Temat: Seminarium "Rewolucja w komunikacji III" - przyjdź, zobacz!

Treści tworzone przez internautów – czy konsumenci mogą mieć wpływ na powszechną opinię o Twoim produkcie?

UGC - user generated content czy może user generated crap?

Już 25.07.07 w siedzibie Agory przy Czerskiej 8/10 odbędzie się nowe seminarium z cyklu "Rewolucja w komunikacji". Godzina 10 -17, wstęp wolny.

Skrót UGC (User Generated Content) złośliwi interpretują jako User Generated Crap. Ale masa klientów rozmawiających o Twoim produkcie może mieć wpływ na jego sukces lub klapę rynkową. Naucz się oceniać jakość informacji pochodzących od konsumentów i ich potencjał perswazyjny. Dowiedz się, czy powstały z potrzeby ekshibicjonizmu, kreatywności, czy dzielenia się wiedzą.
Poznaj sposoby wykorzystania treści tworzonych przez internautów w grze rynkowej i zarabiania na nich.
W trakcie seminarium odpowiemy na pytania:
• Czy rozumiesz dlaczego tysiące osób w internecie tworzą społeczności nie zajmujące się niczym istotnym?
• Czy wiesz dlaczego internauci masowo publikują swoje nieatrakcyjne zdjęcia chcąc się lansować przed innymi?
• Czy setki tysięcy informacji pojawiających się codziennie na blogach i innych kanałach wymiany informacji mogą mieć wpływ na opinię publiczną?

Wstęp zupełnie za DARMO!!!! Zapraszamy!!! Będzie ciekawie!

Więcej, między innymi SZCZEGÓŁOWY PLAN na http://internetpr.blox.plDominik Wartecki edytował(a) ten post dnia 17.07.07 o godzinie 15:27