Natalia Szwarc

Natalia Szwarc Projektowanie
publikacji dla
biznesu, sprzedaż
online i m...

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Wątek powstał po to, aby zachować porządek na grupie i jednocześnie dać Wam możliwość umieszczania różnego typu ogłoszeń.

Zapraszam :-)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

PARTNERSTWO BIZNESOWE – TWÓJ WŁASNY BIZNES Z WŁOSKIM SKÓRZANYM OBUWIEM

Baldassari - bezpośredni dystrybutor skórzanego obuwia

Poszukujemy partnerów biznesowych prowadzących stacjonarną oraz wysyłkową sprzedaż obuwia.

W ofercie posiadamy kolekcje damskie oraz męskie.
Uzgadniamy również indywidualne projekty z klientami chcącymi outsorcing’ować nam swoją produkcję. Posiadamy halę produkcyjną oraz kadrę 70-cio osobową.

http://www.baldassari.pl

Ceny widoczne pod adresem URL są przeznaczone dla klientów B2C. Ceny segmentu B2B zawsze są uzgadniane z nabywcą.

Równie chętnie omówimy współpracę z potencjalnymi dostawcami.

Oczekujemy doświadczenia, referencji handlowych oraz wierzytelności kredytowej.

Kontakt:
Roger Popko
Business Development Exe
gsm: +48 517 717 431
biuro@baldassari.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

PARTNERSTWO BIZNESOWE (prowadzenie własnego Biura Handlowego dla Konsultantów Klientów Biznesowych)

Region: Śląsk, Radomsko, Opole (podlega negocjacji)

Specyfikacja pozycji:

• Pozyskiwanie oraz aktywna obsługa klientów z SME w zakresie sprzedaży abonamentów, rozwiązań telekomunikacyjnych oraz telemetrycznych
• Budowanie relacji z klientami w segmencie B2B
• Realizowanie wyznaczonych celów
• Budowanie drużyny KKB

Oczekujemy:

• Doświadczenia w sektorze handlu w pionie biznesowym
• Doświadczenia w docieraniu do osób decyzyjnych
Oferujemy:

• Najwyższe prowizje w kraju w sektorze telekomunikacji (20-40 tys. zł. miesięcznie zarabiają najlepsi PH / zarobki Partnerów są znacznie wyższe)
• Możliwość rozwoju profesjonalnego
• Szkolenia
• Wsparcie kierowniczego ze strony Grupy TP
• Możliwość udziału w atrakcyjnych wyjazdach zagranicznych

Nie trwoń czasu. Zaaranżuj termin spotkania już dziś!!!

gsm: +48 517 717 431
e: biuro@telefoniabiznesowa.pl
Barbara Ligocka

Barbara Ligocka Menager Szkoleń
Stageman Polska

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

AKCJA "KOORDYNATOR SZKOLEŃ" - Poszukujemy aktywnej osoby do wsparcia działu szkoleń Stageman Polska od stycznia 2011 roku (lub wcześniej). Praca będzie polegała na prowadzeniu biura internetowego (w dowolnej lokalizacji - może być własne mieszkanie) w nienormowanym trybie pracy. Pracownik musi mieszkać w województwie śląskim, mieć doświadczenie w handlu i orientować się w usługach animacyjnych. Mile widziane osoby po kursie Animatora czasu wolnego lub Pedagogiki zabawy.

Zapewniamy:
1. Atrakcyjne wynagrodzenie
2. Nienormowany czas pracy
3. Doświadczenie w branży szkoleniowej
4. Cykl szkoleń pracowniczych
5. Cykl imprez integracyjnych
6. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach otwartych
7. Praca w młodym, dynamicznym zespole
8. Przyjazna i kreatywna atmosfera pracy

Wymagamy:
1. Zamieszkania na terenie Śląska
2. Własnego komputera (najlepiej laptopa)
3. Stałego łącza internetowego (najlepiej Internet mobilny)
4. Własnego telefonu komórkowego (na kartę)
5. Bezproblemowego podejścia i zaangażowania
6. Umiejętności sprzedażowych i sumienności
7. Preferencyjnie: kursanci z Animacji czasu wolnego i Pedagogiki zabawy
8. Przesłania do nas maila ze zgłoszeniem do pracy

