Grzegorz Czamara

Dyrektor Zarządzania Projektami Strategicznymi i Rozwoju Produktu, Keratronik sp.z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Keratronik Sp. z o.o.
Dyrektor Zarządzania Projektami Strategicznymi i Rozwoju Produktu
• Zarządzanie najistotniejszymi dla firmy projektami sprzedażowymi i wizerunkowymi
• Koordynacja różnych działów firmy w zakresie przygotowania kompletnego rozwiązania
• Określanie polityki cenowej i marketingowej produktów
• Kreowanie nowych produktów – analiza kierunków rozwoju
• Analiza kondycji życia produktu
• Współodpowiedzialność za współpracę z bezpośrednimi i pośrednimi kanałami dystrybucji
• Odpowiedzialność za rentowność wszystkich kontraktów
• Organizowanie materiałów wspierających sprzedaż, przygotowywanie szkoleń
• Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych
• Negocjowanie Umów o Współpracy
Orange Polska S.A.
Partner Account Manager
• Zarządzanie i koordynacja wdrożeń telemetrycznych
• Rozwijanie rynku Corpo M2M,
(ponad 70 % przychodów PTK Centertel w obszarze M2M)
• Ścisła współpraca z działem marketingu B2B
• Pozyskiwanie i selekcjonowanie wartościowych projektów
• Prowadzenie negocjacji handlowych na najwyższych szczeblach decyzyjnych
• Negocjowanie Umów o Współpracy
• Budowanie trwałych relacji z klientami
• Analiza rynku, koordynacja sprzedaży i nadzór nad opłacalnością ofert w zakresie usług telemetrycznych
Orange Polska S.A.
Key Account Manager
• Rozwijanie portfela Klientów Kluczowych
• Pozyskiwanie i rozwijanie klientów Korporacyjnych poprzez budowanie długoterminowych strategii współpracy(przychód powyżej 45 000 zł lub 200 SIM)
• Prowadzenie negocjacji handlowych na najwyższych szczeblach decyzyjnych
• Opracowywanie personalizowanych rozwiązań
• Organizowanie działań „zbliżających do klienta” na różnych stopniach decyzyjnych
• Budowanie trwałych relacji z klientami
• Współtworzenie strategii działania w obszarze usług M2M
Orange Polska S.A.
Doradca Klienta Biznesowego (Biuro Klientów Kluczowych)
• Pozyskiwanie nowych klientów Biznesowych
• Utrzymanie dotychczasowych klientów Biznesowych
• Przygotowanie ofert sprzedażowych pod konkretne potrzeby klienta
• Prezentacja usług oferowanych przez firmę
• Analiza potrzeb klienta
• Przygotowywanie umów sprzedażowych oraz wszelkiej dokumentacji mającej na celu zamknięcie procesu sprzedaży
• Prezentacja rozwiązań dedykowanych klientom korporacyjnym (SLA)
• Współpraca w tworzeniu programu rozwoju zawodowego „Core Team”
MCX Sp. z o.o.
Działaność gospodarcza
MCX
• Przygotowywanie propozycji w zakresie dostosowania rozwiązań teleinformatycznych i wyboru urządzeń biurowych pod konkretne potrzeby klienta
• Analiza potrzeb klienta
• Przyjmowanie i realizowanie zleceń od klientów
• Koordynacja procesu napraw urządzeń
• Rozpatrywanie reklamacji
• Windykacja
Logo
Technik Serwisu
Medicomp Sp.z o.o. (MCX Sp.z o.o.)
• Utrzymywanie kontaktów z klientami
• Udzielanie informacji o produkcie i usługach
• Obsługa baz danych

Szkolenia i kursy

• Skuteczne zarządzanie zespołem projektowym
• Budowanie trwałych relacji z klientem „ Gustaw Kaser Training International”
• Mapa decyzyjna Klienta, radzenie sobie z obiekcjami „NLP Neuroedukacja”
• Trening efektywności osobistej Negocjatora - szkolenie zewnętrzne organizowane przez firmę Nowe Motywacje
• Szkolenie zewnętrzne organizowane przez firmę Nowe Motywacje –“ Podstawy negocjacji kupieckich, Psychologia Sprzedaży”
• Szkolenie z zarządzania czasem - Nowe Motywacje
• Profesjonalna obsługa klienta – szkolenia wewnętrzne
• Techniki Sprzedaży: szkolenia prowadzone przez specjalistów LANIER z Europy Zachodniej i USA,
• Szkolenia związane z obsługą sieci komputerowych
• Szkolenia w zakresie obsługi technicznej kopiarek cyfrowych i analogowych, kolorowych

Edukacja

Logo
Zarządzanie Projektami, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Marketing i Reklama na Wydziale Nauk Politycznych, magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku

Specjalizacje

Sprzedaż
IT/Telekomunikacja

Inne

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA
• Najwyższe wyróżnienie w Orange - „Ideał” w kategorii: „Mistrz największego przychodu PTK Centertel”
• „Sprzedawca półrocza”
• ,,Najlepszy w roku ”,
• Liczne wyróżnienia i nagrody za zaangażowanie i determinację w podejmowaniu wyzwań

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie