Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
-Planowanie i kontrolowanie regularności i efektywności pracy PH w hurtowniach, sieciach sklepów, sklepach detalicznych,
-Stałe uzgadnianie kwartalnych, miesięcznych i tygodniowych planów sprzedaży i dystrybucji,
-Koordynowanie akcji promocyjnych,
-Kontrolowanie warunków sprzedaży w regionie,
-Koordynowanie działalności Dystrybutorów we współpracy z półhurtem i detalem,
-Planowanie comiesięcznych regionalnych spotkań handlowych oraz komunikatywne przekazywanie niezbędnych informacji,
-Identyfikowanie i kontrolowanie wykorzystania możliwości rozszerzenia dystrybucji produktów, poprzez zwiększanie liczby klientów I oferowanie nowych produktów klientom istniejącym,
-Stałe uzgadnianie kwartalnych, miesięcznych i tygodniowych planów sprzedaży i dystrybucji,
-Koordynowanie akcji promocyjnych,
-Kontrolowanie warunków sprzedaży w regionie,
-Koordynowanie działalności Dystrybutorów we współpracy z półhurtem i detalem,
-Planowanie comiesięcznych regionalnych spotkań handlowych oraz komunikatywne przekazywanie niezbędnych informacji,
-Identyfikowanie i kontrolowanie wykorzystania możliwości rozszerzenia dystrybucji produktów, poprzez zwiększanie liczby klientów I oferowanie nowych produktów klientom istniejącym,
Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów
- opieka nad rynkiem na podległym, kluczowym terytorium
- utrzymywanie kontaktów i współpraca z klientami (detal i hurt)
- analiza i raportowanie sytuacji rynkowej i realizacji zadań
- sprzedaż i wprowadzanie nowych produktów oraz budowanie ich pozycji rynkowej
- utrzymywanie kontaktów i współpraca z klientami (detal i hurt)
- analiza i raportowanie sytuacji rynkowej i realizacji zadań
- sprzedaż i wprowadzanie nowych produktów oraz budowanie ich pozycji rynkowej
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń