Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Czasami negatywnie

Przyznam ze mnie troche zaczyna nudzic czasami mlotek.
Wku*** mnie straszliwie Tor Anroc (w tier 3 rvr), gdzie co chwile ktos cie wykopuje do lawy. Wk*** mnie lagi, bledy, niezbalansowane moby i postacie, lagi, lagi, sztuczne lagi i inne lagi.
Lamerstwo ludzi ktorzy graja z toba w rvr i wiele innych rzeczy.

Ale szacun w kierunku zespolu projektowego bo widac ze pracuja dzien i noc.

konto usunięte

Temat: Czasami negatywnie

Och, no akurat lamerstwa ludzi nie możesz łączyć z jakością gry ;)

Mnie denerwują tylko i wyłącznie lagi i niespodziewane crashe. Co do balansu, nie będę narzekać, bo WoW przez kilka lat "balansował" swoje postacie pod jęki klientów, którym najpierw szamani, a potem warlocy łoili siedzenia i jak się to skończyło? Nijak - klasy są nadal niezbalansowane ;)

Aktualnie właśnie takie cukierki jak ten, albo na przykład brak prawdizwego "matematycznego theorycraftingu" (to przyjdzie ja wiem) sprawia, że gra ma smaczek :P

Ale fakt, lagi są mordercze.

konto usunięte

Temat: Czasami negatywnie

Barbara Teszler:
Och, no akurat lamerstwa ludzi nie możesz łączyć z jakością gry ;)

Mnie denerwują tylko i wyłącznie lagi i niespodziewane crashe. Co do balansu, nie będę narzekać, bo WoW przez kilka lat "balansował" swoje postacie pod jęki klientów, którym najpierw szamani, a potem warlocy łoili siedzenia i jak się to skończyło? Nijak - klasy są nadal niezbalansowane ;)

Aktualnie właśnie takie cukierki jak ten, albo na przykład brak prawdizwego "matematycznego theorycraftingu" (to przyjdzie ja wiem) sprawia, że gra ma smaczek :P

Ale fakt, lagi są mordercze.

Ja lagów nie uświadczyłem jeszcze. Za to ludzie... ehh w WH się borni torchę przed lamerstwem wymuszając gameplay w pvp bazujący na plusach i minusach klas, jak ktoś nie potrafi pogodzić się z rolą swojej klasy w RvR to daleko nie zajdzie. W WoW mamy papier, nożyce i kamień... do dupy z takim balansem. 3.0.2 pozbawił wiele klas o charakterze supportu ich mocnych stron na rzecz dps - nie sądzę aby wiele klas chciało więcej DPS to czego np. potrzebował shadow priest to jakiś escape artis w pvp - dostaliśmy pośrednie rozwiązanie, które prawdę mówiąc jest na kant dupy obić. W rajdach też sporo tracę, bo o ile mana regen faktycznie po zmianach ma sens to straciłem swoje debuffy na mobach, balans zużycie many/dmg na rzecz DPS, który nigdy nie był mi specjalnie większy potrzebny. Inne klasy mają dość podobnie.

w WH każda klasa musi współpracować żeby wygrać i to jest ekstra.
Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Czasami negatywnie

http://www.curse.com/media/p/326404.aspx

Obczaj to. Koles wykrecil prawie milion damage'a na AV. :)

Temat: Czasami negatywnie

Witajcie,

Ja na plus. Lagów nie mam jakiś koszmarnych, jedynie te wynikające ze specyfiki łącza. Mam możliwość jedynie na radio i Sferia lepiej daje radę niż Orange, ale nie o tym.

Rewelacyjnie podoba mi się system bitewny. To co tak denerwuje kolegę Dymitra ja obracam na swoją korzyść. Gram zielonym łucznikiem, laureatem nagrody na najgorszą postać ale ile mam radości jak pobiegnę na tyły formacji przeciwnika, wybiorę słabo opancerzony cel i zasadzę mu kopa co skutkuje ładnym lobem i miękkim lądowaniem w szeregach moich siepaczy. Bezcenne.
Do tego można siedzieć na samych bitwach łapać exp, zgarniać drop i mieć super zabawę - jak ja.

Nie jestem takim optymalistą przy budowie postaci, nie śmigam tak jak przedmówcy. Gram dla zabawy a największą mam jak pobiegnę na tyły i zasadzę kopa :)

Siedzę na Burloku w samym sercu Chaosu.
Dymitr G.

Dymitr G. Internet

Temat: Czasami negatywnie

No mi sie ostatnio nudzi troche, ale gram sobie czasami magiem po stronie orderu na jakims plebejskim serwerze.
A tak to witch elfem na Burloku. Martwi mnie ten end-game. Bo narazie to narzekaja tylko.



Wyślij zaproszenie do