Grzegorz Laskowski
Export Manager, Key Account Manager
Grodzisko Nowe,
podkarpackie
Umiejętności
Sprzedaż
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Argo Łańcut
Branża spożywcza- słodycze.
Rozwój sprzedaży produktów w kanale nowoczesnym – przygotowywanie strategii sprzedaży,
kreowanie akcji promocyjnych, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji.
Rozwój współpracy z wybranymi sieciami handlowymi w zakresie marek własnych i marki Argo
(Jeronimo Martins, Lidl, Aldi, Netto, Auchan, Kaufland, C4, Lewiatan, EC, i inne). Wizyty handlowe u
klientów, rozmowy roczne, kompleksowa obsługa klienta sieciowego.
Rozwój sprzedaży produktów w kanale nowoczesnym – przygotowywanie strategii sprzedaży,
kreowanie akcji promocyjnych, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji.
Rozwój współpracy z wybranymi sieciami handlowymi w zakresie marek własnych i marki Argo
(Jeronimo Martins, Lidl, Aldi, Netto, Auchan, Kaufland, C4, Lewiatan, EC, i inne). Wizyty handlowe u
klientów, rozmowy roczne, kompleksowa obsługa klienta sieciowego.
Export Manager
Wizyty handlowe na podległym rynku (Finlandia, Szwecja, Norwegia, Dania, Belgia Holandia).
Aktywna rekrutacja nowych klientów i realizacja planu sprzedaży na powierzonym rynku;
- Tworzenie struktury obsługi klienta, własnych kanałów dystrybucyjnych.
- Budowanie dobrych relacji z klientami firmy poprzez utrzymywanie kontaktu i wysokiej jakości obsługę klienta; Utrzymywanie pozytywnych relacji, współpracy z oddziałami Kronospan na całym świecie.
- Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy z klientami i monitorowanie działań sprzedażowych, prezentacje produktów, organizowanie szkoleń dla architektów.
- Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych.
Aktywna rekrutacja nowych klientów i realizacja planu sprzedaży na powierzonym rynku;
- Tworzenie struktury obsługi klienta, własnych kanałów dystrybucyjnych.
- Budowanie dobrych relacji z klientami firmy poprzez utrzymywanie kontaktu i wysokiej jakości obsługę klienta; Utrzymywanie pozytywnych relacji, współpracy z oddziałami Kronospan na całym świecie.
- Przygotowywanie ofert handlowych, negocjowanie warunków współpracy z klientami i monitorowanie działań sprzedażowych, prezentacje produktów, organizowanie szkoleń dla architektów.
- Przygotowywanie analiz i raportów sprzedażowych.
Business Development Manager
Planowanie strategii handlowej firmy, pozyskiwanie i obsługa klientów kluczowych na rynkach europejskich i światowych. Kreowanie i wdrażanie strategii handlowej, budowanie relacji businessowych, ocena i rozwój nowych możliwości sprzedażowych dla produktu, usługi, działu, projektowanie oraz osiąganie celów sprzedażowych firmy. Kreowanie i realizacja budżetu, zawieranie, negocjowanie i tworzenie umów handlowych, spotkania i raporty z klientami wg standardów firmy.
Regionalny Manager Sprzedaży
Aktywne pozyskiwania nowych Klientów, opieka nad obecnymi Klientami i budowanie z nimi długotrwałych relacji biznesowych, negocjowanie warunków handlowych z kluczowymi Klientami, realizowanie budżetów sprzedażowych, raportowanie wyników. Budowanie bazy dostawców materiałów i komponentów, negocjacje z dostawcami, nadzorowanie dostaw pod względem terminowości, inicjowanie działań obniżających koszt komponentów
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)