Umiejętności
Analog Circuits
AVR
Boost
C++
C / C + + STL
CCNA
ClearCase
cURL
Digital Circuit Design
Eagle
Git
HTTP
HTTPS
Java
Java Enterprise Edition
JavaSE
JPA
LTSpice
Objective-C
SQLite
SSL
Visual Basic
Visual Studio
wxWidgets
SVN
C (język programowania)
PLpg/SQL
Eclipse IDE
C++ Programming
KiKad
gtest
gmock
IBM Synergy
PosgreSQL
AVR Atmega
AVRStudio
Blockchain
AVR assambler
1-wire bus
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Właściciel
GJP.data
Kierownik zespołu tworzącego rozproszone kasyno wykorzystujące technologie blockchain-owe (joytoken.io).
- stworzenie architektury systemu
- nadzór nad wykonaniem poszczególnych komponentów systemu
- tworzenie części back-endowej
- integracja komponentów systemu
Realizacja systemu rozrywkowego dla inwestora zagranicznego - projekt greenfield:
- realizacja części beck-endowej (serwery logiki oraz usług). Nadzór, projektowanie oraz współprogramowanie (c++/c++11/c++14, gtest/gmock, http/https, websocket, json, rest, Windows/Linux, git, bash, windows shell, gcc, VisualStudio 2015).
- nadzór nad częścią front-endową - lekkie klienty wizualizacyjne osadzone na stronach webowych.
- synchronizacja zadań w rozwoju między częścią front-endową i back-endową oraz zewnętrznego integratora usług gdzie system będzie instalowany.
Realizacja własnych pomysłów
Karta video dla wyświetlaczy ze sterownikiem HD44780 i interfejsem 1-wire.
- projekt od potrzeby do całościowego wykonania. Karta video pozwala wyświetlać dane przekazywane interfejsem 1-wire na różnej wielkości wyświetlaczach alfanumerycznych.
- tani czujnik prądu o małych stratach cieplnych AC 1kV 100uA-10A, z interfejsem do mikrokontrolera. Urządzenie dla służy do wykrywania włączonych urządzeń w instalacjach inteligentych budynków.
- czujnik poziomu cieczy z interfejsem zgodnym ze standardem 1-wire
- tester magistrali 1-wire. Urzadzenie wykrywajace rodzaj, liczbe, funkcje, oraz poprawność dzialania czujników podpiętych do magistrali 1-wire.
- sterownik magistrali 1-wire dla systemów Atmel AVR, wraz z biblioteką do komunikacji z czujnikami wykorzystującymi interfejs 1-wire.
- licznik czasu pracy urządzenia oparty na procesorze ATmega8. . Zapamiętanie stanu kontrolowanego urządzenia w pamięci nieulotnej w przypadku awarii zasilania. Przywrócenie stanu urządzenia po przywróceniu zasilania. - ATmega8L, avr-gcc, KiKad, Eclipse, AVRStudio.
- Zestaw uruchomieniowy dla mikrokontrolerów Atmega8/ATmaga8L, wraz z zestawem programów testowych dla testów. Układy cyfrowe, KiKad, dokumentacja ATmega8/ATmega8L, układy cyfrowe, AVRStudio, eclipse, gcc-avr.
- "Magiczne pudełko" - zabawka edukacyjna z wykorzystaniem transformatora Tesli z póprzewodnikowym iskrownikiem. Układy analogowe, teoria działania transformatora Tesli.
- Projekt świąteczny. Analalogowy driver diod LED-RGB, z własnymi efektami przejścia. KiKad, Eagle, LTSpice, układy analogowe.
- stworzenie architektury systemu
- nadzór nad wykonaniem poszczególnych komponentów systemu
- tworzenie części back-endowej
- integracja komponentów systemu
Realizacja systemu rozrywkowego dla inwestora zagranicznego - projekt greenfield:
- realizacja części beck-endowej (serwery logiki oraz usług). Nadzór, projektowanie oraz współprogramowanie (c++/c++11/c++14, gtest/gmock, http/https, websocket, json, rest, Windows/Linux, git, bash, windows shell, gcc, VisualStudio 2015).
- nadzór nad częścią front-endową - lekkie klienty wizualizacyjne osadzone na stronach webowych.
- synchronizacja zadań w rozwoju między częścią front-endową i back-endową oraz zewnętrznego integratora usług gdzie system będzie instalowany.
