Adam Skubalski

Adam Skubalski Supply Chain
Managament

Temat: Transport multitemperaturowy

Witam wszystkich ekspertów,

Mam pytanie - czy ktoś z Was zetknął się z problemem transportu towarów o różnych temperaturach np jeden asortment w temperaturze +2 do +6 a drugi w temperaturze +4 do +16.

Problemem jest oczywiście fakt, że asortyment cieplejszy zmienia tamperaturę środka transportu - szczególnie jeśli jest go o wiele więcej na samochodzie.

Być może są w zastosowaniu jakieś przekładki, komory itd..

A może ktoś już to roziwązywał taką kwestię i są jeszcze inne sposoby ?


z góry dziękuję za wszelkie informacje i pozdrawiam
Adam Skubalski

Temat: Transport multitemperaturowy

Witam,

Jedynym sposobem aby w chłodni otrzymać dwie kontrolowane strefy temeraturowe jest uzywanie chłodni z dwoma agregatami. Wówczas te dwie strefy trzeba oddzielić izolacyjnymi ścianami. Takich samochodów np. używa Havi Logistics.
Jeżeli uzyjesz chłodni z jednym agregatem postawienie ściany nic w zasadzie nie da ponieważ nie będziesz mógł kontrolować drugiej strefę.

Temat: Transport multitemperaturowy

Witam

Świadczymy takie usługi przy użyciu własnego sprzętu, po więcej informacji zapraszam na priv.

Mariusz Juryniec

Temat: Transport multitemperaturowy

witam
Takich autek prawdopodobnie używa Mc'Donalds.
Adam Skubalski

Adam Skubalski Supply Chain
Managament

Temat: Transport multitemperaturowy

Czy mamy w grupie kogoś z McDonald's kto może sie pochwalić takimi rozwiązaniami ?

Temat: Transport multitemperaturowy

Havi Logistics dawniej Logpol jest operatorem logistycznym dla Mc Donald's.Pracowałem w tej firmie i właśnie tak jest jak pisałem wcześniej.

Temat: Transport multitemperaturowy

Michał Andruchewicz:
Havi Logistics dawniej Logpol jest operatorem logistycznym dla Mc Donald's.Pracowałem w tej firmie i właśnie tak jest jak pisałem wcześniej.


nie wiedziałam, że Havi logistics jest operatorem mc donald's

konto usunięte

Temat: Transport multitemperaturowy

Sie ma Michał!

Ciekawe to co mówisz. Zastanawiam się o ile droższy jest taki transport od standardu ( w Polsce dalej wyłączają agregaty podczas normalnej jazdy :)).

@ Adam - Mgl tego nie łyknie, za drogo :)

pzdr

Rafał

Temat: Transport multitemperaturowy

Nadal wyłączają? Ja zawsze zamawiałem auta z termografem i kazałem robić wydruk. No, ale to były ADRy a nie spożywka ;-)

Temat: Transport multitemperaturowy

Cześć Rafał

Transport droższy ale za to mniejsze koszty dystrybucji bo po co wysyłać w to samo miejsce 2 samochody skoro można jeden.

Pozdrawaiam
Michał

Temat: Transport multitemperaturowy

Czy ktoś jedzie na wyłączonym czy włączonym agregacie to sprawa indywidualna...wszystko zależy od tego z kim się współpracuje i jego rzetelności. Myślę, że warto tutaj wybrać rekomendowaną firmę, a nie pierwszego lepszego (tańszego) przewoźnika, który by dorobic do frachtu wyłączy agregat.

konto usunięte

Temat: Transport multitemperaturowy

mam paru kumpli, którzy są przewoźnikami w "renomowanych firmach" więc mam swoje zdanie na ten temat. oczywiście wydruki i pomiar temp podczas rozładunku to jedyna broń...
Marek S.

Marek S. External Export
Office - Meat

Temat: Transport multitemperaturowy

Witam,

Czy ktoś jedzie na wyłączonym czy włączonym agregacie to sprawa indywidualna...wszystko zależy od tego z kim się współpracuje i jego rzetelności. Myślę, że warto tutaj wybrać rekomendowaną firmę, a nie pierwszego lepszego (tańszego) przewoźnika, który by dorobic do frachtu wyłączy agregat.

