Grzegorz Markowski
Internet Marketing / e-Commerce
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Księgowość
Reklama
bankowość
Corporate Finance
Digital Marketing
Ekonomika
Finanse
Rachunkowość finansowa
Sprawozdawczość finansowa
Prognozowanie
Google Analytics
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Performance Marketing Supervisor
ZenithOptimedia Group - Performics
Działania online performance ( efektywnościowe ) dla największych klientów z branż.: telekomunikacyjnej, kosmetycznej, lotniczej, finansowej, ubezpieczeniowej.
wystawiono
Jako klient, moja współpraca z Grzegorzem przebiegała świetnie. Zawsze mogłem liczyć na wsparcie i fachową wiedzę z zakresu planowania oraz realizacji działań marketingowych w sieci. Znajomość branży oraz marketingu afiliacyjnego, bo tego dotyczyła nasza współpraca, była zawsze na najwyższym poziomie. Bez wątpienia polecam współpracę z Grzegorzem.
Afiliant
Free Lance
Uczestnictwo w kampaniach afiliacyjnych jako wydawca, który korzysta z wszelkich możliwości emisji reklam w zależności od regulaminu kampanii. Wykorzystywanie do tego celu kampanie w SMM, SEM, e-mailing, pozycjonowanie SEO, wyświetlanie reklam na swojej prywatnej stronie.
Uczestnictwo w kampaniach klientów
PLL LOT - rynki.: Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Stany zjednoczone, Kanada
Lufthansa – Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Kanada, Włochy, Hiszpania, Rosja, Węgry, Czechy, Irlandia, Brazylia,
Bravofly – Wielka Brytania, Hiszpania, Francja
Dell – Rosja, Czechy, Rumunia
Diamonds retailer z USA – Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Rosja, Arabia Saudyjska, Kanada, Chiny
CSA – Czeskie Linie Lotnicze – Cała Unia Europejska, Nowa Zelandia, Kanada, Stany Zjednoczone
Wybór krajów podyktowany był efektywnością ROI oraz zasięgiem wybranych kampanii internetowych. Kampanie prowadzone były w języku angielskim oraz językach narodowych na terenie których prowadzone były działania reklamowe
Uczestnictwo w kampaniach klientów
PLL LOT - rynki.: Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Stany zjednoczone, Kanada
Lufthansa – Wielka Brytania, Stany Zjednoczone, Kanada, Włochy, Hiszpania, Rosja, Węgry, Czechy, Irlandia, Brazylia,
Bravofly – Wielka Brytania, Hiszpania, Francja
Dell – Rosja, Czechy, Rumunia
Diamonds retailer z USA – Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Rosja, Arabia Saudyjska, Kanada, Chiny
CSA – Czeskie Linie Lotnicze – Cała Unia Europejska, Nowa Zelandia, Kanada, Stany Zjednoczone
Wybór krajów podyktowany był efektywnością ROI oraz zasięgiem wybranych kampanii internetowych. Kampanie prowadzone były w języku angielskim oraz językach narodowych na terenie których prowadzone były działania reklamowe
Free Lancer
Globalization Partners International
Przygotowywanie analiz i opinii do uprzednio przygotowanych strategii kampanii internetowych kierowanych na rynek CEE z wyjątkiem Polski z obszaru Stanów Zjednoczonych. ( usability, copywriting, SEM, SEO, afiliacja, display kierowany był w RTB więc o ten aspekt nie byłem pytany ) Ominięcie Polski było warunkiem mojej współpracy z nimi.
Direct Marketing Analyst
Przygotowanie strategii oraz prowadzenie internetowych kampanii marketingowych w wyszukiwarkach Google, Yahoo oraz sieciach kontekstowych takich jak.: AdKontekst, SmartContext, sieci reklamowej Yahoo oraz AdSense
Praca dla klientów
Targetowanie kampanii na teren Polski.:
- Microsoft, MasterCard, Aviva Commercial Union, BZ WBK, Goodyear, Hasbro, FIO Broker, SEAT, Polpharma, Newell Rubbermaid, Exxon Mobil
Na inne rynki
- PLL LOT w wyszukiwarce Yahoo oraz sieci reklamowej Yahoo ( targetowanie na Stany Zjednoczone oraz Kanada )
- FIO Broker.: Słowacja
Prowadzenie działań SEO dla MasterCard oraz Serenada
Współpraca z działami internetowymi Universal McCann w Wielkiej Brytanii, Niemcy, Słowacji oraz Rosji
Praca dla klientów
Targetowanie kampanii na teren Polski.:
- Microsoft, MasterCard, Aviva Commercial Union, BZ WBK, Goodyear, Hasbro, FIO Broker, SEAT, Polpharma, Newell Rubbermaid, Exxon Mobil
Na inne rynki
- PLL LOT w wyszukiwarce Yahoo oraz sieci reklamowej Yahoo ( targetowanie na Stany Zjednoczone oraz Kanada )
- FIO Broker.: Słowacja
Prowadzenie działań SEO dla MasterCard oraz Serenada
Współpraca z działami internetowymi Universal McCann w Wielkiej Brytanii, Niemcy, Słowacji oraz Rosji
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
Prawo Internetowe ( temat pracy magisterskiej - Prawo odnośnie do dziennikarstwa on-line )
afiliacja/performance
e-commerce
SEM/SEO
psychologia internetu
reklama
aikido
afiliacja/performance
e-commerce
SEM/SEO
psychologia internetu
reklama
aikido
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Pozycjonowanie - Wyszukiwarki - strony i ich reklama
Wszystko o pozycjonowaniu i reklamie w Internecie.
Real Time Bidding RTB & Programmatic Trading
Centrum wiedzy o automatycznych systemach handlu reklamą w internecie.
Search
Wlasciciele, pracownicy oraz klienci agencji interaktywnych oraz Ci pracujacy w Search... roznice pomiedzy rynkiem polskim i swiatowym - prosze o komentarz