Magda C.

Magda C. Group Account
Director,
Interactive
Solutions

Temat: Wielkopolscy PR-owcy czekam na Wasze posty...

ja ma teraz "ciężkie dni" :(
od początku grudnia będzie lepiej, więc jakieś spotkanko jak najbardziej.
Magda  Jakimiak-Szadzie wicz

Magda
Jakimiak-Szadzie
wicz
Starszy Specjalista
ds. Marketingu i PR

Temat: Wielkopolscy PR-owcy czekam na Wasze posty...

Hej kochani,
na spotkaniach oczywiście wszyscy mile widziani ;)
Rzeczywiście dawno nie było żadnego meetingu... na jakieś piwko
można wyskoczyć ;). Jestem za.
A milczałam ostatnio, bo temat świąt u mnie na tapecie...
Czekam na propozycję spotkania. Tylko środa nie wchodzi u mnie
w grę!
A ktoś z was idzie dziś na Noc Reklamożerców? Ja będę ;)
Pozdr,
Madzia
Piotr P.

Piotr P. New Business Manager

Temat: Wielkopolscy PR-owcy czekam na Wasze posty...

Ja chciałem iść, ale nie wiem czy znajde tyle czasu - 6 godz !
Idziesz na całość Magda?

Co do spotkania, to ja też jestem za :)
Magda  Jakimiak-Szadzie wicz

Magda
Jakimiak-Szadzie
wicz
Starszy Specjalista
ds. Marketingu i PR

Temat: Wielkopolscy PR-owcy czekam na Wasze posty...

Hej Piotruś,
byłam, byłam... ale wydaje mi się że z roku na rok coraz mniejsze zainteresowanie. Ja wysiedziałam do 2 w nocy. Ale jak zwykle za długie przerwy i historyczne reklamy (tym razem głównie lata 50-te) mnie wykończyły.

Co do spotkania - czekam na info kiedy i gdzie (choć miejsce to kwestia wtórna).
Andrzej R.

Andrzej R. Project manager, ECG
Communication

Temat: Wielkopolscy PR-owcy czekam na Wasze posty...

Magda -> dzieki za zaproszenie do grona znajomych!:)

Mam do Was pytanie dotyczace naszego cienko piszczacego Glosiku. Jak Wam sie podoba po wlaczeniu pod winiete "Polska The Times"? Czy Wasi klienci sa zainteresowani zaistnieniem w takiej gazecie? Co byscie zmienili?
Jagienka  Komorowska-Helld én

Jagienka
Komorowska-Helld
én
komunikacja
marketingowa,
zarządzanie
projektem

Temat: Wielkopolscy PR-owcy czekam na Wasze posty...

Witajcie,

Mnie (osobiście) się wydaje, że oprócz kosmopolitycznie brzmiącego tytułu za wiele zmian na lepsze nie zauważyłam niestety :(

Obserwowałam przemianę Głosu od jakiś kilku lat - faktem jest, że była to stopniowa ewolucja tytułu, a nie zmiana z dnia na dzień (i chwała za to). Jednak osobiście model dziennika ogólnopolskiego z silnymi wkładkami regionalnymi (no, bo mogę chyba śmiało powiedzieć, że sam Głos jest teraz taką trochę lepszą wkładką) nie za bardzo mi się podoba. Wolałabym odwrócenie proporcji na rzecz regionu.

Rezultat? Z rynku zginął JEDYNY już liczący się w Wielkopolsce dziennik regionalny, nacechowany silnym wsparciem ze względu na tradycję czytania tego tytułu. O ile podobał mi się model dziennika "poznańskiego" z tygodniowymi dodatkami ze Środy Wielkopolskiej, Piły itd, to teraz kompletnie zmarginalizowano miejscowości w rejonie Wielkopolski (albo czegoś nie zauważyłam).

Ja osobiście od dawna wiedziałam o powolnej agonii tytułu i żal mi bardzo, że nie ma nic mocnego, regionalnego, bo jakoś przypominają mi się czasy (tak, tak, jeszcze je pamiętam ze swojej działalności pr-owej) Gazety Poznańskiej czy Ekspresu. Zostaje nam Wyborcza Poznań (też w końcu regionalny dodatek) skierowana przecież nie do każdego i POLSKA. A windowanie tytułu do The Times jest chyba trochę na wyrost. Jeżeli robiłaby to Gazeta, ewentualnie Rzepa, to rozumiem, ale przeciętnego dotychczasowego czytelnika Głosu pismo Ruperta Murdocha raczej średnio interesuje. Tym bardziej że TIMES jest mocno konserwatywny, a moim zdaniem Głos był przez całą swoją historię lekko lewicujący w poglądach gospodarczych przynajmniej.

Tak więc mamy kolejne pismo w stylu Dziennika, a Polskapresse zrobiła niezłe kuku dziennikowi o długiej historii i mocnym zakorzenieniu wśród Wielkopolan, ale prowadzenie ogólnopolskiej gazety z niewielkimi dodatkami regionalnymi jest przecież z logistycznego (i finansowego) punktu widzenia znacznie łatwiejsze. Szkoda, że pewnie jak znam życie niedługo znaczna część dziennikarzy poszukiwać będzie zajęcia w jakiś gazetach typu Echo Miasta czy Metro (nie odejmując tym tytułom). Będzie to czas dewaluacji pracy dziennikarzy regionalnych i łapania kupy fuch (z musu), co jak wiemy nie poprawia poziomu pisanych tekstów.

A tak wogóle to witam Andrzeju - miło mi bardzo.
Andrzej R.

Andrzej R. Project manager, ECG
Communication

Temat: Wielkopolscy PR-owcy czekam na Wasze posty...

Dzieki Jagienko za Twoje uwagi!

Masz racje. W moim przekonaniu Glos troche stracil. Ludzi, ktorzy leca na poranna zmiane do Ceglorza raczej nie kreci "The Times". Za malo mamy lokalnych informacji, a zbyt duzo zleconych.

Jedynym pocieszeniem jest to, ze produkt jest nowy wiec jest szansa z czasem na wieksze jego uregionalnienie.

Rowniez milo witam!:)
Andrzej

konto usunięte

Temat: Wielkopolscy PR-owcy czekam na Wasze posty...

Niestety mieszkańcy powiatu zawsze byli na straconej pozycji. Teraz informacji jest jeszcze mniej :(
Magda  Jakimiak-Szadzie wicz

Magda
Jakimiak-Szadzie
wicz
Starszy Specjalista
ds. Marketingu i PR

Temat: Wielkopolscy PR-owcy czekam na Wasze posty...

Pomijając kwestie treści nowego GW to kolejną sprawą godną ubolewania jest jakość wydruku. Warstwy zdjęć się rozmywają, rozlewają - ogólnie tragedia...
Andrzej R.

Andrzej R. Project manager, ECG
Communication

Temat: Wielkopolscy PR-owcy czekam na Wasze posty...

Jakosc wydruku to sprawa dla mnie drugorzedna. Wiem, ze wazna dla czytelnikow, ale jestem ciekaw jak ludzie ten produkt odbieraja od strony zawartosci. Osobiscie mam wrazenie, ze mozemy powtorzyc syndron "Nowego Dnia", czy jak sie tam nazywala ta gazeta AGORY.



Wyślij zaproszenie do