Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
TECHNIKI SPRZEDAŻY - prowadzonego przez firmę: NORMAN BENETT;
PERSPEKTYWA KUPIECKA - Audytel;
TECHNIKI SPRZEDAŻY - prowadzonego przez firmę: DORR Training International;
WSTĘP DO NEGOCJACJI - TOP MEDIA;
NOWE Motywacje-Orientacja na Klienta, Razem Lepiej.
TOP Media - Wstęp do negocjacji.
Instytut Miasta-Development Center, badanie kompetencji. W ośmiu badanych kompetencjach wymaganych przez korporację mój wynik w 7 przewyższa wymagania, w jednym zbiża się do wymagań.
PERSPEKTYWA KUPIECKA - Audytel;
TECHNIKI SPRZEDAŻY - prowadzonego przez firmę: DORR Training International;
WSTĘP DO NEGOCJACJI - TOP MEDIA;
NOWE Motywacje-Orientacja na Klienta, Razem Lepiej.
TOP Media - Wstęp do negocjacji.
Instytut Miasta-Development Center, badanie kompetencji. W ośmiu badanych kompetencjach wymaganych przez korporację mój wynik w 7 przewyższa wymagania, w jednym zbiża się do wymagań.
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Sport,Akwarystyka słodko-wodna, Internet, Motoryzacja, Programy popularno-naukowe
Inne
Wyróżnienie: Najlepszy Opiekun Klienta 2003 roku APH Lubelskiego Regionu Sprzedaży
Grupy
Plus
Strona dla osób związanych z Polkomtel S.A., pracowników Plusa oraz osób wykonujących prace na rzecz Polkomtel S.A., użytkowników sieci Plus oraz dla zainteresowanych tym tematem