Grzegorz Gałka
Prezes Zarządu, FM Solutions Sp z o.o. Sp k.
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
Zarządzanie nieruchomościami
Zarządzanie zespołem
BMS
Utrzymanie budynku
HVAC Systems
specjalistyczne serwisy instalacji
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Operacyjny
• organizowanie i kierowanie działalnością operacyjną
• kontrola i zapewnienie realizacji planów zgodnie z ustalonym budżetem;
• inicjowanie i nadzorowanie akcji korygujących dotyczących obowiązujących umów;
• inicjowanie nowych projektów mających na celu rozwój firmy, optymalizację wykorzystania
zasobów, ciągłą poprawę jakości i efektywności;
• udział w uruchomienia nowych projektów
• długoterminowe planowanie niezbędnych zasobów (kadra, narzędzia, stany magazynowe);
• rozwijanie oraz utrzymywanie bezpiecznego środowiska pracy zgodnego z wymaganiami BHP
oraz ochrony środowiska, nadzór nad stosowną dokumentacją;
• zarządzanie podległym personelem,
• planowanie, kontrola i koordynacja budżetu operacyjnego;
• zarządzanie projektami kapitałowymi klientów.
• kontrola i zapewnienie realizacji planów zgodnie z ustalonym budżetem;
• inicjowanie i nadzorowanie akcji korygujących dotyczących obowiązujących umów;
• inicjowanie nowych projektów mających na celu rozwój firmy, optymalizację wykorzystania
zasobów, ciągłą poprawę jakości i efektywności;
• udział w uruchomienia nowych projektów
• długoterminowe planowanie niezbędnych zasobów (kadra, narzędzia, stany magazynowe);
• rozwijanie oraz utrzymywanie bezpiecznego środowiska pracy zgodnego z wymaganiami BHP
oraz ochrony środowiska, nadzór nad stosowną dokumentacją;
• zarządzanie podległym personelem,
• planowanie, kontrola i koordynacja budżetu operacyjnego;
• zarządzanie projektami kapitałowymi klientów.
Facility Manager
-Zarządzanie kontraktem w zakresie facility management (obsługa techniczna)
zgodnie z przyjętą strategią i założonym budżetem,
-Zapewnienie optymalnego funkcjonowania obiektów pod kątem technicznym.
-Koordynacja prac podwykonawców.
-Tworzenie planów inwestycyjnych.
-Koordynacja prac serwisowych, instalacyjnych, gwarancyjnych.
-Przeprowadzanie nadzorów nad stanem technicznym obiektów.
-Optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, napraw itp.
-Monitorowanie realizacji budżetu
-Ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń,
uczestnictwo w seminariach, szkoleniach i wdrażanie najlepszych rozwiązań
-Zarządzanie zakupami i usługami, prowadzenie magazynu części zamiennych
-Koordynowanie oraz wsparcie zespołu obsługi technicznej.
-Zarządzanie, realizowanie, kosztorysowanie projektów aranżacji powierzchni
-Tworzenie kosztorysów nowych kontraktów w zakresie facility managmentu oraz
ocena techniczna
-Koordynacja usług ochrony obiektów i utrzymania czystości
-Tworzenie procedur i nadzorowanie ich realizacji
-Kierowanie zespołem pracowników
-Kierowanie Pogotowiem Technicznym
zgodnie z przyjętą strategią i założonym budżetem,
-Zapewnienie optymalnego funkcjonowania obiektów pod kątem technicznym.
-Koordynacja prac podwykonawców.
-Tworzenie planów inwestycyjnych.
-Koordynacja prac serwisowych, instalacyjnych, gwarancyjnych.
-Przeprowadzanie nadzorów nad stanem technicznym obiektów.
-Optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, napraw itp.
-Monitorowanie realizacji budżetu
-Ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń,
uczestnictwo w seminariach, szkoleniach i wdrażanie najlepszych rozwiązań
-Zarządzanie zakupami i usługami, prowadzenie magazynu części zamiennych
-Koordynowanie oraz wsparcie zespołu obsługi technicznej.
-Zarządzanie, realizowanie, kosztorysowanie projektów aranżacji powierzchni
-Tworzenie kosztorysów nowych kontraktów w zakresie facility managmentu oraz
ocena techniczna
-Koordynacja usług ochrony obiektów i utrzymania czystości
-Tworzenie procedur i nadzorowanie ich realizacji
-Kierowanie zespołem pracowników
-Kierowanie Pogotowiem Technicznym
Facility Menagement Specialist
1. Zarządzanie nieruchomością i obiektami zgodnie z systemami zarządzania OHSAS, ISO TS
2. Aktywne zaangażowanie w budowie nowej fabryki koordynując prace wykończeniowe, prace instalacyjne oraz odbiory techniczne, przygotowanie instalacji pod transfer linii produkcyjnych
3. Zarządzanie instalacjami :
centrale wentylacyjne,
klimatyzacja precyzyjna w serwerowni oraz laboratorium
klimatyzacja części biurowej i socjalnej
elektrycznymi, rozdzielnie NN, SN, trafo
sprężone powietrze
instalacje gazowe
instalacje kotłów CO o łącznej mocy 1480KW
instalacje tryskaczy z pompą diesla
instalacje CCTV, kontroli dostępu,
instalacje PPOŻ: oddymiania , SAP,DSO, detekcji gazu, sieci hydrantowej, centrala pożarowa ESSER
instalacja gaszenie serwerowni FM-200
instalacje przepompowni sanitarnych, deszczowych, separatorów
4. Nadzór nad realizacją i funkcjonowaniem Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla obiektu
5. Przeprowadzanie próbnych ewakuacji obiektu
6. Dostosowanie obiektu do wymogów bezpieczeństwa FM Global
7. Nadzór na firmami zewnętrznymi serwisującymi instalacje obiektu
8. Nadzór nad firmą utrzymania czystości i ochrony obiektu
9. Przygotowanie obiektu do audytów klientów, audytorów zewnętrznych OHSAS, FM GLOBAL,
ISO TS
10. Współpraca z urzędem Miasta Niepołomice
11. Przygotowywania sprawozdań dla Urzędu Marszałkowskiego
12. Przygotowywania i prowadzenie projektów rozbudowy instalacji, pomieszczeń
13. Bieżąca realizacje zadań związanych z wykonawcą obiektu z tytułu gwarancji
14. Przygotowywanie i wdrażanie zadań ograniczania kosztów związanych z eksploatacją budynku:
15. Organizowanie przetargów na usługi firm zewnętrznych
16. Kierowanie zespołem techników oraz specjalistów
17. Zastępowanie Managera Utrzymania Ruchu
18. Raportowanie, przygotowywanie budżetu
2. Aktywne zaangażowanie w budowie nowej fabryki koordynując prace wykończeniowe, prace instalacyjne oraz odbiory techniczne, przygotowanie instalacji pod transfer linii produkcyjnych
3. Zarządzanie instalacjami :
centrale wentylacyjne,
klimatyzacja precyzyjna w serwerowni oraz laboratorium
klimatyzacja części biurowej i socjalnej
elektrycznymi, rozdzielnie NN, SN, trafo
sprężone powietrze
instalacje gazowe
instalacje kotłów CO o łącznej mocy 1480KW
instalacje tryskaczy z pompą diesla
instalacje CCTV, kontroli dostępu,
instalacje PPOŻ: oddymiania , SAP,DSO, detekcji gazu, sieci hydrantowej, centrala pożarowa ESSER
instalacja gaszenie serwerowni FM-200
instalacje przepompowni sanitarnych, deszczowych, separatorów
4. Nadzór nad realizacją i funkcjonowaniem Instrukcji Bezpieczeństwa Pożarowego dla obiektu
5. Przeprowadzanie próbnych ewakuacji obiektu
6. Dostosowanie obiektu do wymogów bezpieczeństwa FM Global
7. Nadzór na firmami zewnętrznymi serwisującymi instalacje obiektu
8. Nadzór nad firmą utrzymania czystości i ochrony obiektu
9. Przygotowanie obiektu do audytów klientów, audytorów zewnętrznych OHSAS, FM GLOBAL,
ISO TS
10. Współpraca z urzędem Miasta Niepołomice
11. Przygotowywania sprawozdań dla Urzędu Marszałkowskiego
12. Przygotowywania i prowadzenie projektów rozbudowy instalacji, pomieszczeń
13. Bieżąca realizacje zadań związanych z wykonawcą obiektu z tytułu gwarancji
14. Przygotowywanie i wdrażanie zadań ograniczania kosztów związanych z eksploatacją budynku:
15. Organizowanie przetargów na usługi firm zewnętrznych
16. Kierowanie zespołem techników oraz specjalistów
17. Zastępowanie Managera Utrzymania Ruchu
18. Raportowanie, przygotowywanie budżetu
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Infrastrukturalne
Budownictwo
Instalacje
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
Inne
Szeroki zakres uprawnień grup energetycznych Gr 1,2,3 Eksploatacja i Dozór
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Ekologiczne materiały budowlane
Wszystko o ekologicznych materiałach budowlanych, pozwalających uzyskać certyfikat LEED, BREEAM lub DGNB albo po prostu postawić ekologiczny budynek