Ustalanie z biznesem zapotrzebowania szkoleniowego. Przygotowywanie grafika szkoleń. Poszukiwanie nowych form dydaktycznych podnoszących ich efektywność. Zarządzanie zespolem i jego bieżącą pracą. Analiza efektywności oraz jakości szkoleń.
Kompleksowa organizacja oraz prowadzenie szkoleń produktowo- systemowych z zakresu produktów bankowych. Przygotowanie oraz aktualizacja materialów szkoleniowo- dydaktycznych. Prowadzenie szkoleń "miekkich".
Kompleksowe opracowywanie procedur w zakresie obslugi produktów bankowych. Organizowanie i prowadzenie spotkań biznesowych. Przygotowywanie oraz aktualizacja materialów produktowo- szkoleniowych. Prowadzenie szkoleń.
Wprowadzanie zmian w kartotekach Klientów. Przydzielanie pracy poszczególnym pracownikom w zakresie reklamacji. Administrowanie zasobami biurowymi. Nadzór nad wewnętrznym archiwum w Biurze reklamacji.
Edukacja
Audyt Wewnętrzny i Kontrola Wewnętrzna, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie
Prawo, magisterskie
Uniwersytet w Białymstoku
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Cześć , znamy się!
Zaloguj się, aby zobaczyć wszystko, co dla Ciebie mamy.