemczech (1 ASM oraz 5 PH) oraz całość procesów związanych z rozwojem tych rynków
Realizacja planów sprzedażowo-marżowych (budżet).
Odpowiedzialność z ramienia centrali za współpracę z pozostałymi działami w firmie.
Logo
Sales Manager
Spiżarnia Sp. z o.o. Sp. k.
Zarządzanie grupą 16 PH na terenie Wielkiej Brytanii, Irlandii Północnej, Irlandii, Holandii, Belgi i Niemczech
Realizacja planów sprzedażowo-marżowych (budżet)
Odpowiedzialność za współprace z Działem Wędlin w zakresie akcji marketingowo – gazetkowych, programów lojalnościowych
Współpraca z Koordynatorem ds. Mięsa i Wędlin
Rozliczanie akcji marketingowych i sprzedażowych PH, współpraca z Działem Wsparcia Sprzedaży
IDC Polonia
Regionalny Kierownik Sprzedaży
zarządzanie grupą 11 PH na terenie województw lubelskiego, mazowieckiego i podlaskiego (9 PH Traditional Trade, 1 PH Modern Trade, 1 Specjalista ds. Sieci Detalicznych), realizacja planów sprzedażowych, odpowiedzialność za dystrybucje, marżę, budżet oraz podległy zespół, organizowanie pracy lokalnej PH oraz motywowanie do działania, coaching handlowy w terenie podległego zespołu
MOKATE Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
zarządzanie grupą 12 PH na terenie województw lubelskiego, mazowieckiego, podlaskiego i warmińsko-mazurskiego ( dziesięciu PH regularnych plus PH od hurtu i podhurtu), realizacja planów sprzedażowych, budowanie dystrybucji, planowanie działań regionalnych, organizowanie pracy lokalnej PH oraz motywowanie zespołu do działania, prowadzenie pracy z ludźmi w terenie, organizowanie własnego planu pracy, współpraca z lokalnymi sieciami detalicznymi w regionie
Jantoń S.A.
Kierownik Obszaru Sprzedaży
regularna i efektywna praca z PH (docelowo 11 osób) w celu realizacji planów sprzedażowych oraz budowania dystrybucji (rynek tradycyjny i nowoczesny) produktów Jantoń S.A. na podległym obszarze działania (woj. lubelskie, świętokrzyskie, śląskie, małopolskie i podkarpackie a także część województwa opolskiego i mazowieckiego), planowanie działań regionalnych, organizowanie pracy lokalnej PH oraz motywowanie zespołu do działania, rozliczanie budżetu ws. plan, prowadzenie pracy z ludźmi w terenie (kontrola, trening, szkolenie), organizowanie własnego planu pracy, planowanie rekrutacji i redukcji działu sprzedaży, odpowiedzialność za wynik makroregionu
Jantoń S.A.
Kierownik Regionu
regularna i efektywna praca z PH w celu realizacji planów sprzedażowych oraz budowania dystrybucji (detal i hurt) produktów Jantoń S.A. na podległym obszarze działania (woj. lubelskie, świętokrzyskie, małopolskie i podkarpackie), planowanie działań regionalnych, organizowanie pracy lokalnej PH oraz motywowanie zespołu do działania, rozliczanie budżetu ws. plan, prowadzenie pracy z ludźmi w terenie (kontrola, trening, szkolenie), organizowanie własnego planu pracy, planowanie rekrutacji i redukcji działu sprzedaży, odpowiedzialność za wynik makroregionu
Logo
Kierownik do spraw Kluczowych Klientów (Umowa zlecenie)
MILMED Sp. z o.o.
Obsługa hurtowni farmaceutycznych na terenie województwa, lubelskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, małopolskiego i podlaskiego, organizacja akcji promocyjnych dla aptek, współpraca z telemarketingami w zakresie odsprzedaży towaru z hurtowni do aptek (programy lojalnościowe), reprezentowanie firmy w wyżej wymienionych regionach
Zakłady Tytoniowe w Lublinie S.A.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Organizowanie efektywnego funkcjonowania regionu sprzedaży (woj. świętokrzyskie, małopolskie, podkarpackie), poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji wyrobów i towarów Spółki (hurtownie, sieci, sklepy specjalistyczne, hotele, restauracje), sprawna obsługa hurtowni w wyżej wymienionych regionach, negocjowanie kontraktów, sporządzanie ofert, umów oraz warunków handlowych dla klientów Spółki, zarządzanie pracą przedstawicieli handlowych i nadzór nad wykonywaniem ich planów sprzedażowych
Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o.
Konsultant Handowy
Obsługa hurtowni farmaceutycznych na terenie województwa lubelskiego, podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego, organizowanie promocji w hurtowniach, wprowadzanie nowości na rynek, reprezentowanie firmy w wyżej wymienionych regionach, zaopatrywanie hurtowni pod promocje, udział w spotkaniach integracyjnych z kontrahentami
Walmark
Przedstawiciel Farmaceutyczny
Promocja leków wśród lekarzy i farmaceutów, utrzymywanie dobrych relacji z aptekami, organizowanie akcji promocyjnych
Perła-Browary Lubelskie
Koordynator do spraw Gastronomii
Zarządzanie dziewięcioosobową grupą Przedstawicieli ds. Gastronomii i Przedstawicieli ds. serwisu, organizacja akcji promocyjnych, reklamowych i plenerowych oraz dobór i szkolenie kadry pracowniczej
Perła-Browary Lubelskie
Przedstawiciel do spraw Gastronomii
Reprezentowanie firmy na terenie województwa lubelskiego, sprawna obsługa i pozyskiwanie nowych lokali gastronomicznych, utrzymywanie dobrych, kontaktów z klientami, przeprowadzanie promocji

