Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: Nieoczekiwane rozwiązanie sprzedaje więcej ;)

Klient nie kupuje Twojego produktu, tylko rozwiązanie swoich problemów - to stara prawda w sprzedaży. A jak dotrzeć do rynków, których tradycyjnie nie obsługujesz? Zaoferować... nieoczekiwane rozwiązanie.
http://paweltkaczyk.midea.pl/2008/11/18/jak-sprzedawac...

konto usunięte

Temat: Nieoczekiwane rozwiązanie sprzedaje więcej ;)

„Ludzie nie chcą kupować ćwierć-calowego wiertła. Chcą kupować ćwierć-calowy otwór!“ Theodore Levitt
czyli tak jak piszesz, Klient nie potrzebuje wiertła, On potrzebuje wywiercić otwór, upiększyś, zbudować...
segment nieobsługiwany....? hm, może różowa, lekka, łatwa w obsłudze wiertarka, dla samotnych kobiet :)a może reklama firmy remontowej na wiertarce. czytałem artykuł z linku, masz rację, nieoczekiwane rozwiązanie może znacznie poszerzyć grono odbiorców



Wyślij zaproszenie do