Tutaj cytuje Pana Marcina z SM...
I sorry nie moge sie z taka wypowiedzia zgodzic,typu sprawa indywidualna i dlatego z wami nie wspolpracujemy,jak wasz przedstawiciel poinformowal nas,ze zadna chlodnia tzn.kierowca
w waszej firmie nie ma termometru do zmierzenia temperatury ladowanego towaru,ze was to nie obchodzi,poprostu laduja to co laduja a jak cos nie tak to sie reklamuje towar,a gdzie tu instrukcja przewozu itp.i koszty np.zwrotu towaru itp...
Tu moge uchylic czola jak sie to zmienilo,ale jezeli tak jest to sorry w naszym przypadku (mieso mrozone na - 18St.C) taka oferta jest niewystarczajaca...nawet termograf nie pomoze...

Pozdrawiam
Marek

Temat: Transport multitemperaturowy

Witam

Panie Marku,
mówimy o dwóch różnych sprawach...
transport multitemperaturowy w naszym wykonaniu to np. dystrybucja towaru do hal sieci handlowych. Towar taki przewożony jest chłodniami dwukomorowymi z oddzielnym zasilaniem czynnika chłodzącego/grzejącego dla każdej komory. Dodatkowo klienci nie wymagają sprawdzenia temperatury towaru przy załadunku, gdyż w większości są to mix-y paletowe, które można przewozić w pewnym zakresie temperaturowym.
W Pana przypadku ( temp. -18 st.) to transport w jednorodnej temperaturze.

Marek Szafaryn:
Witam,

Czy ktoś jedzie na wyłączonym czy włączonym agregacie to sprawa indywidualna...wszystko zależy od tego z kim się współpracuje i jego rzetelności. Myślę, że warto tutaj wybrać rekomendowaną firmę, a nie pierwszego lepszego (tańszego) przewoźnika, który by dorobic do frachtu wyłączy agregat.

Tutaj cytuje Pana Marcina z SM...
I sorry nie moge sie z taka wypowiedzia zgodzic,typu sprawa indywidualna i dlatego z wami nie wspolpracujemy,jak wasz przedstawiciel poinformowal nas,ze zadna chlodnia tzn.kierowca
w waszej firmie nie ma termometru do zmierzenia temperatury ladowanego towaru,ze was to nie obchodzi,poprostu laduja to co laduja a jak cos nie tak to sie reklamuje towar,a gdzie tu instrukcja przewozu itp.i koszty np.zwrotu towaru itp...
Tu moge uchylic czola jak sie to zmienilo,ale jezeli tak jest to sorry w naszym przypadku (mieso mrozone na - 18St.C) taka oferta jest niewystarczajaca...nawet termograf nie pomoze...

Pozdrawiam
Marek
Marek S.

Marek S. External Export
Office - Meat

Temat: Transport multitemperaturowy

Witam ponownie,

Znowu musze zacytowac:::
transport multitemperaturowy w naszym wykonaniu to np. dystrybucja towaru do hal sieci handlowych. Towar taki przewożony jest chłodniami dwukomorowymi z oddzielnym zasilaniem czynnika chłodzącego/grzejącego dla każdej komory. Dodatkowo klienci nie wymagają sprawdzenia temperatury towaru przy załadunku.

W waszym wykonaniu,to tak,lecz jak juz wczesniej mowilem taka sytuacja jest niedopuszczalna zeby kierowca nie sprawdzil temperatury towaru,na - 18st.C.ktory kosztuje,80tys.pln.
i kierowca zaladuje towar w temp.np.- 11st.C?Nawet o tym nie wie!
To bylo tylko moje pytanie i mala uwaga...
Pozdrawiam,
Marek
PS:Jak pamietam robicie miedzynarodowke wg.konwencji CMR mysle,
a ona jednoznacznie mowi o obowiazkach przewoznika...

Następna dyskusja:

transport z Włoch




Wyślij zaproszenie do