Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Wydziału Doradców Stacjonarnych SME
- zarządzanie zespołem doradców stacjonarnych SME
- rekrutacja nowych doradców
- realizacja celów wolumenowo - przychodowych oraz marżowych
- prowadzenie coachingu sprzedażowego z podległym zespołem
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych
- organizacja i prowadzenie spotkań sprzedażowych
- monitoring działań konkurencji na podległym terenie
- aktywne pozyskiwanie klientów
- prowadzenie negocjacji handlowych
- skuteczna obrona churnu
- rekrutacja nowych doradców
- realizacja celów wolumenowo - przychodowych oraz marżowych
- prowadzenie coachingu sprzedażowego z podległym zespołem
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych
- organizacja i prowadzenie spotkań sprzedażowych
- monitoring działań konkurencji na podległym terenie
- aktywne pozyskiwanie klientów
- prowadzenie negocjacji handlowych
- skuteczna obrona churnu
Regionalny Kierownik Sprzedaży D2D
- zarządzanie zespołem Przedstawiciel Handlowych D2D w 8 lokalizacjach
- rekrutacja Przedstawicieli Handlowych
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych dla Przedstawicieli Handlowych
- realizacja celów sprzedażowych
- raportowanie wyników
- monitoring działań konkurencji na rynkach lokalnych
- prowadzenie coachingu sprzedażowego z podległymi pracownikami
- naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń podległym pracownikom.
- rekrutacja Przedstawicieli Handlowych
- prowadzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych dla Przedstawicieli Handlowych
- realizacja celów sprzedażowych
- raportowanie wyników
- monitoring działań konkurencji na rynkach lokalnych
- prowadzenie coachingu sprzedażowego z podległymi pracownikami
- naliczanie wynagrodzeń i prowadzenie rozliczeń podległym pracownikom.
Kierownik Sprzedaży Pośredniej
- aktywne poszukiwanie, rekrutacja oraz szkolenia nowych partnerów
- realizacja budżetu sprzedaży
- negocjacja umów partnerskich
- utrzymywanie pozytywnej relacji z partnerami
- negocjacja warunków z klientami końcowymi
- obsługa klientów kluczowych
- tworzenie ofert, wyliczeń, symulacji
- przedstawianie propozycji rozwoju produktu oraz ofert
cenowych płynących z zapotrzebowania rynku
- realizacja budżetu sprzedaży
- negocjacja umów partnerskich
- utrzymywanie pozytywnej relacji z partnerami
- negocjacja warunków z klientami końcowymi
- obsługa klientów kluczowych
- tworzenie ofert, wyliczeń, symulacji
- przedstawianie propozycji rozwoju produktu oraz ofert
cenowych płynących z zapotrzebowania rynku
Kierownik Salonu Sprzedaży TP
- Organizowanie pracy salonu
- Zarządzanie zespołem handlowców
- Realizacja celów sprzedażowych
- coaching pracowników
- motywowanie pracowników oraz wdrażanie wymaganych standardów firmy związanych z instytucją „Tajemniczego Klienta”
- zarządzanie gospodarką magazynową, nadzór nad właściwym zatowarowaniem salonu
- budowanie pozytywnych i stałych relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami, dbałość o profesjonalny wizerunek firmy,
- prowadzenie rekrutacji pracowników outsorcingu
- Zarządzanie zespołem handlowców
- Realizacja celów sprzedażowych
- coaching pracowników
- motywowanie pracowników oraz wdrażanie wymaganych standardów firmy związanych z instytucją „Tajemniczego Klienta”
- zarządzanie gospodarką magazynową, nadzór nad właściwym zatowarowaniem salonu
- budowanie pozytywnych i stałych relacji z potencjalnymi i obecnymi klientami, dbałość o profesjonalny wizerunek firmy,
- prowadzenie rekrutacji pracowników outsorcingu
Koordynator ds. Sprzedaży w Salonach Partnerskich
- Efektywne zarządzanie Salonami Sprzedaży Orange w obszarze Płock
- Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
- Monitoring i raportowanie wyników,
- Motywowanie podległych Partnerów Handlowych
- Ocena jakościowa Partnerów Handlowych - Audyty
- Prowadzenie szkoleń stacjonarnych /techniki sprzedaży/, szkoleń produktowych oraz Coaching
- Uczestnictwo w projektach mających na celu poprawę efektywności sprzedaży
- Realizacja celów sprzedażowych i jakościowych
- Monitoring i raportowanie wyników,
- Motywowanie podległych Partnerów Handlowych
- Ocena jakościowa Partnerów Handlowych - Audyty
- Prowadzenie szkoleń stacjonarnych /techniki sprzedaży/, szkoleń produktowych oraz Coaching
- Uczestnictwo w projektach mających na celu poprawę efektywności sprzedaży
Szkolenia i kursy
- szkolenie „Coaching i Motywowanie”
- warsztaty – „Sztuka Skutecznej Prezentacji”
- szkolenie „Skuteczny Menedżer”
- ukończony kurs j. angielskiego II stopnia w COLLEGE JĘZYKA ANGIELSKIEGO w Mławie;
- ukończone szkolenie z Technik Sprzedażowych w Telekomunikacji
- ukończone szkolenie z Technik Obsługi Klienta w firmie Orange
- kurs prawa jazdy kat. B
- warsztaty – „Sztuka Skutecznej Prezentacji”
- szkolenie „Skuteczny Menedżer”
- ukończony kurs j. angielskiego II stopnia w COLLEGE JĘZYKA ANGIELSKIEGO w Mławie;
- ukończone szkolenie z Technik Sprzedażowych w Telekomunikacji
- ukończone szkolenie z Technik Obsługi Klienta w firmie Orange
- kurs prawa jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
- sport (piłka nożna, siatkówka)
- turystyk górska
- fotografia
- turystyk górska
- fotografia
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut