Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Negocjacje
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
1
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Dyrektor Sprzedaży ds Gastronomii
Koordynacja działań Zespołu Sprzedaży (6 Kierowników i 46 Handlowców) oraz współpraca operacyjna z Centrum Obsługi Klienta
Kluczowe zadania:
> Zarzadzanie Kanałem HoReCa na poziomie Polski
> Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w Kanale HoReCa
> Odpowiedzialność za wyniki w aspektach wolumenowych, finansowych i dystrybucyjnych
> Współpraca z kluczowymi Producentami w celu tworzenia jak najlepszej oferty handlowej dla obsługiwanych Klientów
Kluczowe zadania:
> Zarzadzanie Kanałem HoReCa na poziomie Polski
> Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w Kanale HoReCa
> Odpowiedzialność za wyniki w aspektach wolumenowych, finansowych i dystrybucyjnych
> Współpraca z kluczowymi Producentami w celu tworzenia jak najlepszej oferty handlowej dla obsługiwanych Klientów
Key Account Manager
Kluczowe zadania:
> Współpraca z Kluczowymi Klientami Modern Trade, C&C, HoReCa i B2B
> Opracowywanie indywidulanych planów działań dla obsługiwanych Klientów
> Negocjacje warunków handlowych oraz przygotowywanie optymalnej oferty asortymentowej
> Zarządzanie przyznanym budżetem promocyjnym
> Egzekucja w Rynku ustaleń na poziomie Centrali Sieci poprzez lokalne Struktury Sprzedaży
> Współpraca z Kluczowymi Klientami Modern Trade, C&C, HoReCa i B2B
> Opracowywanie indywidulanych planów działań dla obsługiwanych Klientów
> Negocjacje warunków handlowych oraz przygotowywanie optymalnej oferty asortymentowej
> Zarządzanie przyznanym budżetem promocyjnym
> Egzekucja w Rynku ustaleń na poziomie Centrali Sieci poprzez lokalne Struktury Sprzedaży
HoReCa Manager
Kluczowe zadania:
> Opracowywanie strategii rozwoju kanału HoReCa
> Pozyskiwanie i aktywna współpraca z kluczowymi klientami
> Rozwój sprzedaży i realizacja wyznaczonych celów jakościowych
> Współpraca z Dystrybutorami w kanale HoReCa
> Przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje warunków sprzedaży
> Opracowywanie strategii rozwoju kanału HoReCa
> Pozyskiwanie i aktywna współpraca z kluczowymi klientami
> Rozwój sprzedaży i realizacja wyznaczonych celów jakościowych
> Współpraca z Dystrybutorami w kanale HoReCa
> Przygotowywanie ofert handlowych i negocjacje warunków sprzedaży
Regionalny Kierownik ds Gastronomii
Zarządzanie kanałem HoReCa i koordynacja pracy zespołu 6 Kierowników Obszaru Sprzedaży i 33 Przedstawicieli Handlowych na podległym mi obszarze: woj. małopolskie, podkarpackie, lubelskie, świętokrzyskie i część mazowieckiego – Radom, Grójec, Warka.
Kluczowe zadania:
> Odpowiedzialność za wolumen i przychód ze sprzedaży produktów Grupy Żywiec i portfolio niepiwnego
> Kontrola realizacji powierzonego budżetu wielkości blisko 10mln pln
> Wdrażanie i egzekucja standardów operacyjnych w punktach sprzedaży
> Negocjowanie nowych kontraktów handlowych oraz zarządzanie trwającymi
> Implementacja nowej strategii dla kanału HoReCa w GŻ
Osiągnięcia:
> najlepsze wyniki realizacji zadań operacyjnych na poziomie Polski w 2015r
> najlepsze wyniki pracy jakościowej na poziomie Polski w 2015r
lokalizacja Region Południowo-Wschodni (woj. małopolskie, podkarpackie, lubleskie, świętokrzyskie)
Kluczowe zadania:
> Odpowiedzialność za wolumen i przychód ze sprzedaży produktów Grupy Żywiec i portfolio niepiwnego
> Kontrola realizacji powierzonego budżetu wielkości blisko 10mln pln
> Wdrażanie i egzekucja standardów operacyjnych w punktach sprzedaży
> Negocjowanie nowych kontraktów handlowych oraz zarządzanie trwającymi
> Implementacja nowej strategii dla kanału HoReCa w GŻ
Osiągnięcia:
> najlepsze wyniki realizacji zadań operacyjnych na poziomie Polski w 2015r
> najlepsze wyniki pracy jakościowej na poziomie Polski w 2015r
lokalizacja Region Południowo-Wschodni (woj. małopolskie, podkarpackie, lubleskie, świętokrzyskie)
Regionalny Kierownik ds Hurtu i Cash&Carry
Zarządzanie Kanałem Hurtowym oraz klientami Cash & Carry na poziomie regionu: woj. małopolskie, podkarpackie, lubelskie, świętokrzyskie i część mazowieckiego – Radom, Grójec, Warka.
Koordynowanie pracy Zespołu 6 Kierowników ds rozwoju Hurtu i 2 Specjalistów ds. C&C.
Kluczowe zadania:
> Negocjacja warunków handlowych i planów sprzedaży z kluczowymi Partnerami Handlowymi
> Egzekucja budżetu wsparcia sprzedaży wielkości blisko 2mln pln
> Kreowanie strategii dla kanału hurtowego:
- wdrożenie nowej Umowy Hurtowej
- wprowadzenie zasad Nowej Polityki Kredytowej
> Egzekucja centralnych ustaleń promocyjnych i sprzedażowych
Osiągnięcia:
Najlepsi z Najlepszych 2011 - zwycięstwo jako Najlepszy Zespół Hurtowy w Polsce
lokalizacja Region Południowo-Wschodni (woj. małolopskie, podkarpackie, lubelskie, świętokrzyskie)
Koordynowanie pracy Zespołu 6 Kierowników ds rozwoju Hurtu i 2 Specjalistów ds. C&C.
Kluczowe zadania:
> Negocjacja warunków handlowych i planów sprzedaży z kluczowymi Partnerami Handlowymi
> Egzekucja budżetu wsparcia sprzedaży wielkości blisko 2mln pln
> Kreowanie strategii dla kanału hurtowego:
- wdrożenie nowej Umowy Hurtowej
- wprowadzenie zasad Nowej Polityki Kredytowej
> Egzekucja centralnych ustaleń promocyjnych i sprzedażowych
Osiągnięcia:
Najlepsi z Najlepszych 2011 - zwycięstwo jako Najlepszy Zespół Hurtowy w Polsce
lokalizacja Region Południowo-Wschodni (woj. małolopskie, podkarpackie, lubelskie, świętokrzyskie)
Menadżer Sprzedaży - Dystrykt
Zarządzanie zespołem 5 Kierowników Obszaru Sprzedaży oraz 26 Przedstawicieli Handlowych na obszarze Dystryktu Krakowskiego (woj. Małopolskie) na poziomie kanału Detal, Hurt i HoReCa
Kluczowe zadania:
> Realizacja wolumenowego planu sprzedaży na produkty Grupy Żywiec
> Realizacja planu marżowego na Portfolio Zewnętrznym (nie piwnym)
> Kontrola wskaźników efektywności na podstawie Raportów Mechanizmów Operacyjnych
> Przygotowywanie długo i krótkoterminowych strategii lokalnych
> Kontrola wyników podległych Zespołów Kierowniczych na poziomie ilościowym oraz jakościowym
> Zarządzanie budżetem wielkości blisko 5mln pln
> Budowanie optymalnego Zespołu Sprzedażowego poprzez przeprowadzanie coachingów z Kierownikami i Handlowcami, udział w procesach rekrutacyjnych
lokalizacja Dystrykt Krakowski
Kluczowe zadania:
> Realizacja wolumenowego planu sprzedaży na produkty Grupy Żywiec
> Realizacja planu marżowego na Portfolio Zewnętrznym (nie piwnym)
> Kontrola wskaźników efektywności na podstawie Raportów Mechanizmów Operacyjnych
> Przygotowywanie długo i krótkoterminowych strategii lokalnych
> Kontrola wyników podległych Zespołów Kierowniczych na poziomie ilościowym oraz jakościowym
> Zarządzanie budżetem wielkości blisko 5mln pln
> Budowanie optymalnego Zespołu Sprzedażowego poprzez przeprowadzanie coachingów z Kierownikami i Handlowcami, udział w procesach rekrutacyjnych
lokalizacja Dystrykt Krakowski
Zastępca Regionalnego Dyrektora Sprzedaży
Grupa Handlowa Sp. z o.o. / Grupa Żywiec S.A
Zarządzanie zespołem sprzedażowym 6 Kierowników Obszarów Sprzedaży i 33 Przedstawicieli Handlowych w kanale Detalicznym, Hurtowym i Gastronomicznym
Kluczowe zadania:
> Realizacja rocznego planu sprzedaży w rozbiciu na poszczególne kanały dystrybucyjne
> Realizacja egzekucji strategicznych parametrów dystrybucyjnych na poziomie Regionu w tym udziałów rynkowych oraz dystrybucji numerycznej GŻ w odniesieniu do poszczególnych marek
> Analiza i interpretacja wyników sprzedaży w tworzeniu strategii handlowej
> Wyznaczanie długo i krótkoterminowych zadań i planów sprzedaży dla Zespołów Sprzedażowych
> Zarządzanie budżetem w wysokości ponad 10mln pln w rozbiciu na odpowiednie konta kosztowe
> Współpraca crossfunkcyjna z innymi Działami Grupy Żywiec
lokalizacja Region Południowy-Wschód
Kluczowe zadania:
> Realizacja rocznego planu sprzedaży w rozbiciu na poszczególne kanały dystrybucyjne
> Realizacja egzekucji strategicznych parametrów dystrybucyjnych na poziomie Regionu w tym udziałów rynkowych oraz dystrybucji numerycznej GŻ w odniesieniu do poszczególnych marek
> Analiza i interpretacja wyników sprzedaży w tworzeniu strategii handlowej
> Wyznaczanie długo i krótkoterminowych zadań i planów sprzedaży dla Zespołów Sprzedażowych
> Zarządzanie budżetem w wysokości ponad 10mln pln w rozbiciu na odpowiednie konta kosztowe
> Współpraca crossfunkcyjna z innymi Działami Grupy Żywiec
lokalizacja Region Południowy-Wschód
Szkolenia i kursy
WYBRANE SZKOLENIA:
• Zaawansowany Business Coaching & Effectivness – GBR
• Menedżer Rozwoju w dziale sprzedaży GŻ
• Leaders of the Future - Przywództwo w zarządzaniu zmianą
• Master Trainer of Heineken C&EE
• Profesjonalne Prowadzenie Badania Kompetencji Metodą Assessment Centre
• Sztuka Prezentacji – 07.2006
• Otwarta Komunikacja – Kadra Kierownicza
• Metodyka Zarządzania - Kadra Kierownicza
• Techniki negocjacji handlowej w praktyce – Heineken Polska
• Zarządzanie czasem – Mach&Partner Consulting
• Zaawansowany Business Coaching & Effectivness – GBR
• Menedżer Rozwoju w dziale sprzedaży GŻ
• Leaders of the Future - Przywództwo w zarządzaniu zmianą
• Master Trainer of Heineken C&EE
• Profesjonalne Prowadzenie Badania Kompetencji Metodą Assessment Centre
• Sztuka Prezentacji – 07.2006
• Otwarta Komunikacja – Kadra Kierownicza
• Metodyka Zarządzania - Kadra Kierownicza
• Techniki negocjacji handlowej w praktyce – Heineken Polska
• Zarządzanie czasem – Mach&Partner Consulting
Edukacja
, magisterskie
AWF im. Bronisława Czecha w Krakowie
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Sport/Rekreacja
Zainteresowania
Żeglarstwo śródlądowe i morskie, narciarstwo, fotografia
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.