konto usunięte

Temat: Seminarium: Efektywne zarządzanie zespołem pracowników w...

Firma MOVIDA CONFERENCES
ma przyjemność zaprosić Państwa do udziału w seminarium

Obrazek


Obrazek

Pełne informacje orag agenda eventu na stronie organizatora : Więcej informacji oraz broszura do pobrania z formularzem zgłoszeniowym

Praktyczne wskazówki:
• jak przemienić pracowników w efektywny zespół
• jak skutecznie motywować pracowników przy ograniczonych środkach
– motywacja finansowa i pozafinansowa
• jak mówić aby słyszano i rozumiano (a także dawano posłuch)
- komunikacja między szefem a pracownikami kluczem do sukcesu
• prawdziwy lider – jak osiągnąć ten status
• elastyczny czas pracy – (nie tylko nowe) możliwości, zasady, konsekwencje
popełnionych błędów
• jak, będąc szefem działu, prawidłowo skonstruować grafik czasu pracy,
by optymalnie wykorzystać budżet – warsztatowe ujęcie tematu
• jak uniknąć błędów w zarządzaniu pracownikami
– praktyczne wskazówki Inspekcji Pracy
• co i w jaki sposób w myśl nowych zasad może być kontrolowane przez PIP

Obrazek

Powody, dla których nie może zabraknąć Państwa na seminarium:
• wyjątkowo doświadczeni prelegenci w sposób klarowny i na przykładach przedstawią Państwu
możliwości i konsekwencje wyboru konkretnych rozwiązań zarówno dot. prawidłowego
konstruowania grafiku pracy, jak i skutecznego motywowania pracowników
• rozwiane zostaną Państwa wątpliwości dotyczące konsekwencji ustalania nadgodzin i sposobu
optymalnego gospodarowania czasem pracy zarówno w zakresie proponowanych rozwiązań przez
„pakiet antykryzysowy” jak i w pozostałych formach zatrudnienia
• eksperci wyjaśnią Państwu na dokładnie podanych przykładach jak zoptymalizować pracę w godzinach
nadliczbowych aby zminimalizować jej koszty
• doświadczony Inspektor Pracy przedstawi Państwu praktyczne wskazówki dotyczące błędów
najczęściej popełnianych przez szefów działów (np. w dokumentowaniu czasu pracy, przekraczania
norm dobowych, tygodniowych ), obowiązujących procedur oraz nowe uprawnienia Państwowej
Inspekcji Pracy w sprawie kontroli
• ekspert w dziedzinie kultury organizacji przedstawi Państwu sposoby radzenia sobie w trudnych
sytuacjach podczas zarządzania zespołem, przedstawi skuteczne sposoby motywowania
pracowników i udzieli wskazówek jakie motywatory są najbardziej skuteczne w Państwa branży
• znajdą Państwo odpowiedź na pytanie: Jak szybko i skutecznie zbudować autorytet wśród
podwładnych i z rozproszonego zbiorowiska pracowników stworzyć efektywny i prężny zespół?

Na seminarium spotkają Państwo:
• dyrektorów, kierowników produkcji
• dyrektorów, kierownik technicznych
• dyrektorów, kierowników służb utrzymania ruchu
• kierowników magazynów
• kierowników ds. utrzymania sytemu produkcji
• koordynatorów ds. doskonalenia procesów produkcji
• koordynatorów ds. produkcji

Izabella Gielnicka
Doświadczony trener, doradca w zakresie zarządzania, a zwłaszcza zarządzania zasobami ludzkimi. Absolwentka SGH ze specjalizacją organizacja i zarządzanie. Dysponuje praktyczną wiedzą i doświadczeniem z zakresu szkolenia kadry kierowniczej. Posiada szeroką wiedzę z zakresu komunikacji w organizacji oraz kultury organizacyjnej i zarządzania (zwłaszcza zarządzania międzykulturowego) związaną z pracą na uczelni i doradztwem dla firm (szkolenia dla: Biura Kredyt Banku, Mostostalu Zabrze, Żagiel S.A., Centertel, Europejskiego Funduszu Leasingowego, PEKAO SA, PKO BP, PWPW SA, Organika SA, Hoppecke Polska, Rockwool, Ministerstwo Spraw Zagranicznych i wielu innych). Obszar specjalizacji: zarządzanie ludźmi w organizacji (małe i duże zespoły), motywowanie płacowe i pozapłacowe, komunikacja interpersonalna i kultura organizacyjna – współautorka metodologii związanej z audytem kulturowym w organizacji. Autorka książki nt. kultury organizacyjnej: „Firma to ja, firma to my” i współautorka książki dotyczącej PR w sytuacjach kryzysowych, nagrodzonej przez Ministra Infrastruktury.
Współautorka książki „Kultura organizacyjna w zarządzaniu” (2007, PWE) – rozdziały nt. polityki personalnej, komunikacji wewnętrznej i PR.

Dariusz Mińkowski
Zastępca Okręgowego Inspektora Pracy ds. Prawno
-Organizacyjnych. Absolwent Wydziału Prawa, Uniwersytetu Łódzkiego. Od 1998r. zatrudniony w Państwowej Inspekcji Pracy, od 8 lat na stanowisku kontrolującego, ostatnio jako starszy inspektor pracy - specjalista. Od 6 lat specjalizuje się w kontrolach zakładów opieki zdrowotnej, był koordynatorem kontroli kompleksowych zakładów tej branży na terenie Województwa Mazowieckiego w latach 2002 - 2005.
Specjalizuje się w zagadnieniach związanych
z czasem pracy i wynagrodzeniami. Od stycznia 2007r. pełni obowiązki zastępcy Okręgowego Inspektora Pracy w Warszawie ds. prawno - organizacyjnych.

Marek Wesołowski
prawnik, obecnie Główny Specjalista w Departamencie Prawa Pracy w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej, specjalizuje się w problematyce prawa pracy
i prawa cywilnego, występuje jako ekspert w sprawach sądowych (sądy pracy), jest autorem wielu opinii prawnych w sprawach spornych, znawca orzecznictwa sądowego związanego z prawem pracy w Polsce, z ramienia MPiPS przeprowadza szkolenia dla Państwowych
Inspekcji Pracy. Jako wykładowca stosuje zasadę stosowania prostego języka w wyjaśnianiu zawiłości prawnych, zwraca uwagę na aktywny kontakt
z uczestnikami szkoleń i pełne zrozumienie wykładu, dysponuje ogromną wiedzą z zakresu Prawa Pracy, Kodeksu Cywilnego i orzecznictwa sądowego , co pozwala na dokładne odpowiedzi na pytania i problemy uczestników szkoleń.

Jeśli życzą sobie Państwo więcej informacji prosimy o kontakt:
Dawid Szczepanik, nr tel. (022) 4026485, e-mail: dszczepanik@movida.com.pl

Patronaty:

Firmy zainteresowane objęciem patronatem medialnym konferencji jak również sponsoringiem proszone są o kontakt:
Anna Jóźwiak
Sponsorship and PR Manager
e-mail: ajozwiak@movida.com.pl lub tel. 022 402 64 66