Temat: Konsulting w czasie pracy zdalnej

Kontakty osobiste wydają się podstawą w konsultingu. Jednak i tutaj praca zdalna - w tym kontakty z klientami - może być efektywna. Wymaga to spełnienia kilku kluczowych warunków, co przetestowała brytyjska spółka Objectivity specjalizująca się w usługach i w konsultingu IT.

Podziel się Tweetnij Skomentuj
Przedłużające się w nieskończoność spotkania online z coraz bardziej poirytowanymi współpracownikami lub klientami, brak czasu na każdą inną pracę, problemy z szybkim dotarciem do osoby lub osób, które razem z nami pracują nad konkretnym projektem, dodatkowe kontakty online z kolegami lub klientami poza standardowymi godzinami pracy - to smutna rzeczywistość w wielu firmach, w tym konsultingowych, w których, delikatnie mówiąc, przejście na pracę zdalną nie zakończyło się pełnym sukcesem. Tymczasem może być inaczej - komfortowo, szybko i efektywnie - co pokazuje przykład i praktyka biznesowa spółki Objectivity.

Ten software house świadczący również usługi konsultingu IT i posiadający cztery biura - we Wrocławiu, Gdańsku, angielskim Coventry i we Frankfurcie - stworzył wysoce wydajny model pracy zdalnej nie tylko dla swoich pracowników, ale również, co dużo trudniejsze, sprawdzający się w przypadku budowy i utrzymywania relacji z klientami.

Na początku były ankiety ...

Okazuje się więc, że odpowiednio przygotowana i przemyślana praca zdalna może być dzisiaj niezwykle efektywna i komfortowa - nawet w relacjach z klientami i przy realizacji dużych projektów.

https://www.newsweek.pl/trendy-i-inspiracje/konsulting-...