Grzegorz Gorol

Grzegorz Gorol Jedynym
ograniczeniem jest
wyobraźnia...

Temat: Porażki a Unity3D

Witam,

nie wiem czy ktoś interesował się tematem Uprasing44 - polskiej gry o tematyce powstańczej.

Ja tak, był to temat który sam chętnie bym poruszył więc z dużą dozą optymizmu śledziłem postępu, swoją drogą gra jest tworzona na Unity3D.

Link do pierwszego pokazu:
http://www.youtube.com/watch?v=d5YJxWBhJ6M&feature=pla...

czy zgadzacie się, że to porażka - brak wizji artystycznej, słabej jakości grafiki i totalny brak doświadczenia w tworzeniu a nawet graniu w gry?

8mc z pozoru dużo czasu, może wystarczy... ale wymaga to dużo pracy.
Paweł Lesiakowski

Paweł Lesiakowski Automation Test
Engineer

Temat: Porażki a Unity3D

nie wiedziałem ze to jest robione w Unity. Faktycznie porażka na pełnej linii, jeżeli w 8 miesięcy powstanie z tego grywalna produkcja to będą mistrzami świata.

Temat: Porażki a Unity3D

Nie ma co się pastwić tylko swój projekt przedstawić.
Krytyka jest zbyt prosta.
Paweł Lesiakowski

Paweł Lesiakowski Automation Test
Engineer

Temat: Porażki a Unity3D

to przedstaw :) krytyka jest dobra jesli sluszna
Piotr Łukasik:
Nie ma co się pastwić tylko swój projekt przedstawić.
Krytyka jest zbyt prosta.
Paweł Surgiel

Paweł Surgiel BIVROST - VR Video
Technologies

Temat: Porażki a Unity3D

Paweł Lesiakowski:
to przedstaw :) krytyka jest dobra jesli sluszna
Piotr Łukasik:
Nie ma co się pastwić tylko swój projekt przedstawić.
Krytyka jest zbyt prosta.

Przedstawił. Profil -> portfolio.

Swoją drogą robisz OT. Do chwalenia się, można zrobić wątek, np: "plac zabaw" i tam wrzucajmy co nieco.
Grzegorz Gorol

Grzegorz Gorol Jedynym
ograniczeniem jest
wyobraźnia...

Temat: Porażki a Unity3D

Zgadzam się, że krytyka jest zbyt prosta... ale czasem warto widzieć czego unikać, prościej się uczyć na porażkach innych niż swoich - a na pewno taniej.

Sam mam kilka takich wpadek za sobą i mogę się nimi podzielić...

konto usunięte

Temat: Porażki a Unity3D

Nie znam tego teamu, ale patrząc z zewnątrz odnoszę wrażenie, że dystrybucja kwalifikacji merytorycznych i doświadczenia, musi być w nim ekstremalnie niesymetryczna.
Strzelam, że w teamie jest jeden doświadczony programista. A dla wszystkich pozostałych to pierwsza gra.

Następna dyskusja:

Pierwsze testy Unity3D




Wyślij zaproszenie do