Umiejętności
CMDB
Zarządzanie IT
Strategia IT
ITIL
Certyfikat ITIL
ITIL Process
ITIL Process Implementation
ITIL Service Strategy
OLA
Outsourcing
Zarządzanie portfelem projektów
Service Desk
ITIL Service Design
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Senior PFE for ITSM
• Dostarczanie usług z obszaru ITSM (ludzie, procesy) dla Klientów firmy
• Projektowanie, wdrażanie, doskonalenie procesów IT w oparciu o wytyczne biblioteki ITIL oraz MOF
• Budowa i rozwój Katalogu Usług IT oraz wsparcie w definiowaniu i opisie Usług IT
• Przeprowadzanie przeglądu dojrzałości organizacji IT, dojrzałości procesów oraz funkcji oraz rekomendowanie zmian mających na celu podniesienie dojrzałości
• Wspieranie organizacji IT podczas projektów wdrażania narzędzia System Center Service Manager
• Prowadzenie szkoleń ITIL Foundation oraz ITIL Intermediate
• Prowadzenie szkoleń MOF Foundation oraz MOF Change, Configuration and Risk
• Prowadzenie gier symulacyjnych firm G2G3 i GamingWorks
• Pełnienie roli CEE ITSM Lead w ramach wewnętrznej organizacji PFE
• Projektowanie, wdrażanie, doskonalenie procesów IT w oparciu o wytyczne biblioteki ITIL oraz MOF
• Budowa i rozwój Katalogu Usług IT oraz wsparcie w definiowaniu i opisie Usług IT
• Przeprowadzanie przeglądu dojrzałości organizacji IT, dojrzałości procesów oraz funkcji oraz rekomendowanie zmian mających na celu podniesienie dojrzałości
• Wspieranie organizacji IT podczas projektów wdrażania narzędzia System Center Service Manager
• Prowadzenie szkoleń ITIL Foundation oraz ITIL Intermediate
• Prowadzenie szkoleń MOF Foundation oraz MOF Change, Configuration and Risk
• Prowadzenie gier symulacyjnych firm G2G3 i GamingWorks
• Pełnienie roli CEE ITSM Lead w ramach wewnętrznej organizacji PFE
Kierownik Projektów
• Koordynacja projektów zewnętrznych
• Prowadzenie projektów informatycznych dla Klientów
• Przeprowadzanie audytów organizacji IT
• Przeprowadzanie audytów bezpieczeństwa organizacji IT
• Modelowanie procesów w organizacjach IT zgodnie z biblioteką ITIL
• Doradztwo w zakresie zarządzania informatyką i bezpieczeństwem systemów informatycznych
• Prowadzenie szkoleń z obszaru biblioteki ITIL
• Prowadzenie projektów informatycznych dla Klientów
• Przeprowadzanie audytów organizacji IT
• Przeprowadzanie audytów bezpieczeństwa organizacji IT
• Modelowanie procesów w organizacjach IT zgodnie z biblioteką ITIL
• Doradztwo w zakresie zarządzania informatyką i bezpieczeństwem systemów informatycznych
• Prowadzenie szkoleń z obszaru biblioteki ITIL
Dyrektor IT
• Zarządzanie 22 osobowym Biurem Informatyki, odpowiedzialnym za utrzymanie i rozwój wewnętrznej infrastruktury IT, systemów wewnętrznych oraz świadczenie wsparcia dla użytkowników wewnętrznych w kilkunastu lokalizacjach firmy dla ponad 1500 osób
• Planowanie i przygotowywanie projektów z zakresu infrastruktury IT spółki i nadzór nad ich realizacją
• Odpowiedzialność za obszar IT w Grupie Sygnity (spółki: Sygnity, Aram, Winuel, Max Elektronik, PB Polsoft) i budowę strategii IT dla Grupy Sygnity
• Nadzorowanie poziomu realizacji usług IT dostarczanych przez Biuro Informatyki oraz podwykonawców w odniesieniu do obowiązujących umów SLA
• Nadzorowanie rozwoju wewnętrznych aplikacji biznesowych opartych o system Lotus Domino oraz platformę WEB
• Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetów utrzymania i inwestycji Biura Informatyki
• Współpraca z dostawcami, negocjowaniem umów z firmami realizującymi usługi dla firmy
• Raportowanie do Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za obszar IT
• Uczestniczenie w projektach zewnętrznych, głównie w zakresie konsultacji z obszaru najlepszych praktyk zdefiniowanych w bibliotece ITIL
• Planowanie i przygotowywanie projektów z zakresu infrastruktury IT spółki i nadzór nad ich realizacją
• Odpowiedzialność za obszar IT w Grupie Sygnity (spółki: Sygnity, Aram, Winuel, Max Elektronik, PB Polsoft) i budowę strategii IT dla Grupy Sygnity
• Nadzorowanie poziomu realizacji usług IT dostarczanych przez Biuro Informatyki oraz podwykonawców w odniesieniu do obowiązujących umów SLA
• Nadzorowanie rozwoju wewnętrznych aplikacji biznesowych opartych o system Lotus Domino oraz platformę WEB
• Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetów utrzymania i inwestycji Biura Informatyki
• Współpraca z dostawcami, negocjowaniem umów z firmami realizującymi usługi dla firmy
• Raportowanie do Wiceprezesa Zarządu odpowiedzialnego za obszar IT
• Uczestniczenie w projektach zewnętrznych, głównie w zakresie konsultacji z obszaru najlepszych praktyk zdefiniowanych w bibliotece ITIL
Dyrektor ds. Technicznych
StalPortal SA
• Odpowiedzialność w ramach projektu wewnętrznego za opracowanie koncepcji technicznej, zakresu funkcjonalnego, nadzór na realizacją i wdrożeniem aplikacji internetowej giełdy wyrobów stalowych
• Odpowiedzialność za sprawy techniczne spółki, zarządzanie zespołem programistów, rozbudowę aplikacji biznesowych, współpracę z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne dla spółki
• Raportowanie do Prezesa Zarządu
• Odpowiedzialność za sprawy techniczne spółki, zarządzanie zespołem programistów, rozbudowę aplikacji biznesowych, współpracę z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne dla spółki
• Raportowanie do Prezesa Zarządu
Szkolenia i kursy
CERTYFIKATY:
• ITIL® Expert in IT Service Management
• Manager's Certificate in IT Service Management (based on ITIL)
• ITIL® V3, Foundation Certificate in IT-Service Management
• ITIL® V2, Foundation Certificate in IT-Service Management
• ITIL® V3 Service Operation
• ITIL® V3 Service Transition
• PRINCE2 Practitioner
• PRINCE2 Foundation
• MOF Foundation
SZKOLENIA:
• Studium zarządzania dla menedżerów (Ernst&Young) – obejmowało: Zarządzanie marketingowe, Przywództwo w zarządzaniu personelem, Motywowanie i dyscyplinowanie pracownika, Zarządzanie i współpraca w zespole
• ITIL Service Manager: Service Support
• ITIL Service Manager: Service Delivery
• ITIL Service Level Management - warsztaty
• ITIL Financial Management - warsztaty
• ITIL Change Management – warsztaty
• Zarządzanie infrastrukturą IT zgodnie z ITIL Foundation
• Apollo 13 – an ITSM case experience
• Wymagania normy ISO/IEC 20000-1 (DNV Polska)
• Nawigacja relacji z klientem (Norman Benett)
• ITIL® Expert in IT Service Management
• Manager's Certificate in IT Service Management (based on ITIL)
• ITIL® V3, Foundation Certificate in IT-Service Management
• ITIL® V2, Foundation Certificate in IT-Service Management
• ITIL® V3 Service Operation
• ITIL® V3 Service Transition
• PRINCE2 Practitioner
• PRINCE2 Foundation
• MOF Foundation
SZKOLENIA:
• Studium zarządzania dla menedżerów (Ernst&Young) – obejmowało: Zarządzanie marketingowe, Przywództwo w zarządzaniu personelem, Motywowanie i dyscyplinowanie pracownika, Zarządzanie i współpraca w zespole
• ITIL Service Manager: Service Support
• ITIL Service Manager: Service Delivery
• ITIL Service Level Management - warsztaty
• ITIL Financial Management - warsztaty
• ITIL Change Management – warsztaty
• Zarządzanie infrastrukturą IT zgodnie z ITIL Foundation
• Apollo 13 – an ITSM case experience
• Wymagania normy ISO/IEC 20000-1 (DNV Polska)
• Nawigacja relacji z klientem (Norman Benett)
Specjalizacje
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Organizacje
itSMF Polska - Członek Stowarzyszenia
Członek Zarządu w latach 2008-2009
Członek Zarządu w latach 2008-2009
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Best Management Practice
Best Management Practice For Portfolio, Programme, Project, Risk and Service Management (MSP, P3O, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Doradztwo IT
Grupa dla osób interesujących się doradztwem IT (doradztwem informatycznym). Czy taka gałąź doradztwa jest w ogóle potrzebna? Jaka jest przyszłość branży? Zapraszam do dyskusji :)
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Global Project Management
Are you working on global projects or programmes, and looking for ways to improve the efficiency of your team?
This area presents a framework of good practices that can improve the effectiveness o
ISO 20000
ISO/IEC 20000 is the first international standard for IT Service Management. It is based on and is intended to supersede the earlier British Standard, BS 15000
IT Project Management
Grupa dla osób zainteresowanych zarządzaniem projektem w szczególności zarządzaniem projektem IT.