Umiejętności
Zarządzanie Marką
Biznes
FMCG
Zarządzanie
Marketing
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Media
Microsoft Office
Negocjacje
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Project Management
Projecting
Projective
Public Relations
Publikacje
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Product Manager
• zarządzanie grupą produktów m.in.: cash management,
• rachunki firmowe, bankowość elektroniczna,
• płatności i rozliczenia,
• karty płatnicze,
• kształtowanie strategii rozwoju produktu ,
• realizacja celów sprzedażowych i marketingowych,
• analiza rynku, trendów sprzedaży i działań konkurencji
• rachunki firmowe, bankowość elektroniczna,
• płatności i rozliczenia,
• karty płatnicze,
• kształtowanie strategii rozwoju produktu ,
• realizacja celów sprzedażowych i marketingowych,
• analiza rynku, trendów sprzedaży i działań konkurencji
Samodzielny Specjalista ds. Produktów Ubepieczeniowo - Inwestycyjnych
• tworzenie produktów ubezpieczeniowych o charakterze oszczędnościowym lub inwestycyjnym (SPE, UFK) m.in. w oparciu o strategie opcyjne, indeksy, constant proportion portfolio insurance,
• znajomość zasad wyceny produktów inwestycyjnych,
• przygotowywanie kompleksowych ofert sprzedażowych oraz szkoleniowych,
• opracowywanie ofert, umów ubezpieczenia, OWU, dokumentacji ubezpieczeniowej oraz modyfikowanie istniejących umów ubezpieczenia,
• prowadzenie projektów, wdrażanie produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych do sprzedaży,
• odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie relacji z Klientami firmy (Banki Inwestycyjne, Pośrednicy Ubezpieczeniowi),
• przeprowadzanie analiz rynku,
• dbałość o terminowość i jakość realizacji zadań projektowych
• znajomość zasad Solvency II
• współpraca z Departamentami Wsparcia Sprzedaży, Departamentem Aktuarialnym,
• znajomość zasad wyceny produktów inwestycyjnych,
• przygotowywanie kompleksowych ofert sprzedażowych oraz szkoleniowych,
• opracowywanie ofert, umów ubezpieczenia, OWU, dokumentacji ubezpieczeniowej oraz modyfikowanie istniejących umów ubezpieczenia,
• prowadzenie projektów, wdrażanie produktów ubezpieczeniowo-inwestycyjnych do sprzedaży,
• odpowiedzialność za budowanie i utrzymanie relacji z Klientami firmy (Banki Inwestycyjne, Pośrednicy Ubezpieczeniowi),
• przeprowadzanie analiz rynku,
• dbałość o terminowość i jakość realizacji zadań projektowych
• znajomość zasad Solvency II
• współpraca z Departamentami Wsparcia Sprzedaży, Departamentem Aktuarialnym,
Product Specialist/Specjalista ds. Produktów Bankowych
LUKAS Bank S.A. Credit Agricole Group
Kreowanie nowych produktów i usług dla Klientów Banku w szczególności tworzenie oferty w zakresie produktów dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz bankowości korporacyjnej
• rachunki firmowe produkty depozytowe, bankowość elektroniczna, karty debetowe i kredytowe, cash management, produkty zarządzania ryzykiem walutowym (FX, opcje) oraz ryzykiem stóp procentowych, współudział w tworzeniu produktów kredytowych,
• projektowanie procesów biznesowych, regulacji bankowych, umów, regulaminów, procedur operacyjnych, wewnętrznych aktów prawnych,
• zarządzanie funkcjonującymi w Banku regulacjami,
• współpraca z parterami biznesowymi Banku,
• analiza konkurencji, analiza rynku, analiza rentowności produktu,
• formułowanie wymagań do systemów informatycznych,
• znajomość systemów transakcyjnych (tworzenie analiz biznesowo-technicznych),
• znajomość sprawozdawczość obligatoryjnej Banków (FINREP, COREP),
• znajomość zasad compliance (AML/KYC/PEP/CFT),
• znajomość zasad oceny, identyfikowania, kontrolowania i monitorowania ryzyka kredytowego,
• sprzedaż produktów bankowych w placówkach oraz poprzez call center.
• rachunki firmowe produkty depozytowe, bankowość elektroniczna, karty debetowe i kredytowe, cash management, produkty zarządzania ryzykiem walutowym (FX, opcje) oraz ryzykiem stóp procentowych, współudział w tworzeniu produktów kredytowych,
• projektowanie procesów biznesowych, regulacji bankowych, umów, regulaminów, procedur operacyjnych, wewnętrznych aktów prawnych,
• zarządzanie funkcjonującymi w Banku regulacjami,
• współpraca z parterami biznesowymi Banku,
• analiza konkurencji, analiza rynku, analiza rentowności produktu,
• formułowanie wymagań do systemów informatycznych,
• znajomość systemów transakcyjnych (tworzenie analiz biznesowo-technicznych),
• znajomość sprawozdawczość obligatoryjnej Banków (FINREP, COREP),
• znajomość zasad compliance (AML/KYC/PEP/CFT),
• znajomość zasad oceny, identyfikowania, kontrolowania i monitorowania ryzyka kredytowego,
• sprzedaż produktów bankowych w placówkach oraz poprzez call center.
Szkolenia i kursy
The European Foundation Certificate in Banking EFCB, European Bank Training Network Asbl
Dyplomowany Pracownik Bankowy według standardów Związku Banków Polskich
Dyplomowany Pracownik Bankowy według standardów Związku Banków Polskich
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Bankowość
Zarządzanie bankowością
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Grupy
ACCA
czy ktoś z was jest może studentem ACCA?
lub chciałby nim być?
a może ktoś ma już te kwalifikacje?
Akademia Fotografii
Akademia Fotografii - prywatna placówka edukacyjna, której ukończenie daje absolwentom solidnie ugruntowane umiejętności i szeroką wiedzę z zakresu fotografii traktowanej zarówno jako zawód jak i dzie
Angielski w biznesie
1. Poszerzaj umiejętności biznesowe po angielsku.
2. Rozwijaj nowe słownictwo i nowe znajomości.
3. Bądź na bieżąco w swojej branży.
4. Sprawdź swój angielski na www.testujangielski.pl
5. P
Bank, bankowość i wszystko co sie wokół tego kręci...
Zapraszam do dyskusji na temat naszych polskich banków. Czy na dzień dzisiejszy są one dobrze zorganizowane?
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?