Umiejętności
Zaangażowanie
Corel Draw
Kreatywność
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Motywacja
rekrutowanie procowników
PowerPoint
Rozwiązywanie problemów
Prezentacja produktu
Prezentacje handlowe
Solidworks
Praca w zespole
Sprzedaż
EBI MOBILE
MAH(mobilna aplikacja handlowca
MAH Windows - przejście na Adroid
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Development Manager
odpowiedzialność za rozwój oferty handlowej w kanale FMCG
rozwijanie dystrybucji w zakresie marek własnych
współpraca z kanałem nowoczesnym i tradycyjnym w zakresie oferty handlowej (kupno, sprzedaż)
udział w targach oraz konferencjach w celu pozyskiwania nowych klientów oraz rozwijania oferty handlowej na TOP produkty FMCG
rozwijanie dystrybucji w zakresie marek własnych
współpraca z kanałem nowoczesnym i tradycyjnym w zakresie oferty handlowej (kupno, sprzedaż)
udział w targach oraz konferencjach w celu pozyskiwania nowych klientów oraz rozwijania oferty handlowej na TOP produkty FMCG
Dyrektor ds. Rozwoju Rynku / Business Development Director
PGC - TRADE Sp. z o.o.
Rozwój dystrybucji na terenie kraju w zakresie sprzedaży piw czeskich (posiadanie w ofercie na wyłączność trzech marek piw) i innych na rynku nowoczesnym i tradycyjnym
Współpraca z sieciami nowoczesnymi oraz z grupami zakupowymi z rynku tradycyjnego
Pozyskiwanie nowych klientów (sieci lokalne, nowoczesne, ogólnopolskie)
Posiadanie w ofercie i pośrednictwo w sprzedaży TOP produktów z branży FMCG
Export – Import
Doradztwo sprzedażowe i pomoc dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie rozwoju sprzedaży i dystrybucji
Pomoc w odsprzedaży towarów z krótkim terminem ważności
Współpraca z sieciami nowoczesnymi oraz z grupami zakupowymi z rynku tradycyjnego
Pozyskiwanie nowych klientów (sieci lokalne, nowoczesne, ogólnopolskie)
Posiadanie w ofercie i pośrednictwo w sprzedaży TOP produktów z branży FMCG
Export – Import
Doradztwo sprzedażowe i pomoc dla małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie rozwoju sprzedaży i dystrybucji
Pomoc w odsprzedaży towarów z krótkim terminem ważności
Właściciel / Company Owner &CEO
UZE Export - Import Sp. z o.o.
Prowadzenie spółki zajmującej się działalnością budowlaną (elektroinstalacyjną):
Inwestycje i utrzymanie energetyczne:
- pomiary elektryczne
- stacje transformatorowe
- usługi instalacyjne i remontowe, dozór energetyczny
- sieci elektroenergetyczne Sn i nn
- sieci teleinformatyczne i szerokopasmowe
- kompleksowa obsługa inwestycji
Przygotowywanie wyceny i kosztorysów dla małych oraz dużych przedsiębiorstw (program RODOS)
Handel detaliczny oraz export i import (FMCG)
Pośrednictwo w sprzedaży
Doradztwo sprzedażowe dla małych i średnich przedsiębiorstw
Negocjowanie cen i warunków handlowych z hurtowniami elektrycznymi
Inwestycje i utrzymanie energetyczne:
- pomiary elektryczne
- stacje transformatorowe
- usługi instalacyjne i remontowe, dozór energetyczny
- sieci elektroenergetyczne Sn i nn
- sieci teleinformatyczne i szerokopasmowe
- kompleksowa obsługa inwestycji
Przygotowywanie wyceny i kosztorysów dla małych oraz dużych przedsiębiorstw (program RODOS)
Handel detaliczny oraz export i import (FMCG)
Pośrednictwo w sprzedaży
Doradztwo sprzedażowe dla małych i średnich przedsiębiorstw
Negocjowanie cen i warunków handlowych z hurtowniami elektrycznymi
Key Account Manager/Kierownik ds. Kluczowych Klientów
Pryncy Teka Sp. z o.o.
