Marlena Jałocha
Aleksandra
Potykanowicz
Trener biznesowy
Piasecka & Żylewicz
Temat: Tu można bezpłatnie zamieszczasz ogłoszenia o szkoleniach...
Eksperci firmy Piasecka & Żylewicz, mają przyjemność zaprosić Państwa do udziału w konferencji KRYZYS - NAJLEPSZY PRZYJACIEL ROZWOJU, pod patronatem CCIFP - Francuskiej Izby Przemysłowo - Handlowej.Podczas konferencji, która odbędzie się 19 kwietnia 2012 w Warszawie wykorzystamy kryzys jako świetny pretekst do rozwoju.
Wspólnie przyjrzymy się i sprawdzimy sposoby na skuteczne inwestowanie w swoje umiejętności i inteligencję organizacji tak, żeby rozwijać się w czasie kryzysu i poza nim. Dobre przygotowanie to takie, które przyda się również w sytuacji, gdy spowolnienie gospodarcze nie wpłynie w istotny sposób na funkcjonowanie nas i naszych firm. Twarde narzędzia mogą uratować firmę, ale także mogą zatrzymać jej rozwój. Przestawienie sposobu myślenia, kiedy zamiast pułapek, widzimy szanse, nie kosztuje wiele, a przynosi świetne rezultaty.
Jeżeli pracujesz w obszarze HR lub prowadzisz zespół, na konferencji poznasz zarówno proste sposoby zarządzania talentami i emocjami ludzi w trudnych czasach, jak i nowe trendy sprawdzone w organizacjach, które świetnie radzą sobie w czasach kryzysu.
Gościem specjalnym wydarzenia jest Hilary Oliver, executive & leadership coach. Prezydent brytyjskiego oddziału International Coach Federation, od 10 lat pracuje jako coach. Ma ponad 30 lat doświadczenia pracy w międzynarodowych korporacjach oraz średniej wielkości przedsiębiorstwach na stanowiskach menadżerskich oraz jako członek zarządu.
Więcej informacji znajdziecie Państwo tutaj lub na stronie wydarzenia.
Polecam!
Aleksandra Potykanowicz
Adrian T. www.autor.biz
Temat: Tu można bezpłatnie zamieszczasz ogłoszenia o szkoleniach...
Warsztaty: KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY26-27 marca, WARSZAWA
Last minute
Podczas tego szkolenia poznasz i przepracujesz proces tworzenia efektywnej reklamy.
Dzięki tej wiedzy zdobędziesz większą samodzielność i zwiększysz skuteczność Twojej promocji.
Oszczędzisz też czas i pieniądze - bo będziesz mógł samodzielnie tworzyć swoją reklamę.
A nawet jeśli zlecisz pracę agencji lub freelancerowi - dzięki wiedzy o tworzeniu reklamy - będziesz efektywniej koordynować ich pracę.
Weź udział w TYM szkoleniu i dowiedz się, jak tworzy się zaprzęgnąć kreatywność i kreację reklamy dla zwiększania sprzedaży!
____________________________________
PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Dlaczego miałbym to kupić?
Percepcja komunikatu - co działa, na co uważać? Porcja psychologii, estetyki i designu;
Co i jak obiecywać w reklamie?
Emocje czy rozum?
Argumenty: "za i przeciw" vs. "za"
Niech cię zobaczą!
Niech cię zrozumieją!
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Różnice między briefem „marketingowym", a briefem kreatywnym
.. PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE"...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas" (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica" i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta - czym jest insight i gdzie go szukać?
Kreatywność - mity, techniki, ćwiczenia
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji - od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
Dopracowanie szczegółów
Efekt zaskoczenia
Jak bronić swoich pomysłów?
Słowo - copywriting
Obraz - fotografia, ilustracja
Kompozycja całości
MEDIA - zalety i wady
Reklama telewizyjna - obraz i dźwięk
Reklama prasowa - zdjęcia, ilustracje, tekst i... coś jeszcze
Reklama radiowa - potęga dźwięku
Reklama zewnętrzna - na pierwszy rzut oka...
Małe jest skuteczne: plakat, folder, ulotka
Media niestandardowe
Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
____________________________________
INFO
Organizator: High5
Lokalizacja: Warszawa, ul. Grzybowska 2B, lok. 85
Data: 26-27 marca 2012
Cena: 1290 zł netto.
Link do strony szkolenia:
http://www.high5.pl/szkolenia/marketing-media-public-r...
