Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Na konferencji Galeria Marketingu Miejsc ciekawe rzeczy...

Podobno:
"herby gminne to "szczyt obciachu a język heraldyczny jest nieuleczalnie chory" -

"gminy powiatu starachowickiego (świętokrzyskie) przymierzają się zmiany herbu. Wprowadzony byłby tam modelowy system. Patrząc na herb gminy można by wywnioskować do jakiego powiatu należy."

Jak widać coraz więcej ekspertów od mieszania w głowach na tematy dość im dalekie a niezrozumiałe.

konto usunięte

Temat: Na konferencji Galeria Marketingu Miejsc ciekawe rzeczy...

andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Podobno:
"herby gminne to "szczyt obciachu a język heraldyczny jest nieuleczalnie chory" -

"gminy powiatu starachowickiego (świętokrzyskie) przymierzają się zmiany herbu. Wprowadzony byłby tam modelowy system. Patrząc na herb gminy można by wywnioskować do jakiego powiatu należy."

Jak widać coraz więcej ekspertów od mieszania w głowach na tematy dość im dalekie a niezrozumiałe.

A kto takie prawdy głosił? Z "obciachowego" języka herbów można wyczytać bardzo dużo o dziedzictwie historycznym lub kulturowym danej gminy. Jeśli traktujemy marketing miejsc m.in. przez pryzmat poszukiwania "genius loci" to przecież herby są tutaj często esencją.
Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński

Andrzej Ludwik Alw Włoszczyński projektant, eagler i
orloger

Temat: Na konferencji Galeria Marketingu Miejsc ciekawe rzeczy...

Łukasz Wilczyński:
andrzej-ludwik "alw" włoszczyński:
Podobno:
"herby gminne to "szczyt obciachu a język heraldyczny jest nieuleczalnie chory" -

"gminy powiatu starachowickiego (świętokrzyskie) przymierzają się zmiany herbu. Wprowadzony byłby tam modelowy system. Patrząc na herb gminy można by wywnioskować do jakiego powiatu należy."

Jak widać coraz więcej ekspertów od mieszania w głowach na tematy dość im dalekie a niezrozumiałe.

A kto takie prawdy głosił? Z "obciachowego" języka herbów można wyczytać bardzo dużo o dziedzictwie historycznym lub kulturowym danej gminy. Jeśli traktujemy marketing miejsc m.in. przez pryzmat poszukiwania "genius loci" to przecież herby są tutaj często esencją.
otóż to :)
a powiedział to ponoć Dariusz Kubuj
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Na konferencji Galeria Marketingu Miejsc ciekawe rzeczy...

Mój ulubieniec G. Kiszluk tez błysnął. Cytuję za portalem Gazeta.kielce z 13.10.2011 ,, trzeba zmnienić też mentalność wszystkich urzędników. Przeszkolic ich, by nie traktowali promocji jak zła koniecznego- mówił.
Pracownicy świętokrzyskiego ROT-u przyznali, że często napotykają na taka przeszkodę. Kiszluk dodał równiez, że ważna jest także zmiana nastawienia
mieszkańców. Zamiast zalic, powinni zacząć się chwalić.,,

konto usunięte

Temat: Na konferencji Galeria Marketingu Miejsc ciekawe rzeczy...

Kto kontroluje przeszłość, kontroluje teraźniejszość.
A kto kontroluje teraźniejszość, kontroluje...

Ja już, znając tło i kontekst, domyślam się o co biega. Jedyne co mogę w sprawie doradzić: trzeba zmienić mentalność wszystkich urzędników. Przeszkolić ich, by wywalili tych panów na zbity pysk.
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Na konferencji Galeria Marketingu Miejsc ciekawe rzeczy...

i jeszcze wydać trzeba ukaz do mieszkańców co by byli zadowleni i chwalili.
Przecież to chore jest.

Następna dyskusja:

Studia podyplomowe o market...




Wyślij zaproszenie do