Zainteresowanych prosimy o kontakt na adres: kontakt@stageman.pl koniecznie z DOPISKIEM "KOORDYNATOR SZKOLEŃ"



AKCJA "KOORDYNATOR REGIONALNY" - Poszukujemy aktywnej osoby do wsparcia śląskiego oddziału Stageman Polska od stycznia 2011 roku (lub wcześniej). Praca będzie polegała na prowadzeniu biura internetowego (w dowolnej lokalizacji - może być własne mieszkanie) w nienormowanym trybie pracy. Pracownik musi mieszkać w województwie śląskim, mieć doświadczenie w handlu i orientować się w usługach animayjnych. Mile widziane osoby po kursie Animatora czasu wolnego lub Pedagogiki zabawy.

Zapewniamy:
1. Atrakcyjne wynagrodzenie
2. Nienormowany czas pracy
3. Doświadczenie w branży szkoleniowej
4. Cykl szkoleń pracowniczych
5. Cykl imprez integracyjnych
6. Możliwość uczestniczenia w szkoleniach otwartych
7. Praca w młodym, dynamicznym zespole
8. Przyjazna i kreatywna amosfera pracy

Wymagamy:
1. Zamieszkania na terenie Śląska
2. Własnego komputera (najlepiej laptopa)
3. Stałego łącza internetowego (najlepiej Internet mobilny)
4. Własnego telefonu komórkowego (na kartę)
5. Bezproblemowego podejścia i zaangażowania
6. Umiejętności sprzedażowych i sumienności
7. Preferencyjnie: kursanci z Animacji czasu wolnego i Pedagogiki zabawy
8. Przesłania do nas maila ze zgłoszeniem do pracy

Zainteresowanych prosimy o kontakt na adres: kontakt@stageman.pl koniecznie z DOPISKIEM "KOORDYNATOR REGIONALNY"
Agnieszka Kruk

Agnieszka Kruk Life&Business Coach
/ Trener rozwoju
osobistego /
Zarządz...

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Zapraszam Panie zainteresowane dodatkową pracą również przez internet http://zarabiajsama.eu
Michał Daczewski

Michał Daczewski dyrektor oddziału,
ING

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Poszukujemy telemarketerów do pracy nad projektami finansowo-ubezpieczeniowymi w Krakowie.

Obowiązki na stanowisku telemarketera :
-Telefoniczny kontakt z klientem
-Badanie potrzeb i możliwości klientów
-Uzyskanie zgody na spotkanie z doradcą finansowym

Wymagamy:
Doświadczenia w telemarketingu ( niekoniecznie przy projektach finansowych )
Pełnego zaangażowania i determinacji w osiąganiu wyznaczonych celów. Dyspozycji minimum 20h tygodniowo (pół etatu) lub więcej.

Oferujemy:
Przede wszystkim bardzo konkretne wynagrodzenie oraz pracę w młodym zespole opartą o mocno elastyczny grafik.

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie aplikacji z załączonym CV na adres e-mail : call.center@wp.pl
Krzysztof Hill

Krzysztof Hill Rekrutacja
pracowników /
Szkolenia /
Konsultacje

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

PRACA DODATKOWA Pre Launch Malaysia

http://www.youtube.com/watch?v=nB6Vs0CVX04

Po obejrzeniu filmu wystarczy wejść na stronę: http://www.prelaunchmalaysia.com.pl
kliknąć na przycisk "JOIN" i wprowadzić podstawowe informacje.
Rejestracja jest całkowicie darmowa

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Witam.

Troche więcej informacji:

Za tym prelaunchem stoi firma, której produktem jest "MyShoppingGenie" – innowacyjna aplikacja wspomagająca zakupy w internecie, która błyskawicznie znajduje najlepszą ofertę i najniższe ceny na miliony produktów. Działa to bardzo szybko, łatwo, a co najważniejsze nic nie kosztuje!

Odkryj siłę wyszukiwawczą "MyShoppingGenie". Działa to tak - za pomocą ulubionej wyszukiwarki takiej jak Google, Bing, Yahoo czy AOL wpisujesz wybraną pozycję i „MyShoppingGenie” natychmiast przystępuje do działania. Dokładnie przeszukując Internet, w tym główne sklepy internetowe i serwisy aukcyjne, takie jak Amazon, eBay, Wal-Mart i inne potężne systemy zakupowe.

