Tomasz Serafin Kierownik marketingu
Temat: Nowa strona produktu w Allegro
Od jakiegoś czasu można podglądnąć nową wersję strony aukcji w Allegro.Jak Wam się podoba? Co o niej sądzicie?
Strona do podglądu po przejściu na kartę każdej z aukcji.
Tomasz Serafin Kierownik marketingu
Anna M. Projektant UX/ UI
konto usunięte
Anna M.:
Podsumowując: najważniejsze elementy są tam, gdzie być powinny, aukcje są czytelniejsze i przyjemniejsze dla oka.
Anna M. Projektant UX/ UI
Iga R. UX Designer
Marcin Śpiewak:
Anna M.:
Podsumowując: najważniejsze elementy są tam, gdzie być powinny, aukcje są czytelniejsze i przyjemniejsze dla oka.
Możesz rozwinąć tę część? Masz jakieś dane na temat co decyduje o zakupie na Allegro?
Może jakieś badania?
Anna M. Projektant UX/ UI
konto usunięte
Iga Ł.:
Marcin Śpiewak:
Anna M.:
Podsumowując: najważniejsze elementy są tam, gdzie być powinny, aukcje są czytelniejsze i przyjemniejsze dla oka.
Możesz rozwinąć tę część? Masz jakieś dane na temat co decyduje o zakupie na Allegro?
Może jakieś badania?
Badania to pewnie trzeba by zrobić..
Anna M. Projektant UX/ UI
konto usunięte
konto usunięte
konto usunięte
Adam
Pawliczek
Usability expert, UX
designer,
Interaction
specialist
Anna M. Projektant UX/ UI
konto usunięte
Anna M.:
Oczywiście, że się nie klikają przy wyłączonym JS w przeglądarce
Anna M. Projektant UX/ UI
konto usunięte
Anna M.:
Jak napisałam w swoim pierwszym poście w tym wątku: "Jeszcze się taki nie urodził, co by każdemu dogodził". Po rozmowach ze znajomymi, zupełnie luźnych, typu: co sądzisz o nowym Allegro?, Co sprawiło Ci największą trudność?, itp., itd. naprawdę nie usłyszałam takich zarzutów, o których tu piszecie.
Anna M. Projektant UX/ UI
konto usunięte
Anna M.:
Marcin, zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości. Niemniej jednak chciałam pokazać, że są użytkownicy, na których allegrowy redesign nie zrobił negatywnego wrażenia, a niektórym wręcz się on podoba.
Dariusz M. Kadra zarządzająca
Kordian Piotr Klecha:Jako zwykły użytkownik - potwierdzam w 100%.
"Zakładki się nie klikają" to obiegowe hasło, oznaczające, że użytkownicy korzystają z treści schowanej w zakładkach znacznie, znacznie rzadziej niż wynikałoby to z pozornej prostoty i funkcjonalności tego rozwiązania. Przyczyną jest konieczność kliknięcia (i wcześniejszego naprowadzenia wskaźnika) oraz - a być może: przede wszystkim - "niewidzialność" treści niedostępnych bezpośrednio (czyli takich, których trzeba się domyślać; które nie są podane jak na tacy).
Następna dyskusja: