Doświadczenie zawodowe
Vivabox Sales & Market Development Leader, Incetives & Recognition Category
Odpowiedzialny za:
- rekrutacja Doradców Klienta
- zarządzanie procesami tworzenia i wprowadzania nowych produktów
- zarządzanie projektami Tailor Made
- zarządzanie procesem sprzedaży (polityka cenowa i rabatowa, akceptacja
kontraktów, zarządzanie stokiem magazynowym, przygotowywanie systemów
motywacyjnych )
- sprzedaż B2B
- opieka po sprzedażowa nad kluczowymi Klientami
- programy lojalnościowe
- programy partnerskie / multipartnerskie
- programy motywacyjne
- działania wsparcia sprzedaży
- nagrody
- rozwiązania podatkowe
- rekrutacja Doradców Klienta
- zarządzanie procesami tworzenia i wprowadzania nowych produktów
- zarządzanie projektami Tailor Made
- zarządzanie procesem sprzedaży (polityka cenowa i rabatowa, akceptacja
kontraktów, zarządzanie stokiem magazynowym, przygotowywanie systemów
motywacyjnych )
- sprzedaż B2B
- opieka po sprzedażowa nad kluczowymi Klientami
- programy lojalnościowe
- programy partnerskie / multipartnerskie
- programy motywacyjne
- działania wsparcia sprzedaży
- nagrody
- rozwiązania podatkowe
Vivabox Sales & Market Development Advisor, Incentives & Recognition Category
Odpowiedzialny za:
- sprzedaż B2B
- opieka po sprzedażowa nad kluczowymi Klientami
- programy lojalnościowe
- programy partnerskie / multipartnerskie
- programy motywacyjne
- działania wsparcia sprzedaży
- nagrody
- rozwiązania podatkowe
- przygotowywanie i wdrażanie nowych produktów
- sprzedaż B2B
- opieka po sprzedażowa nad kluczowymi Klientami
- programy lojalnościowe
- programy partnerskie / multipartnerskie
- programy motywacyjne
- działania wsparcia sprzedaży
- nagrody
- rozwiązania podatkowe
- przygotowywanie i wdrażanie nowych produktów
Edukacja
Inne
Kontakt: grzegorz.cias@sodexo.com
grzegorz.cias@wp.pl
grzegorz.cias@wp.pl
Grupy
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
DULNIK communico
communico (łac.):
– czynić wspólnym, coś z kimś dzielić
- komuś czegoś użyczyć, udzielić, dopuścić do udziału
Kobieta po trzydziestce
Najlepszy wiek dla kobiety, bo wie czego chce, a jeszcze nie "wyrosła" z marzeń
KOBIETY PO 40
RÓŻNE TEMATY DAMSKO - MĘSKIE
-żyjesz z tego powodu w stresie
-chcesz się wygadać-szukasz porad,wskazówek
-oferujesz produkty/usługi dla tej grupy osób
zapisz się zapraszamy TAKŻE MĘŻCZYZN
Sklep internetowy
Sprzedajemy wszystko i kupujemy wszystko..
Co można sprzedać i kupić w sieci jak? gdzie? po co i dlaczego?
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.