Troszeczkę więcej informacji na temat aplikacji MyShoppingGenie:


http://prelaunchmalaysia.pl

http://www.youtube.com/watch?v=u-g-LLtt5swKrzysztof Hryszkiewicz edytował(a) ten post dnia 18.01.11 o godzinie 21:57
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Praktyka - Specjalista ds. Sprzedaży Szkoleń w Tychach

Obowiązki:
• Poszukiwanie klientów
• Umawianie spotkań handlowych
• Analiza potrzeb klienta
• Przygotowanie ofert
• Zdobywanie wiedzy z obszaru specjalizacji firmy
• Uzupełnianie bazy CRM
Wymagania:
• Osoba nastawiona na osiąganie wyników
• Wykształcenie min. Średnie
• Obsługa komputera, Word, Excel
• Wysoka motywacja do pracy
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Znajomość specyfiki branży szkoleniowej będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
• Korzystne warunki współpracy
• Wynagrodzenie (prowizja, system motywacyjny)
• Narzędzia pracy (telefon komórkowy, laptop)
• Uczestnictwo w szkoleniach, coaching
• Przygotowanie do pracy na stanowisku samodzielnego handlowca
• Możliwość rozwoju
• Pracę w młodym dynamicznym zespole

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych na adres biurotychy@lauren.pl.

Na aplikacji prosimy dopisać: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych - Dz. U. Nr 133, poz. 883)".

Kontakt
Lauren Peso Polska S.A. - Oddział Tychy
tel. 508 052 390
e-mail: biurotychy@lauren.pl
Anna Księżyk

Anna Księżyk OTWARTA NA CIEKAWE
PROPOZYCJE ZAWODOWE

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Agencja interaktywna z Poznania
w związku z rozwojem dwóch portali
poszukuje osób do współpracy

STAŻYSTA / KA
Call Center / Marketing Assistant

Od kandydatów oczekujemy:
szybkości wyszukiwania i selekcjonowania informacji w Internecie
dokładności, skrupulatności, precyzji działania i terminowości
komunikatywności, łatwości nawiązywania kontaktów
umiejętności poprawnego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie
obsługi pakietu MS Office (m. in. raporty w Excelu) oraz poczty elektronicznej,
znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie

Zakres współpracy:
wyszukiwanie w Internecie organizatorów wydarzeń kulturalnych, sportowych etc.
prowadzenie i aktualizacja bazy danych, dokumentacji formalnej
kontakt (mail, telefon) z zainteresowanymi podmiotami
współpraca w ramach zespołu portalu informacyjnego

Osoby spełniające ww. kryteria i zainteresowane współpracą prosimy o przesłanie aplikacji:
PORTADA Sp. z o. o.
ul. 28 czerwca 1956 nr 161/163, 61-505 Poznań
info@portada.pl
tel. +48 61 833 15 71

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Przesłanych dokumentów nie zwracamy.

W przesyłanych dokumentach prosimy o zastosowanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji, zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Premiery.pl
MiejskaLornetka.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Witam i zachęcam do zapoznania się z ofertą najnowszego i najnowocześniejszego projektu w Polsce: MyVideoTalk Studio.
Pakiet narzędzi internetowych, skierowany jest do osób prywatnych, firm oraz każdego użytkownika sieci, którzy chcą rozwijać swój biznes w Internecie. Mając powyższe narzędzia rozwiniesz dotychczasową działalność, a zarazem dodatkowo zarobisz w binarnym systemie.

Dlatego też zachęcam do odtworzenia V-mail'a …
[url]http://232783.myvideotalkstudio.com/videomail/player/m... [/url]

… a następnie do osobistego spotkania. Wyjaśnię dokładnie, na czym polega fenomen MVT Studio oraz odpowiem na każde pytanie.

Rafał Pieprzyk
http://www.myvideotalkglobal.com/232783
e-mail: mvtpolska@gmail.com
Skype: mvtpolska
Monika Karmaza

Monika Karmaza Wydawnictwo TADAM,
Redaktor Prowadząca,
Business Partner/...

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Witaj:).

Obrazek

Zapraszam:http://czasnabiznes.co.cc/
Pozdrawiam serdecznie . Sylwester Stodolski
Edward M.

