Maciej
Wojewódka
analityk, manager,
badacz, organizator,
uhonorowany za kr...
Temat: Promocja siebie, produktu, firmy i innych
Dobry sprzedawca doskonale orientuje się, że aby móc osiągnąć dobre rezultaty w tym co robi powinien umieć najpierw sprzedawać siebie. Od tego czy go polubimy i zdobędzie nasze zaufanie może zależeć jego sukces lub porażka w kontakcie z nami.Dystrybutorzy w wiodących firmach marketingu sieciowego doskonale zdają sobie sprawę, że wspomaganie pozytywnego wizerunku ich lidera wyśmienicie wspomaga rozwój sieci sprzedaży.
Również aby osiągnąć sukces w promocji swojej firmy nie możemy koncentrować się tylko na realizacji standardowych wzorów reklamy, PR-u, sprzedaży osobistej, dodatkowej formy promocji czy innych narzędzi marketingowych, bo tak też postępuje konkurencja.
Musimy lepiej od innych rozumieć świadome i nieświadome potrzeby klienta, być bardziej przewidujący, kreatywni i efektywnie rozwijać naszą intuicję. Jeszcze inne przydatne kompetencje to umiejętność rozbudzania, rozwijania i utrzymywania potrzeb klienta, a także pożądanych reakcji na nie, w interesującym nas segmencie rynku.
Zapraszam do dyskusji o promocji jako ważnym elemencie sztuki wywierania wpływu oraz do wymiany wiedzy, doświadczeń i oryginalnych pomysłów oraz innych uwag na ten temat.Maciej Wojewódka edytował(a) ten post dnia 23.05.08 o godzinie 12:30