Realizacja własnych pomysłów
Karta video dla wyświetlaczy ze sterownikiem HD44780 i interfejsem 1-wire.
- projekt od potrzeby do całościowego wykonania. Karta video pozwala wyświetlać dane przekazywane interfejsem 1-wire na różnej wielkości wyświetlaczach alfanumerycznych.
- tani czujnik prądu o małych stratach cieplnych AC 1kV 100uA-10A, z interfejsem do mikrokontrolera. Urządzenie dla służy do wykrywania włączonych urządzeń w instalacjach inteligentych budynków.
- czujnik poziomu cieczy z interfejsem zgodnym ze standardem 1-wire
- tester magistrali 1-wire. Urzadzenie wykrywajace rodzaj, liczbe, funkcje, oraz poprawność dzialania czujników podpiętych do magistrali 1-wire.
- sterownik magistrali 1-wire dla systemów Atmel AVR, wraz z biblioteką do komunikacji z czujnikami wykorzystującymi interfejs 1-wire.
- licznik czasu pracy urządzenia oparty na procesorze ATmega8. . Zapamiętanie stanu kontrolowanego urządzenia w pamięci nieulotnej w przypadku awarii zasilania. Przywrócenie stanu urządzenia po przywróceniu zasilania. - ATmega8L, avr-gcc, KiKad, Eclipse, AVRStudio.
- Zestaw uruchomieniowy dla mikrokontrolerów Atmega8/ATmaga8L, wraz z zestawem programów testowych dla testów. Układy cyfrowe, KiKad, dokumentacja ATmega8/ATmega8L, układy cyfrowe, AVRStudio, eclipse, gcc-avr.
- "Magiczne pudełko" - zabawka edukacyjna z wykorzystaniem transformatora Tesli z póprzewodnikowym iskrownikiem. Układy analogowe, teoria działania transformatora Tesli.
- Projekt świąteczny. Analalogowy driver diod LED-RGB, z własnymi efektami przejścia. KiKad, Eagle, LTSpice, układy analogowe.
Kierownik oddziału, backend developer
JOYGaming
Kierwonik zespołu tworzącego rozproszone kasyno wykorzystujące technologie blockchain-owe (joygaming.io)
-framework do tworzenia gier kasynowych (back-end + front-end). Framework dostarcza API dla klientów gier z wykorzystanie, websocket + JSON, oraz API do opisu modelu gier po stronie back-endu
- serwery gier udostępniające stworzony framework.
- zarządzanie i administracja serwerami developerskimi tworzonego systemu.
- stworzenie architektury systemu
- nadzór nad wykonaniem poszczególnych komponentów systemu
- tworzenie części back-endowej
- integracja komponentów systemu
-framework do tworzenia gier kasynowych (back-end + front-end). Framework dostarcza API dla klientów gier z wykorzystanie, websocket + JSON, oraz API do opisu modelu gier po stronie back-endu
- serwery gier udostępniające stworzony framework.
- zarządzanie i administracja serwerami developerskimi tworzonego systemu.
- stworzenie architektury systemu
- nadzór nad wykonaniem poszczególnych komponentów systemu
- tworzenie części back-endowej
- integracja komponentów systemu
Starszy programista systemów wbudowanych
Rozwój oprogramowania dla systemów wbudowanych. C/C++, Python, skrypty bash,IBM Synergy, qnx
- aplikacja testowa do wykrywania urządzeń bluetooth na bazie urządzenia z systemem Android
- testowy serwer protokołu SPP(Bluetooth) dla urządzeń z systemem Android (Android Java SDK)
- testowy klient protokołu SPP(Bluetooth) dla urządzeń z systemem Android (Android Java SDK)
- aplikacja demonstracyjna dla jednego z klientów Delphi (Android Java SDK)
- aplikacja testowa na platformę Android do testowania łączności Bluetooth
- aplikacja testowa na platformę Android do testowania łączności Bluetooth pomiędzy urządzeniami mobilnymi a komputerem pokładowym (Android Studio, Android Java SDK).