Szkolenia i kursy

05.02-06.02.2014
„Doskonałość Modelu sprzedażowego – Menadżer w roli ko-trenera” - Treneiros - Firma szkoleniowa Michał Kwiatkowski
03.02-04.02.2014
„Coaching Handlowy” - Treneiros – Firma szkoleniowa Michał Kwiatkowski
08.01-10.01.2014
„Doskonałość modelu sprzedażowego dla kadry menadżerskiej” - Treneiros – Firma szkoleniowa Michał Kwiatkowski
4.10.2013
Zaawansowany Excel – tabele przestawne, makra, reguły, alerty, zaawansowane wyszukiwanie
28.08.2013
„Savoir-Vivre w Biznesie”
23.11 – 24.11.2009
„Sztuka profesjonalnej sprzedaży” – European Training Center
26.11.2008
„Jak osiągnąć sukces w biznesie” – (Europejski Instytut Psychologii Biznesu)
25.11.2008
„Zarządzanie sobą w czasie” – (CEC Conkret)
06.06.2007
„Standard sprzedaży Konsultantów Zdrovit” - (GM Solutions)
06.08.2006
„Trening umiejętności praktycznych” –Standard Konsultantów Handlowych Zdrovit- (GM Solutions)
29.08 – 30.08 – 2005
„Negocjacje” – szkolenie (GBR)
03.06 – 06.06 – 2005
„Psychologia a sprzedaż” – szkolenie (GBR)
29.03 – 01.04 – 2005

„Asertywność w kontaktach z klientem” – szkolenie (GBR)
I – 2004
Szkolenie produktowe w związku z pojawieniem się nowych preparatów oraz strategia na 2004 rok
IX – 2003
Wstępne szkolenie produktowe w Walmark Sp. z o.o.

Cykl szkoleń organizowanych przez Perła Browary Lubelskie S.A i przeprowadzonych przez Hill International oraz Bank Kadr „Test”

VII-2002

Negocjacje z trudnym klientem
XI-2001
Team Building
X-2001
Struktura wizyty handlowej
III-2001
Techniki i strategię negocjacji handlowych
X-2000
Trening umiejętności praktycznych

Edukacja

Logo
, magisterskie
UMCS Lublin-Wydział Prawa i Administracji

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Badania i rozwój
FMCG
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Czynnie koszykówka, pływanie, rower, siłownia, gry komputerowe i konsole, kulinaria.
Film science fiction, muzyka rozrywkowa, podróże, turystyka, birofilia, internet, wędkarstwo, gry rpg on line.

Inne

Ukończenie w 1999 roku Lubelskiej Szkoły Wdzięku Elegancji i Urody (przysposobienie do wykonywania zawodu modela, fotomodela).