konto usunięte
Rafał
T.
Zapraszam do
kontaktu
Temat: Programy do obsługi Call-Center
To jest akurat ciekawy temat. Oprogramowanie dla konsultanta nie powinno być skomplikowane. Ma być funkcyjne, ma pomagać w pracy. Nie powinno być raportów dla konsultantów (poza jego wynikiem, czasem spędzonym na słuchawce, przerwy jeśli jest to rozwiązane przez aplikację CC. Od analizowania raportów są inni. A sama przydatność jest bardzo duża. PRaca z excelem a praca z aplikacją, która jeszcze zestawia za nas połączenia ułatwia zdecydowanie pracę. Ale, kazdy kto ma copś wspólnego z CC to wie, więc nie ma się co rozpisywać.Anna Staniec Konsultant, InCC.pl
Temat: Programy do obsługi Call-Center
Polecam program http://www.incc.pl, najlepszy dla małych i średnich Call Center. Pozwala w pełni zorganizować pracę w każdym CC, do podstawowych funkcji należy:- nagrywanie rozmów
- kontrola czasu pracy agentów
- automatyczne nawiązywanie połączeń
- historia; kalendarz kontaktów zaplanowanych
- raporty dla kadry zarządzającej
Jest również jednym z najtańszych takich programów na rynku i można go za darmo przetestować przez 14 dni.
konto usunięte