Edward M. Wieśniak z wyboru.
Prowadzę własną
firmę. Specjalista
w...

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Poszukuję osób z całej kraju planujących uruchomienie własnego biznesu
lub rozwój własnej już istniejącej firmy.
Czas naprawdę wymaga zmiany sposobu działania.
W każdym miejscu można prowadzić dowolny biznes.
Inaczej trzeba tylko spojrzeć na otoczenie.
Oferuje informacje i współpracę ale nie szkolenia.
Zapraszam na stronę http://expand.info.pl.
Na stronie ciekawe artykuły na różne tematy,
są także porównywarki ofert banków, kredytów, ubezpieczeń.
Możliwość wysyłania formularzy i zapytań do wybranych firm
Kontakt wyłącznie na PW i e-mail.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Najnowszy i najnowocześniejszy projekt w Polsce: MyVideoTalk Studio

Pakiet narzędzi internetowych, skierowany do osób prywatnych, firm oraz każdego użytkownika sieci, którzy chcą rozwijać swój biznes w Internecie. MyVideoTalk Studio jest proste do zastosowania, szybkie w użyciu i przyjazne dla każdego. Posiada pakiet czterech uzupełniających się narzędzi:
1) My Video Designer (Twój video mail),
2) My Video Channel (Twoja video strona),
3) My Video Broadcaster (Twoja telewizja on-line),
4) My Live Learning (szkolenia i treningi on-line),

MyVideoTalk Studio pozwala na rozwój dotychczasowej działalności, skuteczniejsze dotarcie do członków swojej grupy oraz na rozszerzenie pola działania o nowe i niedostępne do tej pory sfery nowoczesnego marketingu.

Chcesz się dowiedzieć więcej, zachęcam do odtworzenia V-mail'a ...
http://232783.myvideotalkstudio.com/videomail/player/m...

... a następnie do osobistego spotkania. Wyjaśnię dokładnie, na czym polega fenomen MVT Studio oraz odpowiem na każde pytanie.

Rafał Pieprzyk
http://www.myvideotalkglobal.com/232783
e-mail: mvtpolska@gmail.com
Skype: mvtpolska
Jolanta Majorek

Jolanta Majorek Właściciel, Biuro
Obrotu
Nieruchomociami, MLM

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Potentat internetowy z USA!
Rewolucyjna, jedyna na świecie, darmowa aplikacja do zakupów w internecie! jest innowacyjnym programem wspomagającym zakupy w internecie, który błyskawicznie znajduje najlepsze oferty i najniższe ceny milionów produktów. Jest szybki, łatwy w obsłudze i co najważniejsze jest całkowicie darmowy! Wyszukuj używając ulubionej wyszukiwarki takiej jak Google, Bing, Yahoo czy AOL. Program błyskawicznie włączy się do akcji przeszukując platformy handlowe takie jak Amazon, Ebay, Wal-Mart oraz sklepy internetowe i wyszuka od najtańszych. Oszczędzaj na ponad 250 Milionach Produktów! Wyszukaj najlepsze okazje w witrynach sklepów i producentów. W tym ponad milion kuponów i promocji.
Dopiero zaczynamy - możesz być głównym liderem! Prowizje do 75%, wysokie dochody! Klient nigdy nic nie płaci! Zarabiasz na klikaniach, budowie międzynarodowego marketingu, zakupach, reklamach - 9 możliwości! Do swojej działalności dostajesz takie narzędzia jak video-maile, całodobowy pokój konferencyjny i video-konferencyjny, profesjonalne szkolenia i całkowitą pomoc w drożeniu i przyuczeniu. Zainteresowanym doślemy więcej informacji, zaprosimy na konferencję, pomożemy w rozwinięciu i budowie biznesu!
http://www.youtube.com/watch?v=YkDv8HBTRCY
http://www.youtube.com/watch?v=xTtfkMM37-s
http://www.youtube.com/watch?v=TDeBUhWKSjM

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

http://bsg-polska.org/index_pres.php?ref=741871

http://www.unaico.com/ajoeon

http://artelis.pl/autor/profil/20390/antoni-jacek-ordu...

http://sitetalk.com/ajoeon

Mysz - nie poddawaj się !! (Mouse - don't give up !!)
http://www.youtube.com/watch?v=olNOyF6z0cs&feature=fvsr

Wolność to dobro, które umożliwia korzystanie z innych dóbr. (Charles Montesquieu) Osobom z ukrytym profilem - dziękujemy :-(
Sylwia Kęsoń - Latusek

Sylwia Kęsoń - Latusek PROtell Szkolenia
Specjalistyczne

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Witam,

Zapraszam serdecznie do zapoznania sie z ofertą szkolenia z działu Kadr i Płac: "Krok po kroku od zatrudnienia do rozwiązania stosunku pracy".
Organizatorem jest firma PROTell Szkolenia Specjalistyczne.

