Wojtek Maczynski

Wojtek Maczynski Maintenance and
Reliability
Practitioner

Temat: Ankieta za 2010

Witam,
dużymi krokami zbliża się koniec roku i niebawem wejdziemy w nowy 2011 rok.
Wraz z tym wydarzeniem wiele firm podsumowuje mijający rok - tak więc i ja chciałbym rozpocząć nową inicjatywę z tym faktem związaną.
Chciałbym prosić Was o odpowiedź na kilka pytań. Pytania związane są Obsługą Techniczną - kluczowym zagadnieniem Utrzymania Ruchu.
Na podstawie otrzymanych odpowiedzi i zawartych w nich danych opracuję raport, w którym przedstawione zostaną ogólne wyniki.
Kierując się poufnością pewnych danych - wszystkie firmy zostaną anonimowe, a wyniki będą podane w formie uśrednione, a dalej przypisane do poszczególnych branż.
Dane te posłużą na wyciągnięcie wniosków, które mogą stać się wyzwaniem na 2011 rok.







Pytania do ankiety:

0. Zaplanowane Roboczogodziny - Roboczogodziny personelu bezpośredniego wykorzystane do zadań zaplanowanych i harmonogramowanych. Planowanie: zadania są zdefiniowane w taki sposób, że wszystkie wymagane zasoby są wcześniej uwzględnione i przygotowane zanim rozpocznie się wykonywanie danego zadania.
odp:
1. Ile godzin z zaplanowanych było faktycznie wykonanych?
odp:
2. Ile zadań PM jest stworzonych w przedsiębiorstwie?
odp:
3. Ile zadań PM zostało przeprowadzonych w 2010?
odp:
4. Roboczogodziny Obsługi Profilaktycznej - Godziny spędzone na czynnościach wynikających z obsługi profilaktycznej PM (Time Base Maintenance).
odp:
5. Roboczogodziny Obsługi Diagnostycznej (PdM) - Godziny spędzone na czynnościach wynikających z obsługi predykcyjnej (OnConditioning Base Maintenance)
odp:
6. Roboczogodziny Obsługi Naprawczej - Godziny spędzone na czynnościach naprawczych wynikających z działań obsługi Profilaktycznej PM jak i diagnostycznej PdM oraz innych które zostały zaplanowane z wyprzedzeniem.
odp:
7. Roboczogodziny Usuwania Awarii -Całkowita ilość roboczogodzin poświęconych na czynnościach wymaganych do usunięcia awarii.
odp:
8. Całkowita Liczba Roboczogodzin UR - Liczba roboczogodzin spędzona przez personel UR w 2010 roku (personel wewnętrzny jak i zewnętrzny).
odp:
9. Ilość zdarzeń awaryjnych - Liczba awarii które wystąpiły w 2010 roku.
odp:


ODPOWIEDZI PROSZĘ PRZESYŁAĆ NA SKRZYNKĘ POCZTOWĄ:
wojtek.maczynski@womasolution24.com

Po otrzymaniu danych powstanie raport który będzie upubliczniony w biuletynie, który zamierzamy uruchomić w 2011 roku (mam nadzieję, że pod koniec pierwszego kwartału będzie pierwszy numer).