Rozwój dystrybucji ma terenie kraju (grupy zakupowe – MPT, PSH UNIA, ALFA, SPECJAŁ, POH, Eurocash)
Pozyskiwanie klientów z rynku nowoczesnego (Modern Trade)
Negocjowanie warunków handlowych z klientami
Odpowiedzialność z ramienia centrali za współpracę z pozostałymi działami w firmie
Współpraca z ogólnopolskimi sieciami detalicznymi oraz lokalnymi sieciami detalicznymi
Planowanie i wdrażanie akcji marketingowych i sprzedażowych oraz ich rozliczanie i egzekwowanie
Pozyskiwanie klientów z rynku nowoczesnego (Modern Trade)
Negocjowanie warunków handlowych z klientami
Odpowiedzialność z ramienia centrali za współpracę z pozostałymi działami w firmie
Współpraca z ogólnopolskimi sieciami detalicznymi oraz lokalnymi sieciami detalicznymi
Planowanie i wdrażanie akcji marketingowych i sprzedażowych oraz ich rozliczanie i egzekwowanie
Manager ds.Wsparcia Sprzedaży/Sales Support manager
Mastermedia Cioczek i Wójciak Sp. j.
Wsparcie operacyjne i analityczne dla wszystkich kierunków sprzedaży w firmie (Wielka Brytania, Irlandia, Holandia, Belgia, Niemcy)
Działania operacyjne w terenie (wspólna praca z PH)
Ekspansja - pozyskiwanie nowych kierunków sprzedaży detalicznej
Przygotowywanie ofert i wycen dla dużych klientów zagranicznych (podhurt, zamówienia dealowe)
Współpraca z ASM w zakresie bieżących działań w rynku
Monitoring programów lojalnościowych
Przygotowywanie cen do gazetek hurtowych na terenie NL/BE/DE
Działania operacyjne w terenie (wspólna praca z PH)
Ekspansja - pozyskiwanie nowych kierunków sprzedaży detalicznej
Przygotowywanie ofert i wycen dla dużych klientów zagranicznych (podhurt, zamówienia dealowe)
Współpraca z ASM w zakresie bieżących działań w rynku
Monitoring programów lojalnościowych
Przygotowywanie cen do gazetek hurtowych na terenie NL/BE/DE
Kierownik Sprzedaży/Sales Manager
Mastermedia Cioczek i Wójciak Sp. j.
Opieka i nadzór nad funkcjonowaniem rynku w Holandii, Belgi i Niemczech (1 ASM oraz 5 PH) oraz całość procesów związanych z rozwojem tych rynków
Realizacja planów sprzedażowo-marżowych (budżet).
Odpowiedzialność z ramienia centrali za współpracę z pozostałymi działami w firmie.
Realizacja planów sprzedażowo-marżowych (budżet).
Odpowiedzialność z ramienia centrali za współpracę z pozostałymi działami w firmie.
Sales Manager
Spiżarnia Sp. z o.o. Sp. k.
Zarządzanie grupą 16 PH na terenie Wielkiej Brytanii, Irlandii Północnej, Irlandii, Holandii, Belgi i Niemczech
Realizacja planów sprzedażowo-marżowych (budżet)
Odpowiedzialność za współprace z Działem Wędlin w zakresie akcji marketingowo – gazetkowych, programów lojalnościowych
Współpraca z Koordynatorem ds. Mięsa i Wędlin
Rozliczanie akcji marketingowych i sprzedażowych PH, współpraca z Działem Wsparcia Sprzedaży
Realizacja planów sprzedażowo-marżowych (budżet)
Odpowiedzialność za współprace z Działem Wędlin w zakresie akcji marketingowo – gazetkowych, programów lojalnościowych
Współpraca z Koordynatorem ds. Mięsa i Wędlin
Rozliczanie akcji marketingowych i sprzedażowych PH, współpraca z Działem Wsparcia Sprzedaży
Regionalny Kierownik Sprzedaży
zarządzanie grupą 11 PH na terenie województw lubelskiego, mazowieckiego i podlaskiego (9 PH Traditional Trade, 1 PH Modern Trade, 1 Specjalista ds. Sieci Detalicznych), realizacja planów sprzedażowych, odpowiedzialność za dystrybucje, marżę, budżet oraz podległy zespół, organizowanie pracy lokalnej PH oraz motywowanie do działania, coaching handlowy w terenie podległego zespołu
Regionalny Kierownik Sprzedaży
zarządzanie grupą 12 PH na terenie województw lubelskiego, mazowieckiego, podlaskiego i warmińsko-mazurskiego ( dziesięciu PH regularnych plus PH od hurtu i podhurtu), realizacja planów sprzedażowych, budowanie dystrybucji, planowanie działań regionalnych, organizowanie pracy lokalnej PH oraz motywowanie zespołu do działania, prowadzenie pracy z ludźmi w terenie, organizowanie własnego planu pracy, współpraca z lokalnymi sieciami detalicznymi w regionie
Kierownik Obszaru Sprzedaży
regularna i efektywna praca z PH (docelowo 11 osób) w celu realizacji planów sprzedażowych oraz budowania dystrybucji (rynek tradycyjny i nowoczesny) produktów Jantoń S.A. na podległym obszarze działania (woj. lubelskie, świętokrzyskie, śląskie, małopolskie i podkarpackie a także część województwa opolskiego i mazowieckiego), planowanie działań regionalnych, organizowanie pracy lokalnej PH oraz motywowanie zespołu do działania, rozliczanie budżetu ws. plan, prowadzenie pracy z ludźmi w terenie (kontrola, trening, szkolenie), organizowanie własnego planu pracy, planowanie rekrutacji i redukcji działu sprzedaży, odpowiedzialność za wynik makroregionu
Kierownik Regionu
regularna i efektywna praca z PH w celu realizacji planów sprzedażowych oraz budowania dystrybucji (detal i hurt) produktów Jantoń S.A. na podległym obszarze działania (woj. lubelskie, świętokrzyskie, małopolskie i podkarpackie), planowanie działań regionalnych, organizowanie pracy lokalnej PH oraz motywowanie zespołu do działania, rozliczanie budżetu ws. plan, prowadzenie pracy z ludźmi w terenie (kontrola, trening, szkolenie), organizowanie własnego planu pracy, planowanie rekrutacji i redukcji działu sprzedaży, odpowiedzialność za wynik makroregionu
Kierownik do spraw Kluczowych Klientów (Umowa zlecenie)
MILMED Sp. z o.o.
Obsługa hurtowni farmaceutycznych na terenie województwa, lubelskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, małopolskiego i podlaskiego, organizacja akcji promocyjnych dla aptek, współpraca z telemarketingami w zakresie odsprzedaży towaru z hurtowni do aptek (programy lojalnościowe), reprezentowanie firmy w wyżej wymienionych regionach
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Organizowanie efektywnego funkcjonowania regionu sprzedaży (woj. świętokrzyskie, małopolskie, podkarpackie), poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji wyrobów i towarów Spółki (hurtownie, sieci, sklepy specjalistyczne, hotele, restauracje), sprawna obsługa hurtowni w wyżej wymienionych regionach, negocjowanie kontraktów, sporządzanie ofert, umów oraz warunków handlowych dla klientów Spółki, zarządzanie pracą przedstawicieli handlowych i nadzór nad wykonywaniem ich planów sprzedażowych
Konsultant Handowy
Obsługa hurtowni farmaceutycznych na terenie województwa lubelskiego, podkarpackiego, małopolskiego i świętokrzyskiego, organizowanie promocji w hurtowniach, wprowadzanie nowości na rynek, reprezentowanie firmy w wyżej wymienionych regionach, zaopatrywanie hurtowni pod promocje, udział w spotkaniach integracyjnych z kontrahentami
Koordynator do spraw Gastronomii
Zarządzanie dziewięcioosobową grupą Przedstawicieli ds. Gastronomii i Przedstawicieli ds. serwisu, organizacja akcji promocyjnych, reklamowych i plenerowych oraz dobór i szkolenie kadry pracowniczej
Przedstawiciel do spraw Gastronomii
Reprezentowanie firmy na terenie województwa lubelskiego, sprawna obsługa i pozyskiwanie nowych lokali gastronomicznych, utrzymywanie dobrych, kontaktów z klientami, przeprowadzanie promocji
Szkolenia i kursy
05.02-06.02.2014
„Doskonałość Modelu sprzedażowego – Menadżer w roli ko-trenera” - Treneiros - Firma szkoleniowa Michał Kwiatkowski
03.02-04.02.2014
„Coaching Handlowy” - Treneiros – Firma szkoleniowa Michał Kwiatkowski
08.01-10.01.2014
„Doskonałość modelu sprzedażowego dla kadry menadżerskiej” - Treneiros – Firma szkoleniowa Michał Kwiatkowski
4.10.2013
Zaawansowany Excel – tabele przestawne, makra, reguły, alerty, zaawansowane wyszukiwanie
28.08.2013
„Savoir-Vivre w Biznesie”
23.11 – 24.11.2009
„Sztuka profesjonalnej sprzedaży” – European Training Center
26.11.2008
„Jak osiągnąć sukces w biznesie” – (Europejski Instytut Psychologii Biznesu)
25.11.2008
„Zarządzanie sobą w czasie” – (CEC Conkret)
06.06.2007
„Standard sprzedaży Konsultantów Zdrovit” - (GM Solutions)
06.08.2006
„Trening umiejętności praktycznych” –Standard Konsultantów Handlowych Zdrovit- (GM Solutions)
29.08 – 30.08 – 2005
„Negocjacje” – szkolenie (GBR)
03.06 – 06.06 – 2005
„Psychologia a sprzedaż” – szkolenie (GBR)
29.03 – 01.04 – 2005
„Asertywność w kontaktach z klientem” – szkolenie (GBR)
I – 2004
Szkolenie produktowe w związku z pojawieniem się nowych preparatów oraz strategia na 2004 rok
IX – 2003
Wstępne szkolenie produktowe w Walmark Sp. z o.o.
Cykl szkoleń organizowanych przez Perła Browary Lubelskie S.A i przeprowadzonych przez Hill International oraz Bank Kadr „Test”
VII-2002
Negocjacje z trudnym klientem
XI-2001
Team Building
X-2001
Struktura wizyty handlowej
III-2001
Techniki i strategię negocjacji handlowych
X-2000
Trening umiejętności praktycznych
„Doskonałość Modelu sprzedażowego – Menadżer w roli ko-trenera” - Treneiros - Firma szkoleniowa Michał Kwiatkowski
03.02-04.02.2014
„Coaching Handlowy” - Treneiros – Firma szkoleniowa Michał Kwiatkowski
08.01-10.01.2014
„Doskonałość modelu sprzedażowego dla kadry menadżerskiej” - Treneiros – Firma szkoleniowa Michał Kwiatkowski
4.10.2013
Zaawansowany Excel – tabele przestawne, makra, reguły, alerty, zaawansowane wyszukiwanie
28.08.2013
„Savoir-Vivre w Biznesie”
23.11 – 24.11.2009
„Sztuka profesjonalnej sprzedaży” – European Training Center
26.11.2008
„Jak osiągnąć sukces w biznesie” – (Europejski Instytut Psychologii Biznesu)
25.11.2008
„Zarządzanie sobą w czasie” – (CEC Conkret)
06.06.2007
„Standard sprzedaży Konsultantów Zdrovit” - (GM Solutions)
06.08.2006
„Trening umiejętności praktycznych” –Standard Konsultantów Handlowych Zdrovit- (GM Solutions)
29.08 – 30.08 – 2005
„Negocjacje” – szkolenie (GBR)
03.06 – 06.06 – 2005
„Psychologia a sprzedaż” – szkolenie (GBR)
29.03 – 01.04 – 2005
„Asertywność w kontaktach z klientem” – szkolenie (GBR)
I – 2004
Szkolenie produktowe w związku z pojawieniem się nowych preparatów oraz strategia na 2004 rok
IX – 2003
Wstępne szkolenie produktowe w Walmark Sp. z o.o.
Cykl szkoleń organizowanych przez Perła Browary Lubelskie S.A i przeprowadzonych przez Hill International oraz Bank Kadr „Test”
VII-2002
Negocjacje z trudnym klientem
XI-2001
Team Building
X-2001
Struktura wizyty handlowej
III-2001
Techniki i strategię negocjacji handlowych
X-2000
Trening umiejętności praktycznych
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Badania i rozwój
FMCG
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Czynnie koszykówka, pływanie, rower, siłownia, gry komputerowe i konsole, kulinaria.
Film science fiction, muzyka rozrywkowa, podróże, turystyka, birofilia, internet, wędkarstwo, gry rpg on line.
Film science fiction, muzyka rozrywkowa, podróże, turystyka, birofilia, internet, wędkarstwo, gry rpg on line.
Inne
Ukończenie w 1999 roku Lubelskiej Szkoły Wdzięku Elegancji i Urody (przysposobienie do wykonywania zawodu modela, fotomodela).