Szkolenie adresowane do Mikro i Małych Firm oraz tych wszystkich, którzy dopiero rozpoczynają karierę w działach personalnych.
Nauka krok po kroku od zatrudnienia do rozwiązania stosunku pracy.

Cel szkolenia

• Poznanie zagadnień z zakresu pracy w dziale personalnym

Korzyści dla uczestników

• Zdobycie umiejętności prowadzenia kadr z zastosowaniem aktualnych przepisów - krok po kroku.
• Realna oszczędność budżetu firmy.

Prowadzący : Specjalista ds. personalnych oraz kadr i płac.

Program szkolenia

• Nawiązanie stosunku pracy: umowa o pracę, umowa zlecenie, a może
umowa o dzieło – niezbędne dokumenty
• Prawidłowe zawarcie umowy o pracę i przygotowanie informacji o warunkach zatrudnienia
• Obowiązujące szkolenia nowo zatrudnionego pracownika
• Wyliczenie wymiaru urlopu wypoczynkowego i udzielania tych urlopów
• Aneksy do umów o pracę i porozumienia stron
• Czas pracy – wymiar czasu pracy, grafiki i harmonogramy, sporządzenie i prawidłowe rozliczenie czasu pracy, okresy rozliczeniowe
• Umiejętność doboru odpowiedniego rozwiązanie stosunku pracy -skuteczność zwolnienia pracownika
• Prawidłowe wystawienie świadectw pracy – nowelizacja przepisów
• Tworzenie regulaminu pracy i regulaminu wynagrodzeń – zalety i wady
• Zakładowy fundusz świadczeń socjalnych czy świadczenie urlopowe – jak uniknąć wypłaty tych świadczeń

Każdy uczestnik otrzyma wyczerpujący pakiet materiałów szkoleniowych, które można zastosować w praktyce.

Czas trwania szkolenia – 2 dni (16 godzin)
Termin szkolenia: 23-24.06.2011
Grupa uczestników: 10-12 osób
Miejsce: TYCHY
Cena: 300zł+VAT


W cenę wliczone są:
1. Wyczerpujący pakiet materiałów szkoleniowych, które można zastosować w praktyce.
2. Kawa, herbata, ciepły poczęstunek.
3. Certyfikat ukończenia szkolenia.
4. Wsparcie e-mail dla uczestników po zakończeniu szkolenia.

Osoby zainteresowane proszę o kontakt na adres e-mailowy szkolenia@protell.pl, kontakt telefoniczny 509-729-691 lub priv.

UWAGA!

Dla pierwszych uczestników miła niespodzianka.

Serdecznie zapraszam na szkolenie!
Sylwia Kęsoń - Latusek edytował(a) ten post dnia 12.05.11 o godzinie 14:15
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić


Obrazek


POZNAŃ 04-06.07.2011r.

Warsztat „Efektywny szkoleniowiec” przygotuje Uczestników do tego, aby potrafili w efektywny i ciekawy sposób prezentować treści techniczne bądź prawne przed grupą szkoleniową, czy też w gronie współpracowników. Skierowany jest do osób, którym zależy na atrakcyjnej i skutecznej formie przekazywania przez nich wiedzy i umiejętności.

Warsztat rozwija kompetencje z zakresu efektywnego prowadzenia szkoleń i pracy z grupą.

Odbywa się w formule 2+1 co oznacza, że Uczestnik może brać udział zarówno w całości szkolenia (3dni) lub też w jego części - pierwszych dwóch dniach lub w dniu ostatnim.

Pierwsze dwa dni koncentrują się na kompetencjach prowadzenia szkoleń i ich intensywnym treningu.

Dzień ostatni, trzeci skupia się na kompetencjach interpersonalnych, które są niezbędne w budowaniu kontaktu i pracy z grupą.

Uczestnik, po zaliczeniu egzaminu podsumowującego trzydniowy warsztat, otrzymuje Certyfikat Ukończenia Szkolenia potwierdzający poziom wiedzy w obszarze prowadzenia szkoleń i pracy z grupą.

Natomiast Uczestnik, który weźmie udział tylko w dwudniowych lub jednodniowych warsztatach otrzyma Zaświadczenie Ukończenia Szkolenia w jednym z dwóch obszarów - kompetencjach prowadzenia szkoleń lub kompetencjach interpersonalnych pracy z grupą.

-------------------------------------------------------

Szczegóły szkolenia:

KOMPETENCJA: Prowadzenie szkoleń i praca z grupą
TEMAT SZKOLENIA: Efektywny szkoleniowiec
GRUPA DOCELOWA: Wykładowcy BHP, Szkoleniowcy techniczni i produktowi.

CZAS TRWANIA:

Opcja 1: 24 godziny / 3 dni; - kompletny program szkoleniowy uprawniający do otrzymania Certyfikatu po zdaniu egzaminu zaliczeniowego. Realizowane w dniach 04.07-06.07.2011r.

Opcja 2: 16 godzin / 2 dni; - Pierwsze dwa dni szkolenia - uprawnia do otrzymania zaświadczenia potwierdzającego udział w szkoleniu. Realizowane w dniach 04.07-05.07.2011

Opcja 3: 8 godzin / 1 dzień - Obejmuje tylko treści szkoleniowe z dnia 3. Realizowane w dniu 06.07.2011r.

------------------------------------------------------

CENY
Opcja 1 - 999zł brutto / osoba.
Opcja 2 - 799zł brutto / osoba.
Opcja 3 - 299zł brutto / osoba.

-------------------------------------------------------

UMIEJĘTNOŚCI I WIEDZA PO SZKOLENIU: Uczestnik będzie:

? Umiał efektywnie i ciekawie przekazywać wiedzę, informacje i umiejętności.
? Znał różnorodne metody pracy z grupą.
? Potrafił zaprojektować i poprowadzić skuteczny moduł szkoleniowy.
? Umiał stosować techniki budowania szybkiego kontaktu z grupą.
? Wiedział jak dbać o komfort pracy swój i grupy.
? Potrafił adekwatnie reagować w sytuacji trudnych.

-------------------------------------------------------

PROGRAM SZKOLENIA:

DZIEŃ PIERWSZY:

Co warto wiedzieć:
• Kiedy wiesz jak uczą się dorośli, wiesz jak ich nauczyć.
• Szkolenie – czym jest i na co trzeba zwrócić uwagę.
• Zadania i rola szkoleniowca.
• Metody szkoleniowe – co wybrać, aby było ciekawie.

Zanim zaczniesz szkolenie upewnij się, że … :
• Czy wiesz co chcesz osiągnąć? Znaczenie celu szkolenia.
• Wszystko, co musisz wiedzieć zanim zaczniesz szkolenie.
• Jak dobrze rozpocząć.
• Jak nie rozpoczynać.

No to zaczynamy:
• Znaczenie wstępu a proces grupowy.
• Struktura wstępu.
• Nie daj się złapać w zasadę Murphy’ego – czyli „dobra współpraca” z materiałami pomocniczymi podczas szkolenia.
• Metody dydaktyczne – czy chcesz, żeby wiedzieli czy żeby umieli?
• Projektowanie krótkiego modułu szkoleniowego.


DZIEŃ DRUGI:

Prezentacja modułów szkoleniowych:
• Wystąpienia uczestników przed grupą.
• Podstawowe zasady udzielania efektywnej informacji zwrotnej.
• Sesja informacji zwrotnych.

DZIEŃ TRZECI:

Zanim zaczniesz przekazywać to, co masz do przekazania:
• Nastawienie własne do budowania relacji.
• Korzystanie z potencjału własnych zasobów.

Praca z grupą - nawiązywanie kontaktu:
• Pierwsze wrażenie.
• Postawa.
• Kontakt wzrokowy.
• Znaczenie dystansu.

Techniki wspierające proces komunikacji:
• Aktywne słuchanie.
• Nawiązywanie do wypowiedzi.
• Parafraza.

