Umiejętności
ERP
Joomla
Microsoft Office
Project Management
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Zarządzanie
Cantor ERP
Języki
polski
ojczysty
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Szkoleń i Wdrożeń Systemów Informatycznych
•Wdrożenia systemów informatycznych w sklepach sieci Intermarché.
•Przygotowywanie szkoleń i materiałów dla końcowych użytkowników systemów informatycznych.
•Prowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych dla użytkowników (szkolenia indywidualnei grupowe).
•Opracowywanie instrukcji dla końcowych użytkowników
•Przygotowywanie szkoleń i materiałów dla końcowych użytkowników systemów informatycznych.
•Prowadzenie szkoleń teoretycznych i praktycznych dla użytkowników (szkolenia indywidualnei grupowe).
•Opracowywanie instrukcji dla końcowych użytkowników
Informatyk
Gold Lion Sp z o.o.
•Administracja i zarządzanie siecią LAN - ok. 60 stacji roboczych;
•Administracja i zarządzanie sprzętem teleinformatycznym tj. serwery, stacje robocze, komputery przenośne, urządzenia peryferyjne;
•Administracja systemów: Windows Microsoft XP/2003, Lotus Domino / Notes, MS Office
•Wsparcie dla użytkowników: sprzęt i oprogramowanie;
•Szkolenia użytkowników;
•Opracowanie polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego firmy oraz procedur dla Działu IT
•Backup danych oraz baz danych Oracle
•Ewidencja sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania;
•Aktualizacja / modernizacja serwisu internetowego
•Administracja i zarządzanie sprzętem teleinformatycznym tj. serwery, stacje robocze, komputery przenośne, urządzenia peryferyjne;
•Administracja systemów: Windows Microsoft XP/2003, Lotus Domino / Notes, MS Office
•Wsparcie dla użytkowników: sprzęt i oprogramowanie;
•Szkolenia użytkowników;
•Opracowanie polityki bezpieczeństwa teleinformatycznego firmy oraz procedur dla Działu IT
•Backup danych oraz baz danych Oracle
•Ewidencja sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania;
•Aktualizacja / modernizacja serwisu internetowego
Technik Informatyk
JW 1906
•Wsparcie użytkowników systemu SAP R/3;
•Administracja i zarządzanie siecią LAN - ok. 150 stacji roboczych;
•Administracja i zarządzanie sprzętem teleinformatycznym tj. serwery, stacje robocze, komputery przenośne, urządzenia peryferyjne;
•Wdrożenie usługi aktualizacji WSUS;
•Administracja systemów: Windows Microsoft XP/2003, Exchange, MS Office oraz usługi Active Directory ( ponad 150 użytkowników);
•Administracja systemu śledzenia przesyłek transportowych Polskich Sił Zbrojnych;
•Świadczenie pomocy dla użytkowników w sprawach sprzętowych i programowych;
•Szkolenia użytkowników;
•Tworzenie dokumentacji i instrukcji obsługi dla użytkowników;
•Zapewnienie administracyjnego wsparcia dla MS-Office i MS-Exchange;
•Utrzymanie sieci LAN, sprzętu komputerowego i akcesoriów;
•Ewidencja sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania;
•Działania zgodne ze wszystkimi standardami konfiguracji;
•Zapewnienie dostępu do sprzętu i oprogramowania dla użytkowników zgodnie z procedurami zabezpieczeń systemu informacji (IS), opracowywanie i wysyłanie sprawozdań z wszelkich naruszeń w tym zakresie;
•odpowiadanie na wszelkie potrzeby użytkowników sieci w ramach obowiązków;
•poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez SKW – klauzula POUFNE
•Administracja i zarządzanie siecią LAN - ok. 150 stacji roboczych;
•Administracja i zarządzanie sprzętem teleinformatycznym tj. serwery, stacje robocze, komputery przenośne, urządzenia peryferyjne;
•Wdrożenie usługi aktualizacji WSUS;
•Administracja systemów: Windows Microsoft XP/2003, Exchange, MS Office oraz usługi Active Directory ( ponad 150 użytkowników);
•Administracja systemu śledzenia przesyłek transportowych Polskich Sił Zbrojnych;
•Świadczenie pomocy dla użytkowników w sprawach sprzętowych i programowych;
•Szkolenia użytkowników;
•Tworzenie dokumentacji i instrukcji obsługi dla użytkowników;
•Zapewnienie administracyjnego wsparcia dla MS-Office i MS-Exchange;
•Utrzymanie sieci LAN, sprzętu komputerowego i akcesoriów;
•Ewidencja sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania;
•Działania zgodne ze wszystkimi standardami konfiguracji;
•Zapewnienie dostępu do sprzętu i oprogramowania dla użytkowników zgodnie z procedurami zabezpieczeń systemu informacji (IS), opracowywanie i wysyłanie sprawozdań z wszelkich naruszeń w tym zakresie;
•odpowiadanie na wszelkie potrzeby użytkowników sieci w ramach obowiązków;
•poświadczenie bezpieczeństwa wydane przez SKW – klauzula POUFNE
Systems & Network administartor; Helpdesk; IT projects
Kronospan Polska Sp z o.o.
•Administracja i zarządzanie siecią LAN - ok. 700 punktów logicznych;
•Administracja i zarządzanie sprzętem teleinformatycznym tj. serwery, stacje robocze, terminale Windows, komputery przenośne, skanery kodów kreskowych, drukarki sieciowe i przemysłowe, urządzenia peryferyjne, telefony GSM;
•Administracja, konfiguracja i zarządzanie korporacyjnym systemem antywirusowym Trend Micro;
•Administracja systemów: Unix True 64, Windows Microsoft XP/2003, Lotus Notes Klient/ Lotus Domino, aplikacji Oracle, Docuware, Zetafax oraz usługi Active Directory ( 300 użytkowników;
•Obsługa systemu archiwizacji IBM Tivoli Storage Manager;
•Kontrola nad pracami firm obcych oraz związanej z tym dokumentacji i rozliczeń;
•Opracowanie budżetu IT ( wydatki, zakupy);
•Menadżer projektu: Rejestracji Czasu Pracy Firm Obcych, Zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną Grupy Kronospan Polska;
•Uczestnictwo w wielu projektach m.in.: projekt systemu archiwizacji dokumentów Docuware i systemu elektronicznych faksów Zetafax, projekt Systemu Kontroli Ruchu Pojazdów, systemu księgowego Varial;
•Świadczenie pomocy Help desk dla użytkowników w sprawach związanych z funkcjonalnością i działaniem systemu ERP, CMMS i innych systemów oraz aplikacji działających w organizacji – rozwiązanie ponad 1500 udokumentowanych zgłoszeń;
•Świadczenie pomocy dla użytkowników w sprawach sprzętowych;
•Szkolenia użytkowników;
•Testowanie nowych funkcjonalności tworzonych aplikacji;
•Tworzenie dokumentacji i instrukcji obsługi dla użytkowników
•Administracja i zarządzanie sprzętem teleinformatycznym tj. serwery, stacje robocze, terminale Windows, komputery przenośne, skanery kodów kreskowych, drukarki sieciowe i przemysłowe, urządzenia peryferyjne, telefony GSM;
•Administracja, konfiguracja i zarządzanie korporacyjnym systemem antywirusowym Trend Micro;
•Administracja systemów: Unix True 64, Windows Microsoft XP/2003, Lotus Notes Klient/ Lotus Domino, aplikacji Oracle, Docuware, Zetafax oraz usługi Active Directory ( 300 użytkowników;
•Obsługa systemu archiwizacji IBM Tivoli Storage Manager;
•Kontrola nad pracami firm obcych oraz związanej z tym dokumentacji i rozliczeń;
•Opracowanie budżetu IT ( wydatki, zakupy);
•Menadżer projektu: Rejestracji Czasu Pracy Firm Obcych, Zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną Grupy Kronospan Polska;
•Uczestnictwo w wielu projektach m.in.: projekt systemu archiwizacji dokumentów Docuware i systemu elektronicznych faksów Zetafax, projekt Systemu Kontroli Ruchu Pojazdów, systemu księgowego Varial;
•Świadczenie pomocy Help desk dla użytkowników w sprawach związanych z funkcjonalnością i działaniem systemu ERP, CMMS i innych systemów oraz aplikacji działających w organizacji – rozwiązanie ponad 1500 udokumentowanych zgłoszeń;
•Świadczenie pomocy dla użytkowników w sprawach sprzętowych;
•Szkolenia użytkowników;
•Testowanie nowych funkcjonalności tworzonych aplikacji;
•Tworzenie dokumentacji i instrukcji obsługi dla użytkowników
Network & Systems administrator; Helpdesk; IT projects
•Administracja i zarządzanie siecią LAN - ok. 200 punktów logicznych;
•Administracja, konfiguracja i zarządzanie korporacyjnym systemem antywirusowym Nod32;
•Świadczenie pomocy Help desk dla użytkowników w sprawach związanych z funkcjonalnością i działaniem systemu ERP i innych systemów oraz aplikacji działających w organizacji;
•Świadczenie pomocy dla użytkowników w sprawach sprzętowych;
•Tworzenie dokumentacji i instrukcji
•Administracja, konfiguracja i zarządzanie korporacyjnym systemem antywirusowym Nod32;
•Świadczenie pomocy Help desk dla użytkowników w sprawach związanych z funkcjonalnością i działaniem systemu ERP i innych systemów oraz aplikacji działających w organizacji;
•Świadczenie pomocy dla użytkowników w sprawach sprzętowych;
•Tworzenie dokumentacji i instrukcji
Network & Systems administrator; Helpdesk; IT projects
KRUS
•Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego KRUSNAL w oddziale i placówkach terenowych;
•Administracja i zarządzanie siecią LAN - ok. 100 punktów logicznych w oddziale i placówkach terenowych;
•Archiwizacja danych na nośnikach zewnętrznych;
•Świadczenie pomocy Help desk dla użytkowników w sprawach związanych z funkcjonalnością i działaniem systemu KRUSNAL i innych systemów oraz aplikacji działających w organizacji;
•Świadczenie pomocy dla użytkowników w sprawach sprzętowych;
•Help desk dal aplikacji FK oraz Płatnik
•Administracja i zarządzanie siecią LAN - ok. 100 punktów logicznych w oddziale i placówkach terenowych;
•Archiwizacja danych na nośnikach zewnętrznych;
•Świadczenie pomocy Help desk dla użytkowników w sprawach związanych z funkcjonalnością i działaniem systemu KRUSNAL i innych systemów oraz aplikacji działających w organizacji;
•Świadczenie pomocy dla użytkowników w sprawach sprzętowych;
•Help desk dal aplikacji FK oraz Płatnik
IT Specialist
Alfacom
•Obsługa Klienta oraz księgowość ( zakupy / sprzedaż, rozliczenia z urzędami),
•Wdrożenie i szkolenia z zakresu oprogramowania dla Klienta instytucjonalnego i prywatnego,
•Szkolenia Klientów w ramach obsługi sprzętu komputerowego i oprogramowania,
•Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy
•Wdrożenie i szkolenia z zakresu oprogramowania dla Klienta instytucjonalnego i prywatnego,
•Szkolenia Klientów w ramach obsługi sprzętu komputerowego i oprogramowania,
•Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy
Szkolenia i kursy
1997-1998 Collage dla pracujących: Kierunek Informatyka- Specjalista ds IT
1999r - Kurs serwisowania kas fiskalnych : Sharp i Euro
2006r - Kurs Altkom - Zaawansowane technologie terminalowe Windows 2000/2003
2011r - Studia Podyplomowe "Zarządzanie w Logistyce"
2011r - Kurs "Administracja systemem Linux
2011r - Szkolenie MS SQL, Windows 2008 R2
1999r - Kurs serwisowania kas fiskalnych : Sharp i Euro
2006r - Kurs Altkom - Zaawansowane technologie terminalowe Windows 2000/2003
2011r - Studia Podyplomowe "Zarządzanie w Logistyce"
2011r - Kurs "Administracja systemem Linux
2011r - Szkolenie MS SQL, Windows 2008 R2
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Inne
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Zainteresowania
•Motoryzacja
• Systemy ERP - poznawanie nowych rozwiązań
• Systemy ERP - poznawanie nowych rozwiązań
Inne
Umiejętności kompetencje społeczne:
•Umiejętność pracy w zespole
•Umiejętność adaptacji w środowisku zróżnicowanym kulturowo i językowo, nabyta dzięki pracy w organizacji międzynarodowej
---------------------------------------------------------
Umiejętności i kompetencje organizacyjne:
•Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, nabyta dzięki pracy, w której należy na bieżąco śledzić wymagania biznesu
