Tomasz
K.
Head of Branches
Network /
Zarządzający Siecią
Oddziałów
Temat: Jak wygląda polska liga private-bankingu?
Fakt rosnących aktywów i bardzo ciekawa oferta świadczą o tym, że polski private banking dynamicznie rozwija się.Jednak, czy wszystkie banki dostosowują jakość i standardy obsługi do poziomu, jakim powinna charakteryzować się bankowość prywatna?
Niestety, nie wszystkie. Ostatnio chciałem poznać, w jaki sposób może zostać potraktowany potencjalny klient jednego z banków.Ciekaw miłego powitania i zaproszenia do współpracy poprzez stronę internetową Wysłałem prośbę o kontakt z doradcą.
Po kilku dniach skontaktowała się ze mną Pani, która nie pytając czy mogę rozmawiać, zaczęła sondować o co mi chodzi... Przedstawiłem się owej Doradczyni jako osoba, która odziedziczyła duży spadek ( 8 mln PLN) i potrzebuję pomocy w zakresie wyboru trafnych rozwiązań inwestycyjnych.
Ponieważ prowadziłem samochód, ciężko było mi kontynuować rozmowę i poprosiłem o kontakt po godzinie 17-tej tego samego dnia, celem kontynuacji rozmowy. Doradca, stanowczo oznajmiła, że pracuje do godziny 16-tej i nie będzie mogła się ze mną po tej godzinie skontaktować... Nie zaproponowała innej formy kontaktu, nie przekazała nawet numeru telefonu do siebie, czy innego doradcy z tego banku... Zastanawiam się, jak można pozowolić sobie na bierność i nie podejmowanie kontaktu z Klientem przy tak silnej konkurencji? Pozostawiam tę kwestię Państwa ocenie.
Tomasz KołacińskiTomasz K. edytował(a) ten post dnia 24.10.07 o godzinie 11:51