Umiejętności
Wdrażanie oprogramowania
kompleksowa obsługa klienta
wysoka komunikatywność
Serwis oprogramowania
Programowanie raportów z użyciem firmowego wewnętrznego języka
Praktyczna znajomość obowiązujących przepisów dotyczących księgowości w jednostkach sektora publicznego
Praktyczna umiejętność zadawania zapytań w języku SQL
Ukierunkowanie na ciągły rozwój i rozwijanie umiejętności programistycznych
Podstawowa umiejętność obiektowego programowania w języku JAVA
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik zespołu serwisu i wdrożeń
Korelacja s.c.
- Zarządzanie zasobami zespołu serwisu oraz wdrożeń
- Zarządzanie realizacją zadań
- Analiza potrzeb klienta pod kątem rozbudowy już istniejącego systemu księgowego
- Projektowanie rozwiązań na podstawie analizy potrzeb klienta.
- Nadzór nad nowymi wdrożeniami
- Analiza zmian przepisów prawnych
- Wsparcie merytoryczne oraz techniczne użytkownika końcowego
- Zarządzanie realizacją zadań
- Analiza potrzeb klienta pod kątem rozbudowy już istniejącego systemu księgowego
- Projektowanie rozwiązań na podstawie analizy potrzeb klienta.
- Nadzór nad nowymi wdrożeniami
- Analiza zmian przepisów prawnych
- Wsparcie merytoryczne oraz techniczne użytkownika końcowego
wdrożeniowiec - serwisant, programista raportów
Korelacja s.c.
Wdrażanie Systemu Finansowo - Księgowego, modułu Polityki Rachunkowości oraz systemu do fakturowania.
Personalizacja produktu z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb klienta końcowego.
Instalacja serwerów MSSQL.
Implementacja nowych oraz utrzymanie już funkcjonujących wydruków (zestawień) zgodnych z najnowszymi wytycznymi i przepisami prawa.
Bieżący serwis i konsulting - pomoc techniczna oraz merytoryczna.
Projektowanie rozwiązań na podstawie analizy potrzeb klienta.
Konsultowanie wprowadzanych zmian do Systemu FK oraz bieżące testowanie wprowadzanych zmian programistycznych.
Przygotowania opisów (helpów) systemów dla użytkownika, oraz opis bieżących zmian w systemie.
Personalizacja produktu z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb klienta końcowego.
Instalacja serwerów MSSQL.
Implementacja nowych oraz utrzymanie już funkcjonujących wydruków (zestawień) zgodnych z najnowszymi wytycznymi i przepisami prawa.
Bieżący serwis i konsulting - pomoc techniczna oraz merytoryczna.
Projektowanie rozwiązań na podstawie analizy potrzeb klienta.
Konsultowanie wprowadzanych zmian do Systemu FK oraz bieżące testowanie wprowadzanych zmian programistycznych.
Przygotowania opisów (helpów) systemów dla użytkownika, oraz opis bieżących zmian w systemie.
Szkolenia i kursy
certyfikat OCJP
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
- rekreacyjne uprawianie sportu
- film
- pojazdy pancerne z okresu międzywojennego
- film
- pojazdy pancerne z okresu międzywojennego
Inne
prawo jazdy kat. B
Certyfikat OCJP
Certyfikat OCJP