Grzegorz Kasprzyk

Marketing Director / Chief Operating Manager, LoanMe Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Google Adwords Adobe Photoshop Facebook ads Prawo jazdy kat B Adobe Lightroom Pakiet MS Offfice Get Response Canva

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

LoanMe Sp. z o.o.
Marketing Director / Chief Operating Manager
- realizacja planów dotyczących rozwoju firmy, w tym: pozyskiwanie i utrzymanie klientów, sprzedaż,
- zarządzanie komunikacją marketingową firmy
- współpraca z Zarządem w obszarze kreowania strategii rozwoju biznesu i zarządzania projektami
- zarządzanie zespołami marketingu, sprzedaży, call center oraz zawierania ugód
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- współpraca z partnerami zewn.: agencje reklamowe, mediowe i public relation, studio graficzne
Logo
Marketing Manager
Tikrow
- opracowanie i wdrożenie strategii marki i strategii komunikacji marketingowej
- zarządzanie komunikacją marketingową firmy
- realizacja kampanii budujących świadomość marki oraz służących pozyskiwaniu klientów indywidualnych i biznesowych, umożliwiających 5-krotny wzrost sprzedaży (Q3’20 - Q3’21)
- współpraca z partnerami zewn.: agencje reklamowe, mediowe i PR, grafik
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
Logo
Country Marketing Manager
Mash Poland Sp. z o.o.
Odpowiedzialność za wszystkie działania marketingowe marki Euroloan oraz marki Mash w Polsce
- opracowanie i implementacja strategii marki i strategii komunikacji marki Euroloan oraz planów marketingowych
- planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
- planowanie i nadzór nad realizacją kampanii mediowych (TV, online, media społecznościowe, radio, OOH) BTL, PR
- współpraca z Centralą Grupy Mash (Luksemburg, Finlandia) – Chief Marketing Officer, Sprzedaż, Business Development, Finanse. Dep. Prawny
- współpraca z partnerami zewnętrznymi (w tym organizacja przetargów): agencje reklamowe, dom mediowy, agencja public relations, agencje eventowe, brokerzy on-line oraz sieci pośredników stacjonarnych
- monitorowanie i cykliczne raportowanie wraz z rekomendacjami dotyczącymi optymalizacji działań marketingowych
- koordynacja działań PR – wsparcie kampanii ATL, organizacja i udział w konferencjach branżowych, eventach, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli firmy
- nadzór nad przygotowaniem materiałów promocyjnych (digital, druk)
- główne projekty: przetargi dotyczące wyboru agencji kreatywnej i domu mediowego; 4 kampanie reklamowe (TV, on-line, BTL) w tym kampania budująca świadomość marki Euroloan i znajomość oferty produktowej, która zaowocowała 2,5-krotnym wzrostem sprzedaży; kampania PR/digital „Majsterkowanie z Euroloan” (6 tyg., 447 prac, 38 tys. głosów internautów) oraz sponsoring, służące budowaniu pozytywnego wizerunku marki Euroloan
Bank Ochrony Środowiska S.A.
Expert ds. komunikacji marketingowej
• strategia komunikacji marketingowej adresowanej do klientów indywidualnych (wizerunek + oferta produktowa),
• zarządzanie budżetem
• współpraca z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, drukarniami
• współpraca z departamentami odpowiadającymi za rozwój oferty produktowej oraz sprzedaż,
Bnp Paribas Bank Polska S.A.
Kierownik Zespołu
• strategia komunikacji marketingowej Banku - segment klientów firmowych (bankowość korporacyjna, małe i średnie firmy) oraz Bankowość Prywatna
• realizacja/nadzór na realizacją kampanii reklamowych mających na celu zarówno budowanie świadomości marki/oferty jak i wsparcie sprzedaży;
zakres zadań: przygotowanie/zatwierdzanie briefów dla domu mediowego i agencji reklamowej, analiza i optymalizacja otrzymanych ofert, rekomendacja rozwiązań kreatywnych i media planów, nadzór nad realizacją i dostarczeniem materiałów reklamowych do mediów oraz do sieci sprzedaży, bieżący monitoring i analiza wyników kampanii,
• koordynacja współpracy z agencją reklamową, domem mediowym, studiami graficznymi, drukarniami, agencjami eventowymi i innymi podwykonawcami,
• zarządzanie pracą zespołu – jakościowa i terminowa realizacja zadań w ramach nadzorowanego budżetu
• nadzór nad realizacją polityki sponsoringowej banku związanej z tenisem ziemnym
Bnp Paribas Bank Polska S.A.
Manager ds. komunikacji marketingowej

Szkolenia i kursy

• Zarządzanie Czasem na Stanowisku Menedżerskim i Organizacja Pracy Zespołu, BNP Paribas 2012
• Szkoła Strategii Marki (Stowarzyszenie Agencji Reklamowych) 2011
• Churn Management w sektorze bankowym, Institute for International Research 2010
• Doskonałość w Zarządzaniu Ludźmi, Fortis Bank Polska 2010
• Programy Lojalnościowe i Punktowe, Marketing Communication Academy 2010

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Bankowość
Inne
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

fotografia, sport, muzyka

Grupy

Bank Millennium S.A.
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium. http://www.millenet.pl/