Szybkie techniki budowania kontaktu (wybrane elementy NLP):
• Dostrojenie się do rozmówcy.
• Pacing i Leading.

Sytuacje trudne:
• Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli co robić, a czego nie robić.
• Trema i stres podczas prowadzenia szkolenia.


======================================================
Dodatkowe informacje


Informacje o trenerach:

Marcin Szpak

Trener biznesu, pedagog, doradca zawodowy, menadżer. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu GRUPA SET. Ukończył Warszawską Szkołę Pedagogiczną Towarzystwa Wiedzy Powszechnej (pedagogika ze specjalizacją pedagogika pracy
i poradnictwo zawodowe), Uniwersytet Opolski (terapia pedagogiczna i doradztwo zawodowe), Wałbrzyską Wyższą Szkołę Zarządzania i Przedsiębiorczości (zarządzanie zasobami ludzkimi). Zawodowo od 6 lat związany z branżą finansową. Swoje doświadczenie zdobywał w pionie obrotu wierzytelnościami, a następnie w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi, w jednej z czołowych międzynarodowych korporacji finansowych. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu: Zarządzania zespołami, rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz efektywnym zarządzaniem sobą w czasie.

Sławomir Krzysztofik

Socjolog i Dyplomowany Trenerem Biznesu, z kilkuletnim doświadczeniem na stanowiskach menedżerskich. Budował, zarządzał i szkolił zespoły z branży FMCG, finansowej, usługowej, gastronomicznej i przemysłowej, zarówno w kraju jak i za granicą. Bogate doświadczenie menedżerskie i trenerskie pozwala mu sprawnie poruszać się różnorodnym środowisku. Specjalizuje się w szkoleniach biznesowych i interpersonalnych. Pracuje w takich obszarach jak: komunikacja interpersonalna i biznesowa oraz rozwój osobisty, rozmowa sprzedażowa i obsługa klienta, efektywna selekcja i rekrutacja, budowanie i zarządzanie zespołem oraz zarządzanie sobą w czasie. Praktyk empowermentu i coachingu w pracy z zespołem. Konsultant wspierający organizacje w rozwoju kompetencji i aktywizacji potencjału pracowników. Pracuje w języku polskim i angielskim.

=======================================================

Forma zgłoszenia:

Przesłanie formularza zgłoszenia.

W celu otrzymania formularza prosimy o kontakt ze Sławomirem Krzysztofikiem

=======================================================

Osoba kontaktowa:

Sławomir Krzysztofik
Tel.: +48 530-134-347
fax: 74 662-03-50
e-mail: krzysztofik.slawek@gntb.pl
http://gntb.eu - Szkoleniea Biznesowe
http://gntb-bt.pl - Strefa Wiedzy
Sebastian Falana

Sebastian Falana
IT/Motoryzacja/Nieru
chomości

Temat: Ogłoszenia - tutaj możesz je umieścić

Poszukuję handlowców do sprzedaży reklam (banery, wpisy do bazy danych etc.) na branżowym portalu internetowym (szeroko pojęta branża nieruchomości).

Praca stała lub dodatkowa, zależy ile kto ma czasu. Żadne czary-mary z jakimi można się spotkać od lat w różnego rodzaju ogłoszeniach (sam się niestety nie raz na takowe naciąłem).

Portal o którym mowa jest profesjonalny, a ja (z racji znajomości branży nieruchomości oraz internetu) byłem przez kilka ostatnich miesięcy głównym jego konsultantem. Przyznam nieskromnie, że będzie lepszy od wielu przeciętnych branżowych portali obecnych na rynku, bo tworzą go ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży.

Wynagrodzenie prowizyjne, forma współpracy dowolna (oprócz umowy o pracę oczywiście), idealne rozwiązanie dla osób, które szukają dodatkowego zajęcia (można to połączyć z obecną pracą np. przedstawiciela handlowego, telemarketera etc.), a także dla kogoś, kto chciałby pracować tylko u nas.

Więcej szczegółów mogę podesłać na maila lub prv, zainteresowanych proszę o kontakt. Nie boję się napisać, że jest to jedna z najlepszych (jeśli nie najlepsza) oferta pracy/współpracy w ostatnim czasie na GL.



Wyślij zaproszenie do