•Umiejętność wyrażania własnej opinii oraz prezentacji
•Umiejętność szybkiej adaptacji i uczenia się nowości
•Zmysł organizacyjny
---------------------------------------------------------
Umiejętności i kompetencje techniczne:
•Dobra znajomość działania dużych organizacji, firm produkcyjnych oraz zachodzących w nim procesów biznesowych i przełożenia tego na sferę działań związanych z obszarem systemów informatycznych)
Umiejętności i kompetencje techniczne
---------------------------------------------------------
Umiejętności i kompetencje w zakresie obsługi komputera:
•Dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows 2003 / XP
•Dobra znajomość systemu Unix i ich administracja
•Znajomość baz danych SQL/Oracle i ich administracja
•Znajomość aplikacji Płatnik/ P-Fron/ Teta Personel
---------------------------------------------------------
Umiejętności i kompetencje artystyczne
•Majsterkowanie
•Prace w gospodarstwie
---------------------------------------------------------
Inne umiejętności i kompetencje
•Sport: jazda rowerem
•Pisze wędrówki
---------------------------------------------------------
Prawo jazdy - Kategoria B
•Umiejętność pracy w zespole
•Umiejętność adaptacji w środowisku zróżnicowanym kulturowo i językowo, nabyta dzięki pracy w organizacji międzynarodowej
---------------------------------------------------------
Umiejętności i kompetencje organizacyjne:
•Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych, nabyta dzięki pracy, w której należy na bieżąco śledzić wymagania biznesu
•Umiejętność wyrażania własnej opinii oraz prezentacji
•Umiejętność szybkiej adaptacji i uczenia się nowości
•Zmysł organizacyjny
---------------------------------------------------------
Umiejętności i kompetencje techniczne:
•Dobra znajomość działania dużych organizacji, firm produkcyjnych oraz zachodzących w nim procesów biznesowych i przełożenia tego na sferę działań związanych z obszarem systemów informatycznych)
Umiejętności i kompetencje techniczne
---------------------------------------------------------
Umiejętności i kompetencje w zakresie obsługi komputera:
•Dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows 2003 / XP
•Dobra znajomość systemu Unix i ich administracja
•Znajomość baz danych SQL/Oracle i ich administracja
•Znajomość aplikacji Płatnik/ P-Fron/ Teta Personel
---------------------------------------------------------
Umiejętności i kompetencje artystyczne
•Majsterkowanie
•Prace w gospodarstwie
---------------------------------------------------------
Inne umiejętności i kompetencje
•Sport: jazda rowerem
•Pisze wędrówki
---------------------------------------------------------
Prawo jazdy - Kategoria B
Grupy
A B C Inwestowania. Giełda dla BARDZO początkujących.
Jak sama nazwa wskazuje forum przeznaczone dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę z rynkiem kapitałowym (giełdą)
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
ACFE
Grupa nieoficjalna osób należąca, chcąca należeć albo sympatyzująca z Stowarzyszeniem Biegłych ds. Przestępstw i Nadużyć Gospodarczych ACFE
IIC POLSKA – SZKOLENIA I ZAJĘCIA
Forum o Polsce i z Polski oraz
dla osób powiązanych z IIC zajmujący się Kontrolą wewnętrzną w Polsce (na podstawie COSO 2013 - Internal Control), GRC, audytem wewnętrznym.
ORGANIZACJE ANTYFRAUDOWSKIE
Ta niezależna Grupa służy osobom powiązanym z organizacjami antyfraudowskimi w Polsce.