Jerzy Krzysica www.esj.edu.pl
Temat: Tu można bezpłatnie zamieszczasz ogłoszenia o szkoleniach...
http://supermova.ubf.plWYSTĄPIENIA PUBLICZNE, RETORYKA, AUTOPREZENTACJA
Zapraszamy na szkolenia i konsultacje indywidualne z zakresu wystąpień publicznych, retoryki i autoprezentacji.
W NASZEJ OFERCIE:
1. Konsultacje indywidualne
1. Szkolenia otwarte (w grupach 5 - 12 osób)
3. Szkolenia dla firm i instytucji (grupy max 15 osób)
4. Zajęcia dydaktyczne dla uczelni, szkół dla dorosłych, firm szkoleniowych
Pomagamy początkującym i zaawansowanym!
Do Twojej dyspozycji oddajemy naszą wiedzę, umiejętności i profesjonalne doświadczenie!
Po zakończeniu spotkań konsultacyjnych zapewniamy relację coachingową.
Zajęcia odbywają się w doskonale wyposażonych salach szkoleniowych.
Gwarantujemy skuteczność i dyskrecję!
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Adrian T. www.autor.biz
Temat: Tu można bezpłatnie zamieszczasz ogłoszenia o szkoleniach...
COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW
Warsztaty 12-13 kwietnia, WARSZAWA.
Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.
„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”
Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.
Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.
ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!
________________________________________
CO OTRZYMUJESZ?
Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:
* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;
... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.
______________________________________
DODATKOWO OTRZYMUJESZ:
dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________
JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
Po szkoleniu:
* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.
______________________________________
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________
PROGRAM
1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?
2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne
3. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom
4. Jak tworzyć nagłówki?
Rodzaje nagłówków
Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
Przykłady (nagłówki dobre i słabe)
Ćwiczenie praktyczne
5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?
6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne
7. Komunikacja wewnętrzna
Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne
8. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne
9. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna
PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________
PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.
______________________________________
INFO
Termin: 12-13 kwietnia 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________
Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie
SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!
Agnieszka
Pomorska -
Struszczyk
Specjalista ds.
rekrutacji, Gillette
Temat: Tu można bezpłatnie zamieszczasz ogłoszenia o szkoleniach...
Witam!Serdecznie zapraszam do udziału w bezpłatnym projekcie szkoleniowym
Efektywne w biznesie, którego celem jest rozwój umiejętności menedżerskich, takich jak:
- Zarządzanie zespołem i motywowanie podwładnych
- Prowadzenie spotkań zespołu
- Wspieranie rozwoju pracowników
- Efektywna komunikacja i negocjacje wewnątrz firmy
- Programy komputerowe wspierające zarządzanie
Uczestniczkami mogą być kobiety spełniające następujące warunki:
- pracują na stanowiskach menedżerskich
- mieszkają lub pracują na terenie województwa łódzkiego (bez względu na miejsce zameldowania)
- nie prowadzą własnej działalności gosp.
- które z własnej inicjatywy chcą podnieść kwalifikacje zawodowe. Zgłoszenie jest indywidualną decyzją uczestnika a nie pracodawcy
Szkolenia odbędą się w 5 modułach 2-dniowych w godz. 9.00-18.00, co daje 10 dni szkoleniowych.
Szkolenia prowadzone są przez trenerów z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami i prowadzeniu szkoleń dla biznesu (m.in. dla Alior Banku, Adidasa, Bausch&Lomb, BRE Banku, BP, Coca – Coli, Colgate – Palmolive, ING Banku, Jelfy, Leroy Merlin, PKN Orlen, PKO BP, Sony Poland, Warner Bros Poland ).
Odbywają się w formie praktycznych warsztatów: przewidujemy dyskusje, wymianę doświadczeń, ćwiczenia w kontekście realnych zadań, nagrywanie scenek na kamerę i wspólną analizę materiału.
Każdej uczestniczce zapewniamy możliwość konsultacji indywidualnych oraz certyfikat ukończenia szkoleń.
Udział we wszystkich szkoleniach jest bezpłatny. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZAPISY I DODATKOWE INFORMACJE:
http://www.efektywnewbiznesie.pl
tel.: 42 307 03 86
kontakt@efektywnewbiznesie.pl
Szanując Państwa prawo do świadomego podjęcia decyzji o udziale w projekcie, zapewniamy możliwość telefonicznej rozmowy z trenerami prowadzącymi szkolenia.
Zapraszam do przesyłania zgłoszeń, a w razie potrzeby chętnie odpowiem na wszelkie pytania.
Pozdrawiam,
AgnieszkaAgnieszka Pomorska - Struszczyk edytował(a) ten post dnia 27.03.12 o godzinie 15:41
Jerzy Krzysica www.esj.edu.pl
Temat: Tu można bezpłatnie zamieszczasz ogłoszenia o szkoleniach...
Pomagam początkującym i zaawansowanym! Gwarantuję skuteczność i dyskrecję!http://supermova.ubf.pl
Jerzy Krzysica
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
konto usunięte
Temat: Tu można bezpłatnie zamieszczasz ogłoszenia o szkoleniach...
Zapraszam na najnowszą edycję szkolenia "Zarządzanie wymaganiami na oprogramowanie z wykorzystaniem przypadków użycia",która odbędzie się w dniach 16-17 kwietnia 2012 r. w Warszawie.
Czas trwania szkolenia: 2 dni
Nasze szkolenie pokazuje, w jaki sposób zbierać i zarządzać wymaganiami na systemy informatyczne. W trakcie szkolenia uczestnik zapozna się z technikami zarządzania wymaganiami i tworzenia przypadków użycia jako jednego ze sposobów opisywania funkcjonalności systemu. Duża liczba ćwiczeń umożliwia uczestnikom zdobycie praktycznego doświadczenia w tworzeniu przypadków użycia.
Podczas szkolenia każdy uczestnik będzie miał za zadanie sporządzić specyfikację wymagań na oprogramowanie zgodnie z dostarczonym szablonem dokumentacji.
Dzięki szablonowi specyfikacji wymagań, kursanci zdobędą użyteczną i praktyczną umiejętność rejestracji wymagań.
Szkolenie kierujemy przede wszystkim dla:
- analityków biznesowych
- analityków systemowych
- projektantów oprogramowania
- inżynierów zapewniania jakości
- kierowników projektów
W czasie szkolenia wykonywane zostaną poniższe ćwiczenia, które będą składały się na kolejne elementy specyfikacji:
- rejestracja wymagań funkcjonalnych
- rejestracja wymagań poza funkcjonalnych
- identyfikacja aktorów przypadku użycia
- identyfikacja przypadków użycia
- sporządzenie diagramu przypadków użycia
- sporządzenie diagramu aktywności
Skrócona agenda szkolenia:
- TEORIA – Rejestracja wymagań funkcjonalnych, cechy dobrych wymagań, dobre praktyki
- TEORIA – Rejestracja wymagań poza funkcjonalnych
- ĆWICZENIE – Określanie dobrych cech wymagań
- WARSZTAT – Omówienie szablonu dokumentu specyfikacji wymagań
- Omówienie szablonu dokumentu specyfikacji wymagań – ciąg dalszy
- TEORIA – Składniki modeli UML (diagram przypadków użycia, diagram aktywności)
- WARSZTAT – Zapoznanie się z treścią ćwiczenia
- WARSZTAT – Określanie aktorów przypadków użycia, modelowanie diagramu przypadków użycia
- WARSZTAT – Wypełnianie szablonu przypadków użycia w dokumencie specyfikacji wymagań
- WARSZTAT – Modelowanie diagramów aktywności (procesy biznesowe)
- Podsumowanie
Więcej informacji oraz formularz rejestracyjny na stronie: http://sqam.org/zarzadzanie-wymaganiami-na-oprogramowa...
Serdecznie zapraszam!
konto usunięte
Temat: Tu można bezpłatnie zamieszczasz ogłoszenia o szkoleniach...
Wrocław / Skypebiuro@advancement.pl
tel. 793 231 276
Marlena Jałocha
Podobne tematy
-
trenerzy biznesu » 14 lutego - Pierwsza w Polsce certyfikacja D3... -
-
trenerzy biznesu » Poszukuję trenerów z doświadczeniem w szkoleniach dla... -
-
trenerzy biznesu » LETNI TRENING DRAMOWY DLA TRENERÓW - WYKORZYSTANIE DRAMY... -
-
trenerzy biznesu » SZKOŁA TRENERÓW GRUPY SET - bezpłatnie - 100%... -
-
trenerzy biznesu » EUROPEJSKA SZKOŁA TRENERÓW GRUPY - bezpłatnie - 100%... -
-
trenerzy biznesu » 23%VAT na szkoleniach! -
-
trenerzy biznesu » Badanie rynku odbiorców szkoleń/trendów w szkoleniach -... -
-
trenerzy biznesu » Zaoszczędź 3980 PLN na szkoleniach dla Twojej Firmy -
-
trenerzy biznesu » Spotkaj Guru (Neuro)Marketingu & Zarzadzania w Polsce! -
-
trenerzy biznesu » Ogłoszenia - reklamy - oferty pracy dla trenerów -
Następna dyskusja: