konto usunięte
Temat: Zainspirowana krytyką...
W sobotę, 2 lutego został uruchomiony mój projekt Telemarketingu Mailowego. Ponieważ telemarketingiem zajmuję się zawodowo i z pasji postanowiłam stworzyć swój system. Dziennie odnotowuję około stu wejść na stronę od dnia uruchomienia serwera.Doskonale znam pracę na stanowisku telemarketera. Doskonale znam wysokość zarobków, jak również system motywacyjny pracowników. W tym temacie jestem na tyle odważna, że stworzyłam swój własny projekt odnośnie telemarketingu ponieważ dostawałam i wciąż dostaję tak dużo zleceń, że ponad 80% muszę odrzucać ze względu na brak czasu, aby zająć się taką ilością firm.
Zdaję sobie sprawę z tego, że brakuje ludzi do pracy w telemarketingu. I wiem też dlaczego brakuje ludzi, jednak nie o tym chcę pisać.
Stworzyłam Telemarketing Mailowy dla firm, które chcą sprzedać swoją usługę czy produkt. Telemarketing Mailowy jest skierowany do każdej branży. A co najważniejsze, co go wyróżnia to: dzięki temu każdy kto uczestniczy w tym projekcie buduje swoją bazę danych klientów, poszerza swoje kontakty biznesowe, daje się poznać innym firmom, a przede wszystkim pozwala skontaktować się z osobą decyzyjną – co jest tak bardzo ważne.
Nie musi szukać ponieważ dostaje oferty na swojego maila wraz z danymi osoby decyzyjnej. Tu nie trzeba siedzieć 8 h i dzwonić, aby coś sprzedać, czy umówić handlowca na spotkanie. Tu wystarczy jeden telefon, aby skontaktować się z szefem firmy, prezesem spółki czy po prostu osobą odpowiedzialną za sprzedaż czy zakupy w firmie.
Jak zauważyłam, ciągle zapominamy, że klienta trzeba poznać, trzeba wiedzieć czym on się zajmuje zanim zaproponujemy mu swój produkt czy usługę. Telemarketing Mailowy daje taką możliwość.
Odkąd funkcjonuje Telemarketing Mailowy już spotkałam się z ostrą krytyką ludzi, którzy nigdy tym się nie zajmowali. Wczoraj zadzwonił do mnie pan dyrektor regionalny ds. sprzedaży i proponował współpracę, tłumacząc mi, że przecież nie jest takie trudne sprzedać to czy tamto przez telefon. Ale kiedy zapytałam, czy kiedykolwiek był telemarketerem i czy wie jaki to ciężki chleb i na dodatek nie jest doceniany, to odpowiedział, że on tylko potrafi zarządzać :)
Wnioski z rozmowy nasuwają się same :)
W moim projekcie pomaga mi firma Prim, która już pisze o tym w swoim blogu:
http://sukces-finansowy.blogspot.com/2008/02/may-poliz...
Dlatego jeśli chcesz krytykować, masz do tego prawo. Natomiast my chcemy pomóc firmom, które chcą mieć dodatkowe wsparcie sprzedaży.
O Telemarketingu Mailowym możesz przeczytać tutaj:
http://telemarketingmailowy.pl
Również dostaję informacje od dyrektorów firm z Polski, że stworzyłam narzędzie, dzięki któremu chcę zbierać ich dane. Takie stwierdzenia trochę mnie dziwią, w szczególności jeżeli są wygłaszane od dyrektorów działów Obsługi klienta, czy działów telemarketingu.
Wydawało mi się, że sprawę postawiłam jasno:
Ty zapisujesz się na Telemarketing Mailowy, dostajesz informację o tym co powinna zawierać Twoja oferta, przesyłasz gotową ofertę na adres e-mail, a po wstępnej rozmowie zostanie ona rozesłana do uczestników Telemarketingu Mailowego.
A poza tym w każdej chwili możesz się wypisać.
A skoro boisz się o swoje dane to nie chciałabym do Ciebie dzwonić i korzystać z Twojej oferty skoro nie chcesz powiedzieć jak się nazywasz.
I tu chodzi o budowanie kontaktów, konkretnych kontaktów.
To działa na takiej zasadzie: chcesz sprzedać np. szkolenie, wysyłasz gotową ofertę, która zostanie rozesłana przez Telemarketing Mailowy, odzywają się do Ciebie tylko te firmy, które są zainteresowane, dodatkowo ja dodaję swoje trzy grosze. Jeżeli ja znajdę jakąś firmę dla Ciebie to dzwonię do Ciebie, a nie do Twojej firmy ponieważ to Ty jesteś osobą odpowiedzialną za ofertę, którą wysłałeś poprzez Telemarketing Mailowy.
Dodatkowo padało stwierdzenie, że sama sobie buduję bazę potencjalnych klientów. Szkoda tylko, że nikt nie zauważył, że wszystkim też daję taką możliwość.
I jeszcze jedno dość ciekawe stwierdzenie, że Telemarketing Mailowy „pachnie swataniem firm”. Nazywaj to jak chcesz, jednak skoro Ty sprzedajesz jakąś usługę to też swatasz swoją firmę z firmą, która tę usługę kupuje od Ciebie. Tu nie ma żadnej filozofii.
O sprawy techniczne można pytać wykonawcę projektu, firmę PRIM ( http://najlepszy-informatyk.pl)
Ponieważ projekt wystartował 3 dni temu dlatego na razie trwają zapisy na listę.
Już teraz dostaję oferty tych firm, które się zapisały - na specjalnego maila - eliminuję te oferty, w których nie ma nazwiska i kontaktu osoby odpowiedzialnej za tę ofertę.
Ponieważ Firma X, która się wczoraj zapisała, wysłała do mnie ofertę zaznaczając z jaką częstotliwością chcą, aby była ta oferta wysyłana, ale nie podała nazwiska osoby decyzyjnej - sam dobrze, wiesz, że to ważne, nie marnujemy czasu na szukanie osoby decyzyjnej - taką ofertę odrzucam.
Powiedzmy, że mam już teraz na liście 1000 zapisanych firm.
Przypuśćmy, że mam już około 100 ofert różnych firm - segreguję je z taką częstotliwością, z jaką mają być wysyłane.
Następnie zostają te oferty dodane do bazy, a system już robi swoje.
Są dwa powody, dla których możesz się zapisać:
1. sprzedajesz np. oprogramowanie - na maila dostajesz ofertę różnych firm, dostosowujesz potrzeby tej firmy do swojego produktu, a mając nazwisko osoby decyzyjnej, działasz
2. chcesz sprzedać np. oprogramowanie - podsyłasz mi ofertę, ja ją wrzucam w system i zostaje ona rozesłana - z Tobą kontaktują się firmy zainteresowane
I jeszcze jeden plus:
ze względu na to, że tylko ja mam dostęp do wszystkich ofert, a wśród nich jest również zapytanie o oprogramowanie, wtedy ja dzwonię do takiej firmy i polecam Ciebie.
Przykład z dnia dzisiejszego:
Dostałam zapytanie o autorespondera. Klientowi poleciłam Piotra Majewskiego, Piotra Michalaka i firmę ze mną współpracującą – PRIM. Pomimo, że tych osób nie ma na mojej liście, ale to nie ma żadnego znaczenia ponieważ ja wiem o istnieniu tych osób i wiem, że zajmują się też autorespoderami. Proste, prawda?
Ten projekt został stworzony z myślą o firmach, które borykają się z zatrudnianiem pracowników na stanowisko telemarketera. Po prostu sami mogą dzwonić nie marnując czasu.
Dlatego zamiast wykonywać 100 telefonów dziennie, Ty możesz wykonać 10 konkretnych telefonów, kontaktując się z konkretnymi osobami.
I największa krytyka wypływa od osób, które nigdy nie zajmowały się telemarketingiem i tak naprawdę nie zależy im na budowaniu kontaktów, co teraz jest bardzo ważne. A poza tym na stronie http://telemarketingmailowy.pl jest wyraźnie napisane, że jeżeli nie chcesz nic zmieniać, więc nie marnuj ani mojego ani swojego czasu.
Do napisania tego tekstu zainspirowali mnie krytycy, którzy szukają problemów. Na tym forum jest mnóstwo ludzi, którzy dają Ci na tacy gotowe rozwiązanie, ale Ty wcale z tego nie chcesz skorzystać tylko wolisz skrytykować. I masz do tego prawo. Tylko nie dziw się później, że nikt nie chce z Tobą współpracować skoro wybrzydzasz.
I pytanie brzmi: jaki Ty masz pomysł na biznes, który może pomóc innym? Podziel się nim z nami. Są dwa wyjścia: albo nam się spodoba i rozpoczniemy współpracę zarabiając na tym, albo doszczętnie Cie skrytykujemy tak samo jak Ty to robisz z nami. Fajnie?
--------------------------------
F.U.H."Arana"
Magdalena Myczko
tel. +48 508-33-55-45
http://arana-prim.pl
http://telemarketingmailowy.pl
http://najlepszy-informatyk.pl
e-mail1: magdalena@arana-prim.pl
e-mail2: firma@arana.pl
e-mail3: arana@telemarketingmailowy.pl
blog: http://najlepsiinformatycy.blogspot.com