Agnieszka Bucka

Agnieszka Bucka Student, Uniwersytet
Pedagogiczny

Temat: "Potęga opowieści"

Każdy z nas niejednokrotnie uczestniczył w przemówieniu opartym o prezentację
w programie PowerPoint i z niecierpliwością czekał, aż dobiegnie końca. Dlaczego? Powodem był zapewne przerastający nas napływ informacji, nudny ton wypowiedzi lub wrażenie, że mówca nie traktuje nas poważnie, jak gdyby mówił sam do siebie, a słuchacze byli jego niemą publiką.

Na niezawodny sposób, jak uświetnić takie wystąpienia, wpadł Jim Holtje, przewodniczący działu Public Relations w jednej z odnoszących sukcesy nowojorskiej firmie, autor książki „Potęga opowieści”. Zebrał historie wielkich biznesmenów, znanych na całym świecie, m.in. założyciela Facebooka, Marka Zuckenberga czy amerykańskiego miliardera, Donalda Trumpa i opatrzył swoim komentarzem, jak w praktyczny sposób możemy zastosować owe opowieści w swoim przemówieniu. Co najważniejsze, spis streści i streszczenie sedna przy każdej historii, bardzo ułatwiają poruszanie się po książce.

W pozycji tej znajdziemy autentyczne anegdoty ze świata biznesu, które pochodzą od samych przedsiębiorców. Dowiemy się, z jakimi borykali się problemami, na jakie natrafiali przeszkody, jak radzili sobie z odmową, jak ostatecznie doprowadzili do tego, by to właśnie ich pomysł wcielono w życie.
To inspirująca książka dla każdego. Jeśli nie masz pomysłu na udoskonalenie swojego przemówienia i zainteresowanie publiczności lub chcesz być lepszym mówcą, to pozycja idealna dla Ciebie. Każdy, kto ma problem z motywacją pracowników, kto nie wie, jak dodać firmie ducha optymizmu w ciężkich dla biznesu czasach, znajdzie podpowiedź i wsparcie
w niejednej historii.

Opowieści są bliskie czytelnikowi, bowiem ukazują, że ważne osobistości też były kiedyś jak każdy z nas. Pamiętajmy- ci wielcy ludzie zaczynali tak samo jak my. „Potęga opowieści” to nie tylko pozycja dla przedsiębiorców, ale tak naprawdę dla każdego z nas- ukazuje bowiem odwieczną prawdę- żeby osiągnąć wymarzone cele, trzeba ciężko pracować, podążać w przyszłość z wiarą, zaangażowaniem, uporem, a przy tym pozostać człowiekiem wrażliwym na innych ludzi. Jeśli swoje przemówienia wzbogacimy tymi opowieściami, z pewnością zyskamy wierne grono słuchaczy, a przede wszystkim pracowników, którzy odtąd spojrzą na nas przychylniej. To od nas zależy, jak daleko zajdziemy i co zrobimy ze swoim życiem.


Obrazek


http://audiobiznes.pl