Małgorzata
C.
specjalistka ds.
promocji i
organizacji szkoleń
Temat: warsztat "Konflikt? Ukierunkuj go tak, by poprawić swoje...
Softena zaprasza na atrakcyjny warsztat. Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności wspomagających radzenie sobie w sytuacjach trudnych kontaktów z innymi oraz rozwiązywanie konfliktówTermin: 12-13 grudzień 2012
Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili:
Rozpoznawać przyczyny trudnych sytuacji w kontakcie z innymi
Skutecznie rozwiązywać konflikty i świadomie kształtować takie relacje z innymi, na jakich nam zależy
Identyfikować rzeczywiste typy trudnych rozmówców oraz odpowiednio na nich reagować
Metody pracy:
scenki „akwarium”
gry symulacyjne
prace grupowe
ćwiczenia indywidualne
analiza case study
dyskusje
testy autodiagnostyczne
Grupa docelowa:
Każdy, kto chce poprawić swoje umiejętności radzenia sobie w sytuacji konfliktów prywatnych i zawodowych.
Program szkolenia:
1. Psychologiczne podstawy kontaktu z Klientami
Jak nasz mózg „prowokuje” konflikty?
Wpływ cyklu samospełniającego się proroctwa na jakość kontaktu z innymi
2. „Pseudotrudny rozmówca”
Trudny kontakt z innymi wynikający z braku dopasowania komunikacyjnego: Dlaczego inni Cię irytują? Dlaczego Ty irytujesz innych?
Jak rozpoznać styl społeczny rozmówcy i wybrać najlepsze metody komunikacji?
Mój social style i jego konsekwencje dla przebiegu kontaktu
3. Dlaczego kontakt z ludźmi może być trudny?
Zidentyfikowanie głównych obszarów sytuacji trudnych w kontakcie z innymi oraz ich przyczyn: Poziomy konfliktu i „mapa konfliktu”
Sytuacje negocjowane i nie-negocjowalne, jako przyczyna konfliktów (w oparciu o rzeczywiste sytuacje Uczestników)
4. Kiedy prewencja nie działa... Jak rozmawiać, by rozwiązać konflikt?
Twój styl reagowania na sytuacje trudne
Konsekwencje preferowanego stylu reagowania dla jakości kontaktu z innymi
Jak skutecznie reagować? – „prywatna” definicja celu kontaktów z otoczeniem wynikająca z naszych wartości i nastawień
Negocjacje w pracy i w domu
Trzy podejścia do rozwiązywania konfliktów
Proces rozwiązywania konfliktów oparty na podejściu rzeczowym: Idea i założenia
5. Rzeczywiste typy trudnych rozmówców. Komunikacja wspomagająca skuteczne radzenie sobie z „trudnym rozmówcą”
Cztery rodzaje szantażystów emocjonalnych
Jak postępować w sytuacji szantażu?
Dlaczego w kontakcie z innymi boimy się asertywności? Nasze myśli antyasertywne
Asertywność... czy rzeczywiście może pomóc?
Cztery pytania kształtujące postawę asertywną
Agresja, uległość, manipulacja czy asertywność. Jaki jest Twój potencjał?
Narzędzia asertywnego reagowania w sytuacjach trudnych kontaktów – praca na rzeczywistych sytuacjach Uczestników (odmowa, krytyka, atak werbalny, konfrontacja poglądów itp.)
Miejsce szkolenia: Warszawa, al.Jerozolimskie 6, sala 414
Czas szkolenia: 2 dni (16 godzin)
Cena szkolenia: 1090 PLN +23% VAT
http://softena.pl