Wypowiedzi

  • Grzegorz Kłopotek
    Wpis na grupie Call Center / Contact Center w temacie 2-osobowe CC
    20.07.2011, 15:26

    Dziękuję wszystkim za pomoc.

    W trakcie wypłyneło kilka problemów, a własciwie jeden.Pomimo dużej ilości umówień odbywalnośc spotkań jest na poziomie 25-30% co w w ogóle mnie nie satysfakcjonuje.Agenci Ubezpieczeniowi to średnia wieku 45-50 lat więc podejrzewam że nie potrafią umiejętnie korzystac z narzędzia jakim jest telemarketing.No i teraz nie wiem co zrobic czy jakieś szkolenia dla nich czy może coś innego.Wszelkie pomysły mile widziane.
    pozdrawiam i z góry dziękuję.

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do