Dorota Agnieszka K.

Dorota Agnieszka K. Studentka,
Uniwersytet
Wrocławski,
Uniwersytet Gdański

Temat: Szkolenia PR


Obrazek


Program:
1. Planowanie strategii PR firmy
• Public relations jako tworzenie reputacji firmy
• Etyka PR
• Rola wartości firmy w strategii PR
• Definiowanie grup odbiorców działań PR
• Badanie potrzeb informacyjnych otoczenia
• Budowanie programu działań PR
2. Identyfikacja wizualna firmy
• Determinanty wizerunku firmy
• Wdrażanie i zarządzanie systemem identyfikacji wizualnej firmy
• Opracowanie materiałów reklamowych – ulotki, informatory
3. Narzędzia PR
• Internet PR
• Biuletyny firmowe
• Komunikacja wewnętrzna w firmie
• Organizacja imprez PR
• Sponsoring
• CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu
4. Kontakty z mediami
• Tworzenie bazy dziennikarzy
• Przygotowanie komunikatów informacyjnych do mediów
• Kontakty z dziennikarzami
• Przygotowanie do wywiadów
• Autoryzacja wywiadów
• Organizacja konferencji prasowej
Metody:
Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń oraz testów, uczestnicy mają okazję przygotować własne projekty działań PR.

Miejsce: Gdańsk
Czas trwania: 2009-04-27 - 2009-04-28
Cena: 1490.00 zł 1390.00 zł
Promocje: Przedtermin

Zapisy w przedterminie są premiowane niższą kwotą ze względu na pozostawienie dłuższego czasu na realizację Organizatorom.
Warianty opcjonalne:
Promocja dla studentów (-1090.00 zł)

Warunkiem skorzystania z promocji jest przesłanie wraz ze zgłoszeniem kopii ważnej legitymacji studenckiej.

O zakwalifikowaniu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Oferta nie łączy się z innymi promocjami. Dla studentów możemy przeznaczyć maksymalnie 4 miejsca na wymienionych poniżej szkoleniach.
Szczegóły i zapisy oraz aktualna promocja na stronie:
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl/szkolenia/otwarte...
Magda  Jakimiak-Szadzie wicz

Magda
Jakimiak-Szadzie
wicz
Starszy Specjalista
ds. Marketingu i PR

Temat: Szkolenia PR

Witajcie po przerwie,
niestety długo nie pisałam, ale nowe obowiązki wciągają...
Chciałam w każdym razie pociągnąć wątek z postu powyżej.
Ofert szkoleniowych w obszarze PR jest po prostu ogrom. Które z nich są wartościowe, a które należy omijać szerokim łukiem?
Przypuszczam, że wielu z was już uczestniczyło w tego typu szkoleniach, więc warto podzielić się swoimi doświadczeniami. Może dzięki naszej dyskusji uda się uniknąć rozczarowania ;).
Zatem do dzieła - czekamy na wasze opinie.Magdalena Jakimiak edytował(a) ten post dnia 23.03.09 o godzinie 08:56

Temat: Szkolenia PR

A może podyplomówka na WSB, Pani Magdo? Marketing mają niezły, to może i PR również? :)Piotr Filipiak edytował(a) ten post dnia 24.03.09 o godzinie 11:02
Magda C.

Magda C. Group Account
Director,
Interactive
Solutions

Temat: Szkolenia PR

byłam kiedyś na szkoleniu organizowanym przez Sedno i nie mogę narzekać :) jedynym minusem jest wysoki koszt...
Magdalena N.

Magdalena N. Marketing&Sales
Manager

Temat: Szkolenia PR

myślę, że studia i szkolenia dadzą suchą wiedzę, tym którzy jeszcze nic o PR nie wiedzą,dodajmy wiedzę, którą można w 2 dni uzyskać z kilku książek nt. temat

w moim przekonaniu, ktoś, kto nie umie rozmawiać z dziennikarzem jak z normalnym człowiekiem i przekonać go, że to właśnie ten, a nie inny temat powinien on poruszyć na łamach magazynu, nigdy nie będzie dobrym PR-owcem
Aleksander O.

Aleksander O. dyrektor marketingu,
Leszczyńska Fabryka
Pomp

Temat: Szkolenia PR

Ale wszyscy praktykujący w PR ludzie zdają sobie sprawę, że relacje z mediami (czyli z dziennikarzami) są tylko wycinkiem ich pracy. W PR, przynajmniej dla mnie liczy się ... zrobienie czegoś a potem dopiero mówienie o tym. Dobrymi intencjami ... wiecie jak dalej ... no i jeszcze jedno do PR ma się talent albo nie a potem tylko praktyka, praktyka, praktyka.



Wyślij zaproszenie do