- integracja systemu budowania kodu z google test/goole mock (makefile, gtest/gmock, git)
- wieloplatformowy (qnx, linux, widnows) serwer RPC dla systemów wbudowanych z wykorzystaniem komunikacji innej niż stos TCP/IP (wrzesień 2015 - listopad 2015)
- aplikacja testowa do wykrywania urządzeń bluetooth na bazie urządzenia z systemem Android
- testowy serwer protokołu SPP(Bluetooth) dla urządzeń z systemem Android (Android Java SDK)
- testowy klient protokołu SPP(Bluetooth) dla urządzeń z systemem Android (Android Java SDK)
- aplikacja demonstracyjna dla jednego z klientów Delphi (Android Java SDK)
- aplikacja testowa na platformę Android do testowania łączności Bluetooth
- aplikacja testowa na platformę Android do testowania łączności Bluetooth pomiędzy urządzeniami mobilnymi a komputerem pokładowym (Android Studio, Android Java SDK).
- integracja systemu budowania kodu z google test/goole mock (makefile, gtest/gmock, git)
- wieloplatformowy (qnx, linux, widnows) serwer RPC dla systemów wbudowanych z wykorzystaniem komunikacji innej niż stos TCP/IP (wrzesień 2015 - listopad 2015)
analityk/programista, kierownik zespołu, kierownik oddziału
Działalność własna GJP.data
Tieto - Ostrava
- wieloplatformowa aplikacja (Win, Mac OS-X) do update-owania oprogramowania urządzeń przenośnych. (Objective C, wxWidgets, CURL, C++, WindowsAPI)
- implementacja komunikacji za pomocą protokołu MTP z wykorzystaniem WPD na platformę windows.
- implementacja komunikacji z pomocą protokołu MTP dla platformy Mac OS-X w ObjectiveC
- komunikacja klient-serwer dla platrofmy windows i Mac OS-X
założyciel zespołu programistów, analityk, projektant oprogramowania, programista, projektant modeli matematycznych, analiza matematyczna systemów on-lineowych, ustalanie zakresu funkcjonalności oprogramowania,
Wykonane projekty:
- mediatory do baz danych (postgres, SQLite, roziwązania nonSQL)
- projektowanie i wykonawstwo baz danych SQL, Postges + plpgsql,
SQLite + funkcje w C
- interfejsy bazodanowe
- serwer matematyki i logiki gier losowych typu Hot-Spot (gry UltraHot, SizzlingHot, AlwaysHot, HotTarget, BurningTarget), z komunikacją po https/REST
- serwer logiki gry dla gier losowych typu single-slot bez Freegame-ów z gamblerem z komunikacją po https/REST
- serwer logiki gry dla gier losowych typu single-slot bez Freegame-ów i gamblera, z komunikacją po https/REST
- Serwer http/https/REST, z wraz z php i cgi dla uttra lekkich platform sprzętowych typu Embadded.
- Serwisy obsługujące moduły analizy statystycznej dla serwera aplikacji GlassFish (JavaEE)
- Moduły komunikacyjne do serwera aplikacji GlassFish dla protokołów sieciowych wyspecyfikowanych przez klienta (Java/JavaEE).
- Opracowanie i wdrożenie koncepcji matematycznej gier giełdowych opartych na
platformie FOREX. Zaprojektowanie indeksu giełdowego opartego na parach
walutowych o określonych właściwościach matematycznych.
- Implementacja serwera matematycznego gier giełdowych.
- Klient gier JavaSE/JavaME dla serwera gier losowych.
- Stworzenie od podstaw kompletnego serwera gier losowych niezależnego od
platformy sprzętowej jak i systemu operacyjnego (Windows/Linux) wraz z modelami
matematycznymi gier, protokołem komunikacyjnym TCP/IP, zabezpieczeniem
transmisji przed nieautoryzowanym dostępem do danych. Narzędzia do analizy
matematycznej i statystycznej modeli gier
- wieloplatformowa aplikacja (Win, Mac OS-X) do update-owania oprogramowania urządzeń przenośnych. (Objective C, wxWidgets, CURL, C++, WindowsAPI)
- implementacja komunikacji za pomocą protokołu MTP z wykorzystaniem WPD na platformę windows.
- implementacja komunikacji z pomocą protokołu MTP dla platformy Mac OS-X w ObjectiveC
- komunikacja klient-serwer dla platrofmy windows i Mac OS-X
założyciel zespołu programistów, analityk, projektant oprogramowania, programista, projektant modeli matematycznych, analiza matematyczna systemów on-lineowych, ustalanie zakresu funkcjonalności oprogramowania,
Wykonane projekty:
- mediatory do baz danych (postgres, SQLite, roziwązania nonSQL)
- projektowanie i wykonawstwo baz danych SQL, Postges + plpgsql,
SQLite + funkcje w C
- interfejsy bazodanowe
- serwer matematyki i logiki gier losowych typu Hot-Spot (gry UltraHot, SizzlingHot, AlwaysHot, HotTarget, BurningTarget), z komunikacją po https/REST
- serwer logiki gry dla gier losowych typu single-slot bez Freegame-ów z gamblerem z komunikacją po https/REST
- serwer logiki gry dla gier losowych typu single-slot bez Freegame-ów i gamblera, z komunikacją po https/REST
- Serwer http/https/REST, z wraz z php i cgi dla uttra lekkich platform sprzętowych typu Embadded.
- Serwisy obsługujące moduły analizy statystycznej dla serwera aplikacji GlassFish (JavaEE)
- Moduły komunikacyjne do serwera aplikacji GlassFish dla protokołów sieciowych wyspecyfikowanych przez klienta (Java/JavaEE).
- Opracowanie i wdrożenie koncepcji matematycznej gier giełdowych opartych na
platformie FOREX. Zaprojektowanie indeksu giełdowego opartego na parach
walutowych o określonych właściwościach matematycznych.
- Implementacja serwera matematycznego gier giełdowych.
- Klient gier JavaSE/JavaME dla serwera gier losowych.
- Stworzenie od podstaw kompletnego serwera gier losowych niezależnego od
platformy sprzętowej jak i systemu operacyjnego (Windows/Linux) wraz z modelami
matematycznymi gier, protokołem komunikacyjnym TCP/IP, zabezpieczeniem
transmisji przed nieautoryzowanym dostępem do danych. Narzędzia do analizy
matematycznej i statystycznej modeli gier
Szkolenia i kursy
CISCO CCNA,
OpenGL,
Elementy modelowania systemów informatycznych UML, Zarządzanie projektami wg standardu PMBOK
C/C++,
Visual Studio,
CISCO CCNA (Certified CISCO
Network Associate). Novomatic CF1, CF2,
TCP/IP,
VBasic,
PostgreSQL,
SQLite,
plpgsql,
ODBC,
libpq,
STL,
Boost,
SSL,
cryptopp,
TCP/IP,
Java SE,
Java Mobile.
JIRA,
SVN,
http/https/REST.
OpenGL,
Elementy modelowania systemów informatycznych UML, Zarządzanie projektami wg standardu PMBOK
C/C++,
Visual Studio,
CISCO CCNA (Certified CISCO
Network Associate). Novomatic CF1, CF2,
TCP/IP,
VBasic,
PostgreSQL,
SQLite,
plpgsql,
ODBC,
libpq,
STL,
Boost,
SSL,
cryptopp,
TCP/IP,
Java SE,
Java Mobile.
JIRA,
SVN,
http/https/REST.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Programista C++
IT - Rozwój oprogramowania
Programista JAVA
Zainteresowania
rower
Organizacje
IAESTE, ATSI, NOVOMATIC, GameSystem, AGH, WESERBUD, Ericpol, 888lab, NTT, OMRON
Inne
C/C++, Visual Studio, protokoły sieciowe, kurs CISCO CCNA (Certified CISCO
Network Associate). Doskonała znajomość zasad, technologii gier losowych, oraz
platform Novomatic CF1, CF2, TCP/IP, VBasic, PostgreSQL, SQLite, plpgsql,
ODBC, libpq, STL, Boost (mutex,threads), SSL, cryptopp, TCP/IP,Java SE, Java
Mobile. JIRA, SVN, http, https, REST.
Network Associate). Doskonała znajomość zasad, technologii gier losowych, oraz
platform Novomatic CF1, CF2, TCP/IP, VBasic, PostgreSQL, SQLite, plpgsql,
ODBC, libpq, STL, Boost (mutex,threads), SSL, cryptopp, TCP/IP,Java SE, Java
Mobile. JIRA, SVN, http, https, REST.
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
JavaScript
Wszystko o programowaniu w JavaScripcie, wykorzystaniu bibliotek i frameworków, różnicach między browserami w interpretacji języka.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.