Mariusz Znamierowski

Mariusz Znamierowski właściciel, mITgroup
- kompleksowa
obsługa
informatyczna

Temat: CYFRA+ - przedłużenie umowy

Witam.
Dzisiaj zadzwonili do mnie z Cyfry aby przedłużyć umowę (posiadam najwyższy pakiet prestiżowy HD z dekoderem PVR - ale tym philipsem - płacę w tej chwili ok 125 zł - stałe cena przez caly okres 18-miesięcznej umowy - dekoder za darmo).
W tym momencie powiedzieli, że mają dla mnie nową ofertę - za to samo co mam do tej pory będę płacił coś ponad 160 zł - wyśmiałem ich. Kolejny raz będę pisał do nich pismo z rezygnacją i zapewne przedłużał w ostatniej chwili umowę na korzystnych warunkach.

Czy ktoś przedłużał w ostatnim okresie umowę? Jaką cenę wynegocjowaliście?

Nie denerwuje Was, że za każdym razem trzeba wypowiadać umowę? Przecież to kpina z abonentów! Moi rodzice muszą robić to samo... chociaż są abonentami od 1995 roku - na początku Canal+, później Cyfra+. Również płacą ok 125 zł za pełny pakiet, z tym że mają dożywotnio dekoder HD (niestety bez dysku) za darmo - umowa na 24 miesiące z TV LCD za 1 zł - oczywiście po zgłoszeniu rezygnacji oraz jej wycofaniem w ostatniej chwili.

Pozdrawiam,
Mariusz

konto usunięte

Temat: CYFRA+ - przedłużenie umowy

Mariusz Znamierowski:
Witam.
Dzisiaj zadzwonili do mnie z Cyfry aby przedłużyć umowę (posiadam najwyższy pakiet prestiżowy HD z dekoderem PVR - ale tym philipsem - płacę w tej chwili ok 125 zł - stałe cena przez caly okres 18-miesięcznej umowy - dekoder za darmo).
W tym momencie powiedzieli, że mają dla mnie nową ofertę - za to samo co mam do tej pory będę płacił coś ponad 160 zł - wyśmiałem ich. Kolejny raz będę pisał do nich pismo z rezygnacją i zapewne przedłużał w ostatniej chwili umowę na korzystnych warunkach.

Czy ktoś przedłużał w ostatnim okresie umowę? Jaką cenę wynegocjowaliście?

Nie denerwuje Was, że za każdym razem trzeba wypowiadać umowę? Przecież to kpina z abonentów! Moi rodzice muszą robić to samo... chociaż są abonentami od 1995 roku - na początku Canal+, później Cyfra+. Również płacą ok 125 zł za pełny pakiet, z tym że mają dożywotnio dekoder HD (niestety bez dysku) za darmo - umowa na 24 miesiące z TV LCD za 1 zł - oczywiście po zgłoszeniu rezygnacji oraz jej wycofaniem w ostatniej chwili.

Pozdrawiam,
Mariusz

Z mojej subiektywnej oceny bardziej opłacalna jest N, umowa na 12 miesięcy-3miesiące za darmo, mega dużo kanałów HD, teraz można rozwiązać umowę z Cyfrą + bez konsekwencji (sama właśnie to zrobiłam, stąd wiem jak to działa). A zreszta wiesz, jeżeli chcą zmienić zasady to bez żadnych konsekwencji możesz wypowiedzieć z nimi umowę. Proste;)Ania Tracz edytował(a) ten post dnia 20.02.12 o godzinie 14:18

konto usunięte

Temat: CYFRA+ - przedłużenie umowy

N'ka wcale taka kolorowa nie jest, różnice technologiczne się zacierają.

Na dzień dzisiejszy to C+ prowadzi w rankingach:

http://satkurier.pl/news/72864/35-kanalow-hd-w-ofercie...

A co do przedłużenia umowy, zacznij od ... jej wypowiedzenia i zaznajom się z:

http://biznes.interia.pl/finanse-osobiste/news/wypowie...

a potem negocjuj.

A co można osiągnąć po wypowiedzeniu, możesz sprawdzić tutaj:

http://forum.dvhk.pl/showthread.php?t=427966&page=373

Prawda jest taka, że coraz częściej obecny klient jest traktowany po macoszemu. Bonusy zaczynają się wtedy, kiedy pojawi się wizja utraty klienta - wtedy można dużo ugrać. I to nie tylko w branży RTV czy telekomunikacyjnej (np. operatorzy komórkowi) - z autopsji ;)Maciej M. edytował(a) ten post dnia 21.02.12 o godzinie 11:20
Rafał Sobiczewski

Rafał Sobiczewski Dyrektor D/s
Rozwiązań Dostępu
Stacjonarnego -
Region CCSE

Temat: CYFRA+ - przedłużenie umowy

Czy ktoś przedłużał w ostatnim okresie umowę? Jaką cenę wynegocjowaliście?

Ja przedłużałem. Po wypowiedzeniu i kilkukrotnych rozmowach z działem utrzymania klienta zgodziłem się na powrót, bo w końcu cenę zaoferowali atrakcyjną. Ale wczoraj - kiedy przyszedł pocztą aneks do umowy - okazało sie, że wbrew zapewnieniom konsultantki chcą wyłączyć mi parę kanałów. Tak więc reklamacja w toku.

Genralnie (moim zdaniem oczywiście) Cyfra nie poznałaby obsługi klienta nawet gdyby podeszła do nich i kopnęła ich w d... W styczniu wypowiadałem umowę zawartą w grudniu, bo oczywiście nikt w grudniu nie mówił że już niedługo będą podwyżki także dla tych co skorzystali z promocji. Najgorsze jest to że nie możesz dostać aneksu do umowy na maila, żeby go sobie spokojnie przeczytać i zrozumieć co tak naprawdę proponują. A jest co czytać, bo same aneksy pakietów, opcji dodatkowych, warunki specjalne itd są chyba specjalnie tak skonstruowane, żeby człowiek nie mógł szybko połapać się o co chodzi.

Pozdrawiam
RafałRafał Sobiczewski edytował(a) ten post dnia 21.02.12 o godzinie 13:48



Wyślij zaproszenie do