Temat: Zapraszam na warsztaty dla osób stawiających swoje...
Witam serdecznie,
Miło nam poinformować, iż zakończyliśmy kolejną edycję warsztatów „Sztuka bycia Szefem”, szkolenia, które jest w obszarze Pani zainteresowań.
Uczestniczyły w nich osoby stawiających swoje pierwsze kroki na stanowiskach menedżerskich.
Z dumą i radością informujemy, iż warsztaty w pięciostopniowej skali ocen osiągnęły średnią 4,77! Serdecznie dziękujemy: uczestnikom za aktywny udział, gotowość do rozwoju i zmiany, trenerowi za perfekcyjnie przygotowane i przemyślane zajęcia.
Kolejna edycja – w dniach 24-25 maja.
Poniżej prezentujemy opinie uczestników lutowych zajęć.
Opinie uczestników zajęć*:
- Merytoryczne przygotowanie trenera do zajęć - średnia z ocen: 5,0
- Jasność i precyzję przekazywanych przez trenera informacji - średnia z ocen: 5,0
- Wpływ szkolenia na wzrost Twojej efektywności w pracy- średnia z ocen: 4,5
- W jakim stopniu szkolenie odpowiedziało na Twoje pytania? - średnia z ocen: 4,75
- Zawartość materiałów szkoleniowych- średnia z ocen: 4,5
- Efektywność zastosowanych metod szkoleniowych - średnia z ocen: 4,75
- Wykorzystanie czasu podczas szkolenia - średnia z ocen: 4,75
- Na ile jasno zostały przedstawione cele szkolenia? - średnia z ocen: 4,75
- Osiągnięcie założonych celów szkolenia- średnia z ocen: 4,75
(*oceny w skali 1-5, gdzie 5 = bardzo dobrze, a 1 = bardzo źle)
Uzasadnij swoja ocenę:
- Szkolenie poruszyło najważniejsze zagadnienia, których przestrzeganie jest niezbędne dla prawidłowego kierowania zespołem,
- Trener stale utrzymywał wysokie zaangażowanie zespołu, wiedza została przekazana w sposób przystępny,
- Podobały mi się aktywne metody treningowe zastosowane podczas warsztatów: symulacje, praca w parach, indywidualna i w zespołach,
- Warsztaty będą dla mnie impulsem do dalszej samodzielnej pracy. Były też okazją do pogłębienia wiedzy i umiejętności.
Co najbardziej zainteresowało Cię na szkoleniu?
- Zagadnienia związane z motywowaniem pracowników,
- Praktyczne informacje i wskazówki związane ze stylami kierowania i ich dopasowaniem do pracowników; wskazanie na znaczenie mowy ciała w budowaniu spójnego przekazu,
- Zostały omówione wszystkie interesujące mnie tematy, które wcześniej zgłosiłem w ankiecie wypełnionej przed szkoleniem.
Czego nowego nauczyłeś się podczas szkolenia?
- Że każdego pracownika należy traktować indywidualnie oraz tego, że to od kierownika/menedżera zespołu zależy, czy zespół pracuje efektywnie, czy realizowane są cele jakościowe i ilościowe i czy w pełni wykorzystany jest potencjał grupy,
- Dwustronnej komunikacji, wychodzenia naprzeciw pracownikom,
- Nowego spojrzenia na szefa jako na osobę, która ma za zadanie stale rozwijać swoich ludzi
- Zrozumiałam, że różne typy osobowości wymagają różnych metod motywowania i różnych stylów zarządzania
Jakie elementy warsztatu wykorzystasz w swojej pracy zawodowej?
- Zastosuję wiedzę na temat stylów kierowania,
- Wykorzystam narzędzia do udzielanie pochwał i reprymend oraz prowadzenia różnego typu rozmów z pracownikami,
- Metodologii przygotowywania i wygłaszania „expose”, rozumianego jako komunikowanie swoich oczekiwań, zasad współpracy (nowy pracownik, nowe zadanie, nowy projekt),
- Konkretne narzędzie: informację zwrotna, parafrazę
Czego inni mogą oczekiwać od tego warsztatu?
- Lepszego zrozumienia roli kierownika/menedżera
- Wyeliminowania dotychczasowych błędów,
- Konkretnych przykładów radzenia sobie z trudnymi sytuacjami jakimi są: udzielanie reprymend czy prowadzenie rozmów korygujących,
- Zarysowanie różnic pomiędzy równymi typami osobowości,
Wiecej informacji na
http://ikr.pl