Umiejętności
Excels
księga główna
Hyperion Enterprise
Hyperion HFM
Intrastat
Płatnik
PPE
SAP
SAP BW
Podatek od towarów i usług
Dekretowanie i księgowanie dokumentów
Word
dekretacja wyciągów bankowych, opis faktur, praca w zespole,
dekretacja i ksiegowanie dokumentów (zakupowych, sprzedazowych, bankowych
Insert GT
PFRON
gus
PIT
VAT-7
VATUE
wystawienie faktur
RTR
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kontroler finansowy / Financial Controller
WCM Pillar Leader
- Active participation in the process of monthly reporting for production companies
- Preparation of monthly reports and supervision over the correctness of data entry
- Preparing a budget, forecast and estimating the financial result
- Analyzing budgets and explaining possible deviations
- Supervision over the correctness of registration prices and financial basic data
- Preparation of internal reports and cost calculations for the management
- Control of investment expenditure and supervision over correctness and timeliness
- Accounting for monthly material consumption along with defining improvement actions
- Ongoing cooperation with auditors and other financial institutions
- Active participation in the process of monthly reporting for production companies
- Preparation of monthly reports and supervision over the correctness of data entry
- Preparing a budget, forecast and estimating the financial result
- Analyzing budgets and explaining possible deviations
- Supervision over the correctness of registration prices and financial basic data
- Preparation of internal reports and cost calculations for the management
- Control of investment expenditure and supervision over correctness and timeliness
- Accounting for monthly material consumption along with defining improvement actions
- Ongoing cooperation with auditors and other financial institutions
RTR Market Accoutant
- MEC Coordinator for Netherlands, German and Nordic entities – managing group of 4 people
- AODocs Leader – managing group of 20 people
- Balance Sheet Reconciliation owner
- MEC/YEC activities
- Statutory reporting
- SGA analysis
- EMEA process transition
- preparation of work instructions
- HFM reporting
- Yearly tax calculation preparation
- Audit support for all departments
- AODocs Leader – managing group of 20 people
- Balance Sheet Reconciliation owner
- MEC/YEC activities
- Statutory reporting
- SGA analysis
- EMEA process transition
- preparation of work instructions
- HFM reporting
- Yearly tax calculation preparation
- Audit support for all departments
Specjalista ds VAT i G/L
- sprawdzenie merytoryczne dokumentów przed i po księgowaniu
- kodowanie faktur
- przygotowywanie deklaracji VAT/VAT-UE dla Polski i Holandii
- migrowanie procesów podatkowych
- przygotowywanie instrukcji procesowych - SOP (Standard Operating Prodecure)
- uzgadnianie kont - BSAR
- uczestniczenie w zamknięciu miesiąca
- przygotowywanie Intrastatu
- szkolenia z Citrix i wewnętrzych tooli firmy
- organizacja imprez teamowych
- kodowanie faktur
- przygotowywanie deklaracji VAT/VAT-UE dla Polski i Holandii
- migrowanie procesów podatkowych
- przygotowywanie instrukcji procesowych - SOP (Standard Operating Prodecure)
- uzgadnianie kont - BSAR
- uczestniczenie w zamknięciu miesiąca
- przygotowywanie Intrastatu
- szkolenia z Citrix i wewnętrzych tooli firmy
- organizacja imprez teamowych
ksiegowy
Biuro Rachunkowe Danuta Szafranska
- nadzorowanie pracy i obowiązków zespołu 3-5 osób (pełniący funkcje zastępcy właściciela biura od 2011 do 2013)
- sprawdzanie i księgowanie dokumentów
- sporządzanie deklaracji i korekt - ZUS, VAT, PFRON oraz rocznych rozliczeń PIT
- wystawianie faktur i korekt
- rozliczenie podatków VAT, PIT, PPE
- sporządzanie list plac i umów cywilnoprawnych i rachunków
- dekretacja i księgowanie w księgach handlowych oraz KPiR
- zarządzanie zasobami ludzkimi (kadry)
- przygotowywanie wniosków kredytowych i leasingowych
- przygotowywanie i rozliczanie dotacji unijnych
- przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji do GUS
- rozliczanie zobowiązań i należności miedzy kontrahentami
- sprawdzanie i księgowanie dokumentów
- sporządzanie deklaracji i korekt - ZUS, VAT, PFRON oraz rocznych rozliczeń PIT
- wystawianie faktur i korekt
- rozliczenie podatków VAT, PIT, PPE
- sporządzanie list plac i umów cywilnoprawnych i rachunków
- dekretacja i księgowanie w księgach handlowych oraz KPiR
- zarządzanie zasobami ludzkimi (kadry)
- przygotowywanie wniosków kredytowych i leasingowych
- przygotowywanie i rozliczanie dotacji unijnych
- przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji do GUS
- rozliczanie zobowiązań i należności miedzy kontrahentami
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Finanse/Ekonomia
Kontroling
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami