Umiejętności
Chemia analityczna
Biochemia
Biotechnologia
Badania kliniczne
GMP
HPLC
Laboratorium
Mikrobiologia
Biologia molekularna
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Sprzedaży
• Opracowałem i wdrożyłem strategię wprowadzenia na polski rynek nowego systemu implantów zębowych oraz suplementów diety.
• Poszukuję nowych obszarów i możliwości sprzedaży produktów firmy
• Nawiązuję relacje handlowe oraz przygotowuję i negocjuję umowy
• Prowadzę promocję i sprzedaż produktów firmy do głównych klientów
• Poszukuję nowych obszarów i możliwości sprzedaży produktów firmy
• Nawiązuję relacje handlowe oraz przygotowuję i negocjuję umowy
• Prowadzę promocję i sprzedaż produktów firmy do głównych klientów
Dyrektor handlowy
Nano-Koloid
• Opracowałem i wdrożyłem kompleksową strategię rozwoju dla firmy
• Poszukiwałem nowych obszarów i możliwości sprzedaży produktów firmy
• Nawiązywałem relacje handlowe oraz przygotowywałem i negocjowałem umowy
• Zaplanowałem utworzenie Działu Handlowego oraz sieci Przedstawicieli
• Poszukiwałem nowych obszarów i możliwości sprzedaży produktów firmy
• Nawiązywałem relacje handlowe oraz przygotowywałem i negocjowałem umowy
• Zaplanowałem utworzenie Działu Handlowego oraz sieci Przedstawicieli
Field Force Manager
• Opracowanie planu działania, strategii promocyjnej, celów i systemu oceniania dla nowo tworzonej Linii Ginekologicznej Przedstawicieli Medycznych
• Przeprowadzenie selekcji, rekrutacji i szkolenia dla zatrudnionych PM
• Zarządzanie zespołem 10 PM na terenie całego kraju
• Prowadzenie coachingu, ocen cyklicznych PM i nadzór realizacji POA
• Przygotowywanie i analizowanie okresowych raportów terytorialnych i krajowych realizacji celów jakościowych i sprzedażowych
• Przeprowadzenie selekcji, rekrutacji i szkolenia dla zatrudnionych PM
• Zarządzanie zespołem 10 PM na terenie całego kraju
• Prowadzenie coachingu, ocen cyklicznych PM i nadzór realizacji POA
• Przygotowywanie i analizowanie okresowych raportów terytorialnych i krajowych realizacji celów jakościowych i sprzedażowych
Przedstawiciel Handlowy
• Sprzedaż systemu implantów zębowych firmy Osstem na terenie województwa śląskiego, opolskiego i części małopolskiego
• Budowanie bazy klientów oraz promocja implantów wśród lekarzy stomatologów, chirurgów twarzowo-szczękowych i implantologów
• Udział w szkoleniach dla stomatologów oraz reprezentowanie firmy na konferencjach i kongresach branżowych
• Budowanie bazy klientów oraz promocja implantów wśród lekarzy stomatologów, chirurgów twarzowo-szczękowych i implantologów
• Udział w szkoleniach dla stomatologów oraz reprezentowanie firmy na konferencjach i kongresach branżowych
Regionalny Przedstawiciel Handlowy
Polmax Częstochowa
• Sprzedaż markowego sprzętu kosmetycznego i medycznego renomowanych producentów europejskich i światowych
• Utrzymywanie istniejących relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów (salony kosmetyczne, kliniki medycyny estetycznej, hotele SPA)
• Przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacje w terenie
• Utrzymywanie istniejących relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów (salony kosmetyczne, kliniki medycyny estetycznej, hotele SPA)
• Przygotowywanie ofert handlowych oraz prezentacje w terenie
Kierownik ds Handlowych i Marketingu
PPH Varia Sp. z o.o.
• Analizowanie sytuacji rynkowej, konkurencji, sprzedaży oraz opracowywanie planów rozwoju i działania dla firmy
• Opracowywanie i wdrażanie planów i strategii marketingowej dla firmy oraz poszczególnych produktów
• Budowanie relacji oraz nawiązywanie współpracy handlowej z hurtowniami farmaceutycznymi oraz sieciami aptek i grupami zakupowymi
• Promocja firmy oraz produktów w środowisku lekarskim, aptekach oraz stowarzyszeniach pacjentów
• Opracowywanie i wdrażanie planów i strategii marketingowej dla firmy oraz poszczególnych produktów
• Budowanie relacji oraz nawiązywanie współpracy handlowej z hurtowniami farmaceutycznymi oraz sieciami aptek i grupami zakupowymi
• Promocja firmy oraz produktów w środowisku lekarskim, aptekach oraz stowarzyszeniach pacjentów
Regionalny Kierownik Sprzedaży
• opracowywanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży w powierzonym regionie,
• prowadzenie zespołu Przedstawicieli Medycznych,
• przygotowywanie analiz rynku, sprzedaży, konkurencji
• szkolenie i coaching Przedstawicieli
• przeprowadzanie selekcji ofert i rekrutacji Przedstawicieli
• przeprowadzanie cyklicznych i rocznych ocen Przedstawicieli
• szkolenie i mentoring nowych District Managerów
• zarządzanie regionalnym budżetem, materiałami, próbkami leków
• rozliczanie finansowe pracowników,
• wdrażanie i ocena realizacji kampanii i narzędzi marketingowych
• nawiązywanie i utrzymywanie relacji z krajowymi i regionalnymi VIPami.
• prowadzenie zespołu Przedstawicieli Medycznych,
• przygotowywanie analiz rynku, sprzedaży, konkurencji
• szkolenie i coaching Przedstawicieli
• przeprowadzanie selekcji ofert i rekrutacji Przedstawicieli
• przeprowadzanie cyklicznych i rocznych ocen Przedstawicieli
• szkolenie i mentoring nowych District Managerów
• zarządzanie regionalnym budżetem, materiałami, próbkami leków
• rozliczanie finansowe pracowników,
• wdrażanie i ocena realizacji kampanii i narzędzi marketingowych
• nawiązywanie i utrzymywanie relacji z krajowymi i regionalnymi VIPami.
Szkolenia i kursy
Zarządzanie Projektami. Transmisja 2006
Zarządzanie Terytorium. Perspektywa 2007
Jak motywować podwładnych i uczyć ich odpowiedzialności.
Kontrakt OSH 2007
Budowa Skutecznych Strategii – firma,otoczenie
i ludzie. Prof. K.Obłój 2007
Situational Leadership, Eight Step Coaching Model.
Pfizer Training Department 2008
Efektywność osobista. ISD 2009
Trudne rozmowy z pracownikiem.
Pfizer Training Department 2010
Nowoczesne wymiary zarządzania w warunkach chaosu.
Dr L.Mellibruda 2010
Psychologia Szefa. Szef to zawód. Kontrakt OSH 2011
Profesjonalne techniki aktywnej sprzedaży z elementami negocjacji. Winners 2012
Zespół może więcej. Integra 2016
Zarządzanie Terytorium. Perspektywa 2007
Jak motywować podwładnych i uczyć ich odpowiedzialności.
Kontrakt OSH 2007
Budowa Skutecznych Strategii – firma,otoczenie
i ludzie. Prof. K.Obłój 2007
Situational Leadership, Eight Step Coaching Model.
Pfizer Training Department 2008
Efektywność osobista. ISD 2009
Trudne rozmowy z pracownikiem.
Pfizer Training Department 2010
Nowoczesne wymiary zarządzania w warunkach chaosu.
Dr L.Mellibruda 2010
Psychologia Szefa. Szef to zawód. Kontrakt OSH 2011
Profesjonalne techniki aktywnej sprzedaży z elementami negocjacji. Winners 2012
Zespół może więcej. Integra 2016
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia
Sprzedaż
Farmacja/Medycyna
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Turystyka, fotografia
Inne
Obsługa komputera - Word, Excel, Power Point, ETMS, Sales Analyser, programy graficzne
Prawo jazdy "B" od 1995 roku
Prawo jazdy "B" od 1995